deze conclusie kun je niet trekken, je hebt nog steeds met siliconen te maken. er zijn veel mensen allergisch voor siliconen dus misschien jij ook. missschien kun je dit even testen voor de gein. draag eens een paar weken lang een siliconen armband om je arm en kijk dan of daar een reactie van komt.vanda schreef:Vrees dus dat mijn kwaal niets met de siliconen te maken heeft gehad.
ikzelf denk wel dat jij een reactie op de protheses vertoond omdat het nu erger is dan het was. het lichaam zet zich bij dit tweede contact nog meer af tegen de siliconen.
vind het erg vervelend voor je hoor. hoop dat je snel een antwoord krijgt. doe die vreemde test van mij maar eens.
sterkte, meisje!
xXx luna
ps. komt er geen reactie dan kun je nog niet zeggen: ik ben niet allergisch voor siliconen. het is namelijk zo dat de samenstelling van verschillende siliconen niet gelijk is. ook is het zo dat door combinatie met de vulling de reactie misschien groter wordt.
je kunt je ook bij een dermatoloog laten testen op siliconenallergie. misschien een idee?
ik stop met tikken xxx