Lipofilling

Lees informatie of stel vragen.
kiki

Ongelezen bericht 24 nov 2021 23:03

Ik heb 3 jaar terug bypass operatie gehad, toen is 1 protheses uit zijn voegen gerukt volgens mij, voelt aan of er kilo's gewicht aanhangt aan de kant van de wond, als ik bh af heb moet ik borst ondersteunen, anders voelt niet prettig, de protheses monobloc 4 jaar terug geplaatst , al meer dan 40 jaar
Protheses eerste paar kapsel kapot geknepen door pc, nu overweeg ik ook de monobloc te verwijderen,maar zou graag lipofilling wi.len, wie heeft hier ervaring in, ? Ik heb zelf geen borstweefsel meer, ondanks dat ik 20 kilo gegroeid ben
Groetjes kiki
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 nov 2021 07:40

Lieve Kiki,

In dit deel lees je heel veel informatie en ook ervaringen en foto's van vrouwen: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=131
In het afgeschermde deel staan nog veel meer ervaringen en foto's: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=133
Tegenwoordig plaatsen vrouwen vooral in dat deel hun verhaal en foto's.

Ik had je berichtje naar het lipofilling deel verplaatst.

Hoe gaat het nu met je na die opname? Je had niet meer gereageerd... Anders app ik je wel ;)

Kusssssđź’‹

ps. Kiki en ik kennen elkaar al bijna 10 jaar! :D
kiki

Ongelezen bericht 25 nov 2021 12:05

Dank je lieve Luna,
Ja idd we kennen elkaar al zo lang , weet dat jij kanjer bent, en wat je allemaal doet,
Knuffel kiki
kiki

Ongelezen bericht 25 nov 2021 12:44

Eigenlijk zoek ik lift met lipofilling, lift is echt nodig omdat prothese ontzettend hangt door bijpass
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 nov 2021 17:20

Lieve Kiki,

In dit deel lees je ervaringen van borstlift en lipo: viewforum.php?f=210

In het afgeschermde deel staan ook wat ervaringen en foto's.

Maar in het andere deel staat uitgebreide informatie over lipofilling en vaak gestelde vragen.

Liefs, Lunađź’–
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”