Wanneer MRI laten doen na explantatie?

Stel hier je vragen of deel ervaringen.
Zusss

Ongelezen bericht 16 jun 2020 15:47

Luna schreef: ↑
21 feb 2020 11:01
Dr. Kappel heeft meerdere monoblocs verwijderd.
Ze plaatst ze niet meer bij vrouwen met klachten door siliconen.
Het onderzoek bij Fliertje is door Henry Dijkman gedaan.

Niet teveel focussen op deze dingen. Je hebt er niet veel aan. Dat er iets zit, is een feit, temeer omdat je siliconen hebt gehad.
Het is echt zinloos om je nu hier mee bezig te houden. Als je klachten hebt, is explantatie de enige optie.
Lipofilling zou je nog kunnen proberen als je met het resultaat zit. Probeer aan te komen en op gewicht te blijven als je vind dat je te weinig vet hebt. Wat vaak niet zo is.

Je kunt na de explantatie een mri laten maken gericht op onderzoek naar resten in borsten en oksels. Ik vind dat iedere vrouw na explantatie daar gewoon recht op heeft.
Hoewel er vaak niet veel met de resultaten gedaan kan worden...

Sterkte en succes mop!!! Alles komt goed hoor!!!πŸ™

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Hi lieve Luna en andere vrouwen die dit misschien weten,

Door het nieuwe bericht hierboven las ik je alinea over de MRI.
Kan dit in elk ziekenhuis?
Heb je enig idee hoe lang dit na explantie (en lipo) kan?

Of kan ik beter wachten tot ik bij Nannayakara aan de beurt ben? (Laatste kwartaal, door corona wellicht later..)

Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jun 2020 16:12

Zusss schreef: ↑
16 jun 2020 15:47
Hi lieve Luna en andere vrouwen die dit misschien weten,

Door het nieuwe bericht hierboven las ik je alinea over de MRI.
Kan dit in elk ziekenhuis?
Heb je enig idee hoe lang dit na explantie (en lipo) kan?

Of kan ik beter wachten tot ik bij Nannayakara aan de beurt ben? (Laatste kwartaal, door corona wellicht later..)

Liefs,
Zusss
Het beste is altijd 3-6 maanden te wachten tot het weefsel rustiger is en alle vocht weg is. Hoewel een MRI ook meteen kan, toch is het handiger te wachten.
Een MRI kan in principe in ieder ziekenhuis. Vraag aan je ha om een verwijzing. Helaas zullen ze dit niet snel doen tenzij er klachten zijn... Vaak verwijzen ze je dan eerst terug naar de pc.
Wij vinden dat iedere vrouw die de implantaten heeft verwijderd standaard recht zou moeten hebben op een MRI van borsten en oksels, maar helaas wordt dat dus niet altijd gedaan...

Nanayakkara laat geen MRI doen als daar geen aanleiding voor is...

Hoop dat je wat aan het antwoord hebt.

Kussssies πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Zusss

Ongelezen bericht 16 jun 2020 16:14

Luna schreef: ↑
16 jun 2020 16:12
Het beste is altijd 3-6 maanden te wachten tot het weefsel rustiger is en alle vocht weg is. Hoewel een MRI ook meteen kan, toch is het handiger te wachten.
Een MRI kan in principe in ieder ziekenhuis. Vraag aan je ha om een verwijzing. Helaas zullen ze dit niet snel doen tenzij er klachten zijn... Vaak verwijzen ze je dan eerst terug naar de pc.
Wij vinden dat iedere vrouw die de implantaten heeft verwijderd standaard recht zou moeten hebben op een MRI van borsten en oksels, maar helaas wordt dat dus niet gedaan...

Nanayakkara laat geen MRI doen als daar geen aanleiding voor is...

Hoop dat je wataan het antwoord hebt.

Kussssies πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Super bedankt lieve Luna!
Dan ga ik binnenkort naar de HA hiervoor.

Kussies terug πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Plaats reactie

Terug naar β€œOnderzoeken”