explantatie vanda (+ implantatie monobloc)

Heb je veel klachten door siliconen, raden we dit af.
meisie

Ongelezen bericht 07 mar 2013 09:39

Hallo Marjon,
Jouw granaten zijn wel wat zwaarder dan de mijne! Het zal echt een opluchting zijn als je ze kwijt bent. Maar te vroeg verwijderen geeft alleen maar extra zwelling. Het is voor de goede zaak als ze toch nog even moeten blijven zitten.
(je gebruikt Arnica? Helpt ook om bloeding/wondvocht tegen te gaan).

En het zal echt iedere dag een beetje beter gaan. Als je een nacht slecht slaapt valt het alleen weer erg tegen. Uitgerust zijn is wel heel belangrijk.
Voorlopig toch maar braaf slikken: voldoende pijnstillers en voor de nacht dan misschien toch een slaappil ;)

En nog een boeketje???
Dit is wat ik voor je kan doen:
FLOWER IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM FLOWER IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM -BLOEM- -BLOEM- -BLOEM- IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM FLOWER IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM FLOWER
=liefs=
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
sassiedepassie

Ongelezen bericht 07 mar 2013 10:32

Oh gelukkig meid, nachtrust is zoooo belangrijk!
Ik ben idd ook bang dat het vandaag niet gaat lukken met de drains verwijderen. Is nog veel vocht/bloed uitgekomen dan. Maar goed dat ze er zitten, ook al is het heel lastig.
Fijn dat het langzaam maar zeker draaglijker voor je wordt :D
liefs Sas
Francien

Ongelezen bericht 07 mar 2013 16:28

Gelukkig heb je kunnen slapen, dat scheelt zo enorm! Rust is zo belangrijk voor je welbevinden, zonder slaap voel je je brak, en dat is erg onplezierig, je kunt dan ook veel minder goed tegen de pijn.
Wendy

Ongelezen bericht 07 mar 2013 19:52

vanda schreef:en wat schertst mijn verbazing vanmiddag? een grote bos bloemen...van dr. Kappel haarzelf...hebben jullie Kappel-gangers die ook gekregen of krijgen alleen diegene die ze het meest heeft toegetakeld hahahaha....
Die bos bloemen kreeg ik ook! Zit absoluut bij de prijs in hoor ;)
Ik wens je een heeeeeel snel en goed herstel!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
meisie

Ongelezen bericht 07 mar 2013 20:47

Zou ik dan korting krijgen??? :lol:
meisie

Ongelezen bericht 08 mar 2013 12:36

Hallo Marjon,
En???
Hoe is het vandaag met je? Redelijke nacht gehad? En je granaten? Ben je er van verlost?
Laat je snel iets van je horen?
KUS+
Meisie
vanda

Ongelezen bericht 08 mar 2013 16:33

zo, de drains zijn eruit! lag me weer veel te druk te maken op de onderzoektafel...maar viel 100% mee. Wat heerlijk dat ik die (bijna halve liter) niet meer mee hoef te zeulen. De borsten zien er prachtig uit, nauwelijks blauw (slik ook arnica) en heel mooi van vorm. Klein maar fijn (270cc). Voel me meteen een stuk beter. Ook paracetamol aan het minderen. Ik ben net weer een stuk wezen wandelen, niet te ver, want ik wil het nog even rustig aan doen. Herstel valt me tot nu toe mee, gezien wat er allemaal van binnen is gebeurd. IK kan nu lekker het weekend in en heb nog een weekje vrij. Rustig weer opbouwen en maandag begin ik met de chlorella. Meissie, lukt dat ontgiften bij jou al? beginnen met 3x2 tabletjes en dan langzaam opbouwen tot 3x6? Goh, vorig weekend nog zo in de zenuwen, nu alweer achter de rug. Ben benieuwd hoe sassiedepassie het heeft ervaren vandaag...
meisie

Ongelezen bericht 08 mar 2013 17:01

Ja, wat een opluchting hé? En reken maar dat dat vannacht ook een stuk beter ligt :)
Nu kun je inderdaad verder opbouwen.
Of het ontgiften lukt??? Tja... ik weet niet of ik wat moet merken :) Ik ben toch maar vlot begonnen met de chlorella omdat de prothese bij mij scheurde bij verwijderen.
Het opbouwen heb ik ook snel gedaan ;) Bij mijn merk is de max. dagdosering 10 stuks. Omdat ik tussen de middag het gemakkelijk vergeet die ik nu 's ochtends en 's avonds 5 stuks. Dit gaat prima.

