Ik ben Coco en heb allergan inplantaten

Protheses gekregen na amputatie.
Coco

Ongelezen bericht 16 jun 2020 16:32

Ik heb ook allercan protesses...sinds 7 jaar...borstrecontructie .et protesses..heb al 7 jaar pijn...vele malen terug geweest...konde niks vinden ..ben nu depresief ..altijd maar pijn...laats weer terug geweest...borstfoto.s ..uiters pijneluk..echo gehad...nog niks ondekt...een mri gehad...nu blijkt tot er iets kleins is ingekapselt..nu vrijdag gaan ze dat met echo een biopsy verweideren...en krijg ik na 5 werkdagen..telefoon over de uitslag ervan...maar dat kan niet de pijn veroorzaken..wat ik al zoveel jaren ondervind...nu werd er gezegt...dat de protesse op de zenuwe drukke....ja en dat denk ik wat is ...dat zou de pijn kunnen verklaren....zit momenteel aan de antie depressieva...slaapmedicatie...en aan de morfine ..om de dag door te komen....ik leef al 7 jaar met zoveel pijn...als of ik gehandycapt ben...zoveel dingen wat van zelf sprekend is...niet meer kunne doen...heeft hier ook iemand zulke ervaringen??? Ze zitte er nog in ...dat wordt vervolgd wat gaat en kan gaan gebeuren..heb het bedrag zelf moeten betalen..bijna 5000€ ...kan mij iemand hier bij helpen...mvg ilona
Essi

Ongelezen bericht 16 jun 2020 17:15

Hallo Coco, Wat vreselijk dat je al zo veel jaren met pijn moet lopen .
Had je al je eigen voorstel topic? Je hebt nu namelijk in de topic van hermina vragen gesteld voor jezelf en als er dames op gaan reageren geeft dat verwarring. Ik hoop dat het onderzoek wat je krijgt wat duidelijkheid gaat geven.
Liefs essi
Coco

Ongelezen bericht 16 jun 2020 18:16

O oke sorry...dat wis ik niet..ben niet zo goed hiermee ..nogmaals sorry ...wilde mijn verhaal kwijt
Essi

Ongelezen bericht 16 jun 2020 18:18

Coco schreef:
16 jun 2020 18:16
O oke sorry...dat wis ik niet..ben niet zo goed hiermee ..nogmaals sorry ...wilde mijn verhaal kwijt
Is helemaal niet erg. Had je al een eigen topic?
Anders gaan we er een voor je maken.
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jun 2020 19:41

Lieve Coco, wat een naar en ontzettend verdrietig verhaal😢
We hebben even een nieuw eigen topic voor je gemaakt.
En ik zal straks wat uitgebreider reageren.

Sterkte en tot straks!!!
🥰😘
Zusss

Ongelezen bericht 16 jun 2020 20:34

Welkom Coco,

Wat naar allemaal en herkenbaar. Ik kon het ook niet geloven maar na explantatie ga je opknappen. Dan is de bron weg.

Heb zelf 20jr protheses gehad en na 7jr werden mijn klachten erger en erger en kreeg ik steeds meer vage klachten. Nu 3,5mnd verder en kan al zóveel. Kan het niet geloven, ben er nog niet, maar ben opnieuw gestart aan mijn leven.

Vervelend dat je ook depressieve klachten hebt. Sterkte!🤗

Mijn advies is om via een PC waar jij je goed bij voelt een aanvraag voor vergoeding te doen.

Geef de moed niet op hoor!🍀🍀🍀

Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jun 2020 21:03

Lieve Coco,

Had je de borstreconstructie na amputatie door borstkanker of ets anders? Omdat je schrijft dat je het zelf hebt moeten betalen... Reconstructie na kanker of preventieve amputatie wordt in Nederland altijd vergoed. Maar misschien was er iets anders bij jou?
Het is verschrikkelijk dat je leven zo beheerst wordt door pijn. Ik kan mij daar wel wat bij voorstellen, omdat ik ook van die periodes heb dat de pijn onhoudbaar is. En als je een reconstructie hebt gehad bestaat er inderdaad een heel grote kans dat er zenuwpijn is en dat is afgrijselijk! Leef zo met je mee!!!😢

Om te beginnen ga ik je vragen om dit topic te lezen en de belangrijkste topics die er staan viewtopic.php?f=208&t=2033
Ik weet dat het veel is, maar je moet bij het begin beginnen. De klachten die je hebt, daar gaat niemand je bij kunnen helpen helaas. Alleen een explantie biedt uitkomst.
Er waren veel meer vrouwen die na reconstructie de protheses verwijderden en met eigen weefsel nieuwe borsten kregen. Dat lees je hier viewtopic.php?f=275&t=2755

Ik hoop dat je de tijd neemt of stapje voor stapje het forum te onderzoeken, je vindt er veel antwoorden op je vragen. Helaas kan ik niet zeer uitgebreid alles weer opschrijven voor je.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je snel een pc vindt die je van de implantaten kan verlossen, zodat je weer een beetje een normaal bestaan kan krijgen. Leven met zoveel pijn is geen leven!

Hier is er trouwens nog een hoekje waar je kunt praten over je psychische klachten viewtopic.php?t=2752

Al mijn liefs,

Luna💖🌈☀️
Marinde

Ongelezen bericht 16 jun 2020 21:21

Hoi coco
Ik heb ook allergan inplantaten sinds 2012
Heb 3 augustus explantatie
Liefs marinde
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”