Update Kiki na wissel monobloc

Heb je veel klachten door siliconen, raden we dit af.
kiki

Ongelezen bericht 15 jan 2018 13:06

Hallo Luna
het is nu bijna 6 maand geleden dat ik de explantatie plus monobloc heb ondergaan, als ik terug kijk is de operatie mee gevallen, normaal altijd ziek na prothese wissel, overgeven ,koorts, nu denk ik dat mijn lichaam gelijk reageerde op de siliconen, maar bij deze operatie geen koorts niet overgeven, de pijn was te doen, geen drains, de wonden geneesden wonderbaarlijk goed (ondanks dat ik stevige roker ben) Prima geholpen door Dr van Selms, nu de monobloc onder de spier,voorheen op de spier, Nu 6 maand later, soms gevoel dat ik me iets beter voel, maar dan weer momenten dat ik denk shit,klote, de resten van kapotte protheses zitten natuurlijk al in je lichaam, die kan je niet verwijderen, heb ze waarschijnlijk ook in hersens te zitten, heb destijds de proheses mee gekregen, is plaktroep, dus als je kapote protheses hebt plakt dat overal aan vast in je lichaam, Heb al 3 maand jeuk, ,dit begon met jeuk rondom de bh, onder de borsten, nu alleen nog op rug en been, vorige week testen gehad,.3 allergieen ontwikkeld, Bh draag ik wel, maar soms geeft dat irritatie, en ondanks dat de bh niet te straks zit, staan de striemen in mijn borstkas, Soms gevoel of mijn ribben zweven, maar schrijf dat onder de noemer spier, duurt misschien hele tijd dat die spier tot rust komt,die is natuurlijk bij operatie opgerekt, De deuken zitten wel weer wat in borst, maar aan onderkant, dit is vaak iets waar een pc niets aan kan doen, dit komt vaak voor bij een zeer dunne huid.
Ik ben sinds paar dagen begonnen met CBD pasta, om te proberen me wat fitter te voelen, Ontgiften ga ik niet doen, daar zijn de meningen over verdeeld, de vast geplakte siliconen krijg je er niet mee weg, Dr van Selms zei dat het goed was om naar een jaar nog eens naar Dr nayakara te gaan, om te zien of de waardes van bloed enz ook veranderd waren, Maar de auto imuum ASIA krijg je ook niet meer weg,
liefs kiki
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jan 2018 19:55

Lieve Kiki,

Dank je wel voor je update!
Die jeuk kan ook nog door de siliconen komen. Vanda had er ook maandenlang last van na de wissel, maar het ging wel weer over.
Ja, allergieën zijn naar en geven ook veel jeuk. Ik kan erover meepraten. :x Dit is bij mij erger dan vóór de explantatie helaas...

Sterkte poppie en kom snel weer eens een update geven.

Denk aan jou!

X Luna
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die een wissel deden”