Siliconen resten in me lymfe hals

Informatie en ervaringen van vrouwen.
ahemerik

Ongelezen bericht 15 mar 2021 22:01

Update
Morgen weer een gesprek met dr Niessen ik zeg eerlijk ik wilde geen explantatie want ik had eigenlijk meer moeite met het idee ik dan mismaakt ben want de pijn kan ik wel mee leven dat doe ik al jaren maar sinds een week zo een pijn in me schouder (had ik al) maar is echt ondraaglijk geworden en vorige week stapte ik uit bed en me benen
Deden het gewoon niet meer waardoor ik dus viel en dat
Vond ik echt heel eng. Dus gelijk een gesprek aangevraagd want heb nog een hoop vragen eigenlijk meer met het plan wat ik daarna moet doen met voeding ik begrijp ik daarna moet ontgiften maar moet ik dat de rest van me leven volhouden want eerlijk dat is ook geen leven heeft
Iemand ervaring met het P2R plan? En ik moet stoppen met roken dat is denk nog het grootste probleem want op dit moment ben ik een stressbom en stoppen is gewoon zo vreselijk moeilijk en eerlijk ben bang dat me dat nu teveel word erna zal me misschien lukken maar ervoor niet. Dus al met al ik weet het allemaal niet meer.😢
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 mar 2021 16:18

Lieve Angelique,

Ik begrijp je angst voor de operatie en het verliezen van je borsten, maar als je blijft rondlopen met de implantaten, zul je alleen maar meer problemen gaan krijgen...
Helaas is het belangrijk dat je stopt met roken, omdat het roken de lipofilling zeer nadelig beïnvloed. Door het roken vernauwen de bloedvaten en dit is nadelig voor de overleving van het vet. Stoppen met roken voor elke operatie is altijd heel belangrijk voor het herstel, maar nu nog meer dan normaal. En sowieso is stoppen met roken belangrijk, want een gezonde leefstijl is cruciaal in de strijd tegen klachten door siliconen. Het vormt een heel belangrijk onderdeel van onze behandeling. Gezonde leefstijl door beweging, niet drinken of roken, gezonde, ontstekingsremmende voeding en hoogwaardige supplementen. Je kunt niet verwachten dat door het verwijderen van de implantaten alle problemen zijn opgelost...
Je kunt in het deel 'Gezondheid bevorderen' meer lezen.

Ik hoop dat het goed ging bij je afspraak en dat de dokter je vragen heeft kunnen beantwoorden.

Lees je goed in, ook in verband met de kapsels. Ik kan helaas niet alles herhalen....
viewforum.php?f=229

Al mijn liefs,

Luna❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Siliconenresten in lymfeklieren of elders?”