Siliconen in lymfeklieren verwijderen?

Informatie en ervaringen van vrouwen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 mar 2021 12:18

ahemerik schreef:
15 mar 2021 22:05
Exanimatio schreef:
18 feb 2021 14:40
Ik heb vergelijkbare situatie gehad, met de aanhoudende keelpijn (ruim drie kwart jaar), vaak keelontsteking en een vergrote lymfeklier in de hals vermoedelijk door mijn implantaten. Implantaten zijn wel intact. Bijna twee weken geleden ben ik de explantatie ondergegaan. Ik merk nu al dat mijn keelpijn aan het minderen is en de lymfeklier minder gevoelig is en lijkt kleiner aan het worden. Ik slik nu chlorella om te ontgiften, drink veel groene thee en volg exact het P2R plan van Mittsu.
Maar zoals hierboven goed geadviseerd wordt, het is nooit overbodig om je goed te laten informeren, vooral als de implantaten niet meer intact zijn. Succes en sterkte!
Hai,
het P2R plan is dat levenslang?
En heb je ook lipofilling gedaan?
Ik vind het allemaal zo en moeilijk

Groetjes Angelique
Lieve Angelique, ik reageer even in je eigen topic: viewtopic.php?f=248&t=3213
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Exanimatio

Ongelezen bericht 22 mar 2021 22:27

ahemerik schreef:
15 mar 2021 22:05
Hai,
het P2R plan is dat levenslang?
En heb je ook lipofilling gedaan?
Ik vind het allemaal zo en moeilijk

Groetjes Angelique
Nee hoor, geen levenslang, twee weken voor de operatie en 6 weken daarna. Helaas geen lipo voor mij, met mijn 15% vet 😟 was dit absoluut geen optie. Maar goed, de gezondheid gaat natuurlijk voor! En tot mijn verbazing vond ik mijn 'nieuw' lijf wel mooi zo. Ik lijk nog een stuk slanker en sportiever zonder protheses. Ik voel me ook veel beter, de klachten waren toch wel daardoor geweest.
Plaats reactie

Terug naar “Siliconenresten in lymfeklieren of elders?”