explantatie vanda (+ implantatie monobloc)
Nou, huis schoon, alles gestreken , we kunnen er weer even tegenaan. Morgen breng ik de honden weg en ga alvast naar Friesland om daar te overnachten bij mijn broer. Ik moet dinsdagochtend al om 8.30 in heerenveen aanwezig zijn...hij brengt me en mijn man haalt me dan weer op... spannend, ik kan bijna niet meer wachten, alhoewel ik me op dit moment kapot nies, zweet ! Jammer, want ik ben nooit ziek, duimen dat het dinsdag weer over is, anders kan francien mijn plaats innemen (grrrr). Hou jullie op de hoogte zodra ik weer thuis ben!
Lieve Marjon, ik heb jouw topic naar ervaringen met monobloc verplaatst, ok? Hier is het sneller te vinden voor vrouwen die er meer over willen lezen.
Sterkte nogmaals! X
Sterkte nogmaals! X
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Vanda is nu waarschijnlijk al naar Friesland, fijn dat haar broer daar woont. Mensen die in Heerenveen geopereerd worden kunnen ook bij mij in Groningen logeren trouwens, dat is een half uurtje rijden. De kamer van mijn oudste, die al op kamers woont, is door de week vrij, dus bij deze!
Ik ben ontzettend benieuwd naar het verslag van Vanda, want ik moet over twee weken, en Keira ook..
Heel veel sterkte Vanda, probeer een beetje te ontspannen, morgenmiddag heb je het maar weer gehad!
Ik ben ontzettend benieuwd naar het verslag van Vanda, want ik moet over twee weken, en Keira ook..
Heel veel sterkte Vanda, probeer een beetje te ontspannen, morgenmiddag heb je het maar weer gehad!

Hoi Marjon
Hoe is het met je? Heb de hele dag aan je gedacht
Ben enorm benieuwd naar jouw verhaal!! +BIDDEN+
Hoe is het met je? Heb de hele dag aan je gedacht

Ben enorm benieuwd naar jouw verhaal!! +BIDDEN+
ladies! ik ben weer thuis! wel veel pijn en moe, maar ik mag zo weer 1000 gr paracetamol slikken! kappel is 3 uur bezig geweest, dat viel nogal tegen. Protheses zijn er heel uitgekomen en ook de kapsels (leken wel rauwe biefstukken..) waren wel leger en gedeukt. Maar ze was nogal flink bezig geweest de boel binnenin te herstellen. ze zaten erg vast en de spier was ook beschadigd, dus...afhankelijk van de hoeveelheid bloed in de drains, mogen de drains er donderdag of vrijdag uit. zie ik wel weer tegenop, maar het ergste is achter de rug. Zorg prima daar! later meer, ik ga zo iets eten en dan lekker buizen in bed!
dank je francien voor je kaart!
bedankt lieve medelotgenoten voor de belangstelling, geeft me veel steun!
xxxx
dank je francien voor je kaart!
bedankt lieve medelotgenoten voor de belangstelling, geeft me veel steun!
xxxx
Hallo MArjon,
Je bent goed door de mangel gehaald! Drie uur! Wel heftig hoor dat het zo vast zat aan de spier.
Maar ze zijn er uit! En een opluchting dat ze in ieder geval niet kapot waren.
Hoop dat je snel opknapt en dat de pijn goed onder controle te houden is.
Nu eerst lekker bijkomen!
We are HAPPY!
groetjes
Meisie
Je bent goed door de mangel gehaald! Drie uur! Wel heftig hoor dat het zo vast zat aan de spier.
Maar ze zijn er uit! En een opluchting dat ze in ieder geval niet kapot waren.
Hoop dat je snel opknapt en dat de pijn goed onder controle te houden is.
Nu eerst lekker bijkomen!
We are HAPPY!
groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Hee Marjon!
Ik ben blij dat je je goed voelt, en dat het achter de rug is! Ik was er vanmiddag en toen kreeg ik te horen dat er erge vertraging in het programma was. Ik zat samen met een meisje in de wachtkamer die om 1 uur geopereerd zou worden maar die moest nog minimaal een uur of anderhalf wachten. Ze zeiden verder niet de reden van de uitloop maar ik maakte me best zorgen. Gelukkig is het goedgekomen met je. Toen ik klaar was met de screening waren ze net met patient 3 aan de gang en jij lag nog op de recovery room en ik mocht daar dus net komen.
Goed dat je niet veel pijn hebt en niet te ziek of misselijk bent. Knap lekker op! Ik wens je een goed herstel!!
Knuffel!
Ik ben blij dat je je goed voelt, en dat het achter de rug is! Ik was er vanmiddag en toen kreeg ik te horen dat er erge vertraging in het programma was. Ik zat samen met een meisje in de wachtkamer die om 1 uur geopereerd zou worden maar die moest nog minimaal een uur of anderhalf wachten. Ze zeiden verder niet de reden van de uitloop maar ik maakte me best zorgen. Gelukkig is het goedgekomen met je. Toen ik klaar was met de screening waren ze net met patient 3 aan de gang en jij lag nog op de recovery room en ik mocht daar dus net komen.
Goed dat je niet veel pijn hebt en niet te ziek of misselijk bent. Knap lekker op! Ik wens je een goed herstel!!
Knuffel!
Hey Marjon,
Aaah gelukkig meid dat het achter de rug is! Wat een lange operatie heb je gehad zeg
Wat zul jij blij zijn dat deze troep eruit is
Ze is idd flink bezig geweest en het zal daardoor extra pijnlijk zijn voor je nu. Maar denk maar zo, alles is goed verwijderd door een arts die weet hoe het moet (heb zoveel positiefs gelezen op dit forum!)
De drains verwijderen schijnt mee te vallen maar ik kan mij voorstellen nu je nog veel pijn hebt, dat je er tegenop ziet.
Heb je de pleisters en creme nog gebruikt?
Nu lekker uitrusten en herstellen voor jou. Ik ben de volgende die verlost gaat worden
Ik hoop dat je de pijn eronder kunt houden en dat het ook wat dat betreft snel beter gaat. Dikke knuffel Sas _Omhelzing
Aaah gelukkig meid dat het achter de rug is! Wat een lange operatie heb je gehad zeg