Ben jij qua cupmaat nog veranderd of is dat nog niet goed te zeggen?

Trouwens Sassie is weer thuis! Ze heeft al een berichtje gepost.

Geniet van je weekend en je weekje vrij (doe nog even rustig aan!)
=liefs=
Meisie
vanda

Ongelezen bericht 09 mar 2013 10:54

even een mindere dag vandaag. ontzettende pijn tussen de schouderbladen en erg moe. dacht dat ik het wel weer aankon vandaag, alweer met de honden gelopen, maar alles is nog te veel. Rugpijn door het constant op de rug liggen. Op mijn zij liggen gaat echt niet , doet nog veel te veel pijn. tis nog een 11 uur, maar ik duik er zo maar weer even in...zal ongetwijfeld beter worden, maar nu even een dipje.
sassiedepassie

Ongelezen bericht 09 mar 2013 11:50

He Marjon, wat enorm balen dat je een slechte dag hebt! :(
Gelukkig zijn je drains eruit! :D Jammer dat je nog niet op je zij kunt slapen. Ik hoop voor je dat het iedere dag iets beter met je gaat +IK WENS+
Liefs Sas =liefs=
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mar 2013 18:08

Blij dat je bent verlost van je drains. Fijn dat het geen pijn deed. Bij mij deed het hels veel pijn!!!!!!!! Alsof er een stuk vlees mee ging.

Voor jou ook nog een mooi plaatje:
Afbeelding
Want je bent ook verlost van giftige siliconen ook al heb je toch nog iets van siliconen. De gel vulling is in ieder geval verleden tijd! Party time

Sterkte verder en ook rustig aan doen he?

Heel veel liefs,
+LOVE+ Luna
Francien

Ongelezen bericht 10 mar 2013 08:03

Ach Marjon, wat naar! Het lijkt wel of bepaalde spieren verkrampen omdat je niet in je natuurlijke houding kunt slapen en je ook wordt beperkt in je normale bewegingen..

Het zal vast beter gaan wanneer je borsten minder pijn zijn gaan doen. Weet je ook waar die pijn van komt, heb je last van de operatiewond (ook binnenin), of staat er veel spanning op?
vanda

Ongelezen bericht 10 mar 2013 10:04

zo, weer een goede nacht gehad (nog wel met slaappil). mijn borsten voelen beter en ik snak naar een douche, maar dat mag dinsdag pas. Ik heb een ontzettende vervelende bijkomstigheid. Tijdens het 'ontwaken' uit de narcose, ben ik schijnbaar zo wild geweest (volgens Kappel) dat ik mijn tube er zelf met geweld heb uitgetrokken. Ik voelde al meteen bij het wakker worden dat ik pijn in mijn kaakgewricht had. Nu 5 dagen later, kan ik mijn mond nauwelijks meer open krijgen en gapen en eten is een crime. vermoedelijk is er een kraakbeenschijfje in mijn kaakgewricht verschoven, slik nu meer pijnstillers voor mijn kaak dan voor mijn borsten. Bah...morgen meteen de tandarts bellen en kijken wat hier aan te doen is. Je moet er wat voor over hebben, dat is nu wel duidelijk....ach, alles zal wel weer beter worden, maar ook hier moet ik weer even doorheen (zeur zeur...)
meisie

Ongelezen bericht 10 mar 2013 11:13

Jeetje Vanda!

Wat ben je een woesteling ;) Narcose kan je rare dingen laten doen :shock:
Wat een nare klachten krijg je er nu bij!!!
Hoop dat de tandarts een goede oplossing voor je heeft. Tjongejonge... je moet er inderdaad wel wat voor over hebben...

Gelukkig heb je weer goed geslapen. Houden zo!
Morgen tandarts bellen, overmorgen weer lekker douchen... Dat laatste is in ieder geval weer een lichtpuntje :)
Ennuh... als je even behoefte hebt om te "zeuren"... mag hier hoor! En als het te gortig wordt geven we je heus een virtuele schop onder je... Maar ik vind het reëel dat je even wilt zeuren ;)

Meisie =liefs=
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mar 2013 18:24

Marjon, jij ook niet te snel van alles willen, want dat gaat fout! Doe rustig aan hoor!
Ik wens je veel sterkte bij de tandarst!! Wat is dat balen zeg!!
+beterschap+
_Omhelzing Luna

Ps. Bij mijn moeder hadden ze alle voortanden afgebroken in het ziekenhuis. :shock: Dat was in het AMC.
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die een wissel deden”