Explantatie Kiki met wissel Monobloc door van Selms

Heb je veel klachten door siliconen, raden we dit af.
kiki

Ongelezen bericht 29 jun 2017 20:29

Morgen is het zover, explantatie en monobloclaatsing ,bloed nerveus, al maanden ook een knobbeltje, precies op de rand ze kunnen het op de mri niet vinden, zeggen dat plooi is, van prothese, zal blij zijn als morgen voorbij is, en ook hoop ik de knobbeltje verdwenen,
Groetjes kiki
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jun 2017 20:55

Ach meissie, ik heb je net een mailtje gestuurd!!!
Ik heb echt samen met jou al deze jaren geleefd naar dit moment. Ik heb echt zo lang voor je gewacht. En ben zo blij dat het eindelijk zover is.
Op 19 juni schreef ik een berichtje want ik dacht dat je op de 20ste moest. Toen zag ik dat het pas de 30ste was. Dus alles verwijderd. En vandaag had ik wel wat moeten schrijven en dan vergeet ik het helemaal!! Wat ben ik toch een sufferd! En niet omdat ik niet aan je dacht hoor, want ik heb echt veel aan je gedacht jarenlang. Vandaag had ik zelf ook een slechte dag, dus dan ontgaan veel dingen mij helemaal.
We kennen mekaar al 5 jaar en je bent echt 1 van de dames die echt zo dicht bij me hart zit. Jouw verhaal bij je voorsteltopic laat maar een paar procent van je lijdensweg zien. En je hebt naast dat ook zoveel ellende op privé vlak te verduren gehad. Ik leefde zo met je mee iedere keer als je mij iets vertelde en ik wist soms niet meer hoe te reageren, omdat alles zo hartverscheurend en echt extreem was. Je bent zo ongelofelijk sterk!
Weet dat ik echt ontzettend veel van je hou meissie en zoveel aan je zal denken morgen. Ik ben heel blij dat je eindelijk aan de beurt bent!!! Eindelijk gaat die rotzooi er uit!!! Het is een riskante operatie voor jou door je kwetsbaarheid. Gelukkig ben je in goede handen en in het ziekenhuis waar ze meteen kunnen ingrijpen als er iets is.
Ik zal een kaarsje voor je aan steken mijn lieve schat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al mijn liefde en al mijn kracht voor jou lieverd,

Luna
x.jpg
x.jpg (29.07 KiB) 6638 keer bekeken
kiki

Ongelezen bericht 29 jun 2017 22:21

Lieve luna, ik weet het meissie, ik denk ook vaak aan jou, je lieve, begrijpende berichten, ja ik ben ook blij dat ze eruit gaan, maar ook doodsbang voor reactie van mij lichaam, hebben paar weken terug nog sondevoeding geprobeerd om toch iets aan te komen, 53 kilo is veel te weinig, helaas lukte dit niet, nu op wachtlijst maagsonde, maar eerst de operatie, dr selms, moet ik vertrouwen, wat moet ik aan vitamine preparaten nemen?
Lieve luna, dikke knuffel voor jou, laat zou snel mogelijk weten hoe het na operatie gaat, en je bent echt geen sufferd, ik weet hoe het is, ook mijn geheugen heeft schade van de siliconen
Liefs kiki
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jun 2017 08:39

Zit aan je te denken lieverd!!!
Het komt allemaal goed hoor!!!

❤☀
XLuna
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jul 2017 10:56

Hoe is het afgelopen lieverd???
kiki

Ongelezen bericht 01 jul 2017 18:33

Heftig, maar dr van Selms was heel aardig, hij bracht mij later de protheses, ben vergeten te vragen welk merk dat was, ik zal foto proberen te plaatsen, ik mocht vanmorgen eerst niet naar huis, omdat ik bloeddruk heb van 52, maar na bouillon ging het niet omhoog, dus hebben ze me toch laten gaan, over 2 weken terug komen, voel me slap als een dweil, nu in zandvoort, maandag proberen terug te gaan naar friesland, was en ben erg misselijk, en vandaag nog gevoel van sufheid, nu rusten en op naar verbetering hoop ik, liefs kiki
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jul 2017 20:11