Ze is idd flink bezig geweest en het zal daardoor extra pijnlijk zijn voor je nu. Maar denk maar zo, alles is goed verwijderd door een arts die weet hoe het moet (heb zoveel positiefs gelezen op dit forum!)
De drains verwijderen schijnt mee te vallen maar ik kan mij voorstellen nu je nog veel pijn hebt, dat je er tegenop ziet.
Heb je de pleisters en creme nog gebruikt?

Nu lekker uitrusten en herstellen voor jou. Ik ben de volgende die verlost gaat worden

Hoi Marjon, fijn om wat van je te horen en dat het allemaal achter de rug is nu!
Zelf ben ik ook door dr Kappel geopereerd, met mij is ze ook vrij lang bezig geweest maar volgens mij is 2,5 uur 'normaal' als ze ook de kapsels verwijderd.
Hopelijk wordt de pijn gauw minder! Maak je niet druk over die drains, het verwijderen ging bij mij echt pijnloos en heel snel!
Ik wens je een heel voorspoedig herstel! LOVE3

Ik wens je een heel voorspoedig herstel! LOVE3
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Hoi Marjon,
ik had al elders een berichtje voor je geplaatst maar zie nu dit haha.
Wat fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat je zo goed slaapt. Lekker laten verwennen en rust goed uit zolang je de mogelijkheid daarvoor hebt.
Lieve groet,
Ikke IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
ik had al elders een berichtje voor je geplaatst maar zie nu dit haha.
Wat fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat je zo goed slaapt. Lekker laten verwennen en rust goed uit zolang je de mogelijkheid daarvoor hebt.
Lieve groet,
Ikke IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Goh, wat heb ik heeeerlijk geslapen...(maar niet heus, uurtje vannacht is gelukt). Kon mijn bed bijna niet uitkomen om naar het toilet te gaan. vanochtend lijkt het alsof er een bulldozer over mijn lichaam is gereden. Ik loop als een oude vrouw door het huis, maar met de nodige paracetamol is het wel uit te houden. Ja, de ene explantatie is de andere niet, en de ene pijngrens is lager dan de andere...
verder is het lastig met 2 granaten aan je lijf die half vol zijn en die slangetjes die in de weg zitten, maar hopelijk mogen ze er morgen uit, mits er vandaag niet meer dan 30 cc meer in mag lopen.
Ik heb net mijn protheses gewogen en?...ze zijn nog even zwaar als toen ik ze er in kreeg...bizar! ze zien er wel gedeukt uit en hebben zeker gezweet, maar ik denk dat ik van geluk mag spreken dat er niet teveel gelekt is in mijn lijf. Ik begin volgende week met de chlorella , als voorzorg. Mijn nieuwe monoblocks zie ik als decollete boven mijn verband uitsteken...dat lijkt hoopvol, omdat mijn andere protheses dusdanig gezakt waren. daardoor is er een reepje huid tussenuit genomen om het litteken te verhogen. Niets voor niets dus 3 uur snijden en schrapen. Dank jullie dames voor het meeleven en ik blijf jullie natuurlijk ook volgen! als de drains verwijderd zijn, plaats ik nog even een bericht.
verder is het lastig met 2 granaten aan je lijf die half vol zijn en die slangetjes die in de weg zitten, maar hopelijk mogen ze er morgen uit, mits er vandaag niet meer dan 30 cc meer in mag lopen.
Ik heb net mijn protheses gewogen en?...ze zijn nog even zwaar als toen ik ze er in kreeg...bizar! ze zien er wel gedeukt uit en hebben zeker gezweet, maar ik denk dat ik van geluk mag spreken dat er niet teveel gelekt is in mijn lijf. Ik begin volgende week met de chlorella , als voorzorg. Mijn nieuwe monoblocks zie ik als decollete boven mijn verband uitsteken...dat lijkt hoopvol, omdat mijn andere protheses dusdanig gezakt waren. daardoor is er een reepje huid tussenuit genomen om het litteken te verhogen. Niets voor niets dus 3 uur snijden en schrapen. Dank jullie dames voor het meeleven en ik blijf jullie natuurlijk ook volgen! als de drains verwijderd zijn, plaats ik nog even een bericht.
Hallo Marjon,
Doe je rustig aan?
Er is bij jou meer gebeurd dan alleen de protheses verwijderen. De plaatsing van de monoblocs hebben ook zo hun gevolgen voor de pijn en het herstel...
Strak aan de paracetamol en je lekker laten verzorgen.
Hopelijk mogen de drains er morgen toch al uit. Ik heb daar niets van gevoeld en het voelt wel heel bevrijdend als je die granaten niet meer mee hoe te dragen!
groetjes
Meisie
Doe je rustig aan?
Er is bij jou meer gebeurd dan alleen de protheses verwijderen. De plaatsing van de monoblocs hebben ook zo hun gevolgen voor de pijn en het herstel...
Strak aan de paracetamol en je lekker laten verzorgen.

Hopelijk mogen de drains er morgen toch al uit. Ik heb daar niets van gevoeld en het voelt wel heel bevrijdend als je die granaten niet meer mee hoe te dragen!
groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!