Liefst Cynthia,
Hydrogel protheses
-
Haai dames, hier ben ik weer! Zijn er hier ook dames die na de siliconen protheses na hydrogel monobloc protheses zijn overgestapt wegens lichamelijke klachten? En zijn de klachten toen ook alleen maar erger geworden of zelfde gebleven? Ik heb de papieren na dr niessen doorgestuurd en ze gaan mijn bellen voor een afspraak om de operatie in te plannen, maar pff wat een dubbel gevoel ik ben van siliconen protheses na hydrogel gegaan nu jaar geleden en de pijn in mijn polsen heupen schouders rug is er nog steeds soms zijn de klachten even weg en dan komt het weer als een BOM terug en dan van die brandende pijn en ook stekende pijn aan me polsen schouders heupen herkent iemand deze pijn? Het voelt zo dubbel in me hoofd gaat er om wat als ik ze drek laat verwijderen en de pijn niet weg is en toch fybromalgie is ik blijf maar malen het is het proberen waard natuurlijk maar oh wat ben in bang! Ik ga Google en kom tegen dat hydrogel protheses een goed alternatief is en dat klachten verminderen enzo. Denk ik zal het dan toch reuma zijn en niet door de borst protheses maar mijn moeder zegt dan weer je hebt voor de borst protheses nooit reumatische klachten gehad.. ik zoek eigenlijk dames die de zelfde klachten hebben en dames die klachten hebben door hydrogel protheses die van te voren eerst siliconen protheses had.. brand los met verhalen aub en geef mij wat meer zekerheid..
#Streskip
Liefst Cynthia,
Liefst Cynthia,
Hi Cynthia,
Ik heb hydrogel prothesen gehad, en geen siliconen hiervoor. Ik merkte al vrij snel klachten en heb ze na een half laten verwijderen. Ik merkte oa huidklachten (acne, maar ook grauw), vermoeidheid, duizeligheid, sneller spierpijn. Voor mij waren de huidklachten het meest duidelijk en echt een verandering tov zonder implantaten. Dat is dan ook de reden geweest om ze te laten verwijderen. Na explantatie merkte ik al direct dat ik er gezonder uitzag (ook anderen zagen dit aan mij). Mijn huid heeft nog even geschommeld, maar ging langzaam steeds beter. Ik ben echter drie maanden na explantatie zwanger geraakt, waardoor mn huid weer reageerde
Inmiddels is mijn lichaam gewend geraakt aan de hormonen en is mijn huid weer zo goed als normaal. Ik weet 100 procent zeker dat de implantaten mij klachten gaf en ben superblij dat ik ze nu niet meer heb!
Liefs xx
Ik heb hydrogel prothesen gehad, en geen siliconen hiervoor. Ik merkte al vrij snel klachten en heb ze na een half laten verwijderen. Ik merkte oa huidklachten (acne, maar ook grauw), vermoeidheid, duizeligheid, sneller spierpijn. Voor mij waren de huidklachten het meest duidelijk en echt een verandering tov zonder implantaten. Dat is dan ook de reden geweest om ze te laten verwijderen. Na explantatie merkte ik al direct dat ik er gezonder uitzag (ook anderen zagen dit aan mij). Mijn huid heeft nog even geschommeld, maar ging langzaam steeds beter. Ik ben echter drie maanden na explantatie zwanger geraakt, waardoor mn huid weer reageerde
Liefs xx
-
Hoi Tina,
En de spierklachten die je snel kreeg? Verdwenen die ook daarna? Ik ben zo bang dat de klachten niet verdwijnen en het fibro is maar daar heb ik van te voren nooit last van gehad eigenlijk moeilijke situatie zo
ik ben ook hee erg moe en wallen onder me ogen, had ik van te voren ook wel maar niet zo erg en de spierklachten en gewrichts klachten nooit! ben blij dat de klachten bij jou wel zijn verminderd! Ik hoop dat ik dat ook heb strakjes xx 
En de spierklachten die je snel kreeg? Verdwenen die ook daarna? Ik ben zo bang dat de klachten niet verdwijnen en het fibro is maar daar heb ik van te voren nooit last van gehad eigenlijk moeilijke situatie zo
Ik heb in het begin ook zo getwijfeld: moet zeker weten of het wle van de protheses komt. Straks zijn ze eruit en blijk ik ziek door wat anders.
Maar ik denk dat als je ziek bent door wat anders de protheses het alleen maar erger maken. Je immuunsysteem moet dan 3 dubbele diensten draaien. En je ene ziek zijn (bijvoorbeeld fybromyalgie) proberen te fiksen en de protheses proberen eruit te werken en te ontgiften tegelijkertijd.
Dus je hebt altijd winst als je de protheses eruit haalt. Anders word het alleen maar erger.
Ik heb geen hydrogel maar dacht wil je graag mijn idee hierover vertellen
Ik ben er nu van overtuigd dat ik ziek ben door de protheses en hoop dat ik me beter ga voelen. In elk geval moeten ze erui!!
Maar ik denk dat als je ziek bent door wat anders de protheses het alleen maar erger maken. Je immuunsysteem moet dan 3 dubbele diensten draaien. En je ene ziek zijn (bijvoorbeeld fybromyalgie) proberen te fiksen en de protheses proberen eruit te werken en te ontgiften tegelijkertijd.
Dus je hebt altijd winst als je de protheses eruit haalt. Anders word het alleen maar erger.
Ik heb geen hydrogel maar dacht wil je graag mijn idee hierover vertellen
Ik ben er nu van overtuigd dat ik ziek ben door de protheses en hoop dat ik me beter ga voelen. In elk geval moeten ze erui!!