Ach pop, zo blij dat het achter de rug is!!!
Hoop dat je je snel fit genoeg voelt om naar huis te gaan.
Ik blijf aan je denken <3 <3 <3

X Luna
kiki

Ongelezen bericht 11 jul 2017 13:35

up Date,
ik voelde me redelijk, en de pijn was te doen, maar laatste 2 dagen aan een kant veel pijn, maar ben er wel van overtuigd dat ik veel te lang gewacht heb, 4 jaar, uitstel, afstel, angst voor onbekende.Ondanks dat ik toch ASIA heb, goede hoop dat er betere tijden komen, de troep is dan wel eruit, maar ASIA blijft. Maar zo blij dat die troep eruit is, nu ik gezien heb hoe kleverige massa eruit kwam,dus mijn advies aan alle vrouwen, met siliconen, haal die troep er zo snel mogelijk uit, wel of geen wissel met lipofilling of monobloc, dat is ieder voor zich, als je fysiek moeite hebt met niets, begrijp ik helemaal,ik kon dat ook niet. Ik ben ook tevreden met de behandeling door Dr van Selms OLVG amsterdam,
Groetjes kiki
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 jul 2017 18:31

Wat naar mop dat je zoveel pijn hebt aan 1 kant! Je moet echt nog even geduld hebben.
Is de borst warm en dik? Of rood en heb je koorts? Als dat het geval is, gelijk naar de dokter gaan hoor, want dat wijst op een ontsteking!
Heb je goede pijnbestrijding. Volgens mij wel, want je hebt net als ik een kleine apotheek thuis he? ;)
Hoop dat de nare pijn snel voorbij zal zijn lieverd!

Ik denk aan je! <3

KUSSS Luna
saartje1996

Ongelezen bericht 13 jul 2017 23:24

Hoi Kiki,

Gaat het alweer iets beter? Is je bobbeltje uiteindelijk weg gegaan?

Heel veel beterschap!
Liefs Saartje
kiki

Ongelezen bericht 14 jul 2017 12:19

Dank je saar , ja knobbeltje is weg, dr van selms heeft goed gedaan, dinsdag terug voor controle, en uiteindelijk is het goed geweest die troep eruit, het valt me tot nu toe mee, en denk waarom heb ik in godsnaam hier 4 jaar mee gewacht?
Gr kiki
kiki

Ongelezen bericht 25 jul 2017 13:08

Ik dacht dat ik de dans ontsprongen was, en me beter voelde, helaas de laatste 2 dagen terug bij af, hele lichaam doet weer pijn, de wereld draait, en raar in mijn hoofd, ondanks dat de huisarts zegt dat bloeddruk nu perfect is, voel me klote, en ga zo maar weer op bed, was zo hoopvol dat ik niet gelijk ziek was na operatie, en hoop dat het vanaf nu beter zou gaan, ook omdat ik me redelijk voelde de eerste 3 weken, maar nu, :(
liefs kiki
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jul 2017 12:11

Lieve schat,
Ik wilde je nog gaan vragen hoe het gaat en lees nu jouw verdrietig berichtje :(
Geef het niet te snel op he? Jij hoort tot een van de ziekste vrouwen en deze worden altijd echt dood en doodziek na de explantatie, dus daar heeft het allemaal mee te maken. Dit wordt een heel zware tijd en kan best lang aanhouden, maar zal langzaam weer beter worden.
Geef het alsjeblieft niet op ok? Het is nu ook wel precies het moment namelijk. Vrouwen worden juist een paar weken na de explantatie zieker ineens. Ik had dit ook en het was echt niet normaal! Dat zal jou nu ook gebeuren en ik vind het heel zielig voor je :( Maar wees sterk, want je hebt al voor zoveel hete vuren gestaan!

Ik stuur je al mijn liefde,
Luna
..jpg
..jpg (4.96 KiB) 6567 keer bekeken
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 okt 2017 16:04

Hoe gaat het met je lieve Kiki?

Denk aan je hoor!

X Luna
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die een wissel deden”