Ik ben 4 maanden geexplanteerd en wil graag een full body scan laten doen om te zien waar in mijn lichaam nog overal siliconen zitten.
Welke scan is hiervoor het meest geschikt??
MRI, CT, PET ... ?
Full body scan
Ik denk dat je dit niet hoeft te doen, want je kunt er niks mee...
Wat je wel kunt laten doen is een MRI van je borsten en oksels. Dit kan ook via de ha of pc.
Het is zonde van je geld als je dit gaat gebruiken voor een onderzoek waar je verder niks mee kan.
Siliconen kunnen bijna alleen via weefselonderzoek woorden aangetoond. Dus een biopt. En zeker niet via beeld.
Bij een MRI kan er wel iets meer worden gezien als er een (geringe) ophoping is.
Lees meer bij het deel 'Onderzoeken' en 'Siliconen resten'
En wat wilde je met het onderzoek bereiken? Een bevestiging dat je ziek werd door siliconen? Of geruststelling?
Het is goed om deze vraag ook voor jezelf te beantwoorden.
Succes en sterkte!
Wat je wel kunt laten doen is een MRI van je borsten en oksels. Dit kan ook via de ha of pc.
Het is zonde van je geld als je dit gaat gebruiken voor een onderzoek waar je verder niks mee kan.
Siliconen kunnen bijna alleen via weefselonderzoek woorden aangetoond. Dus een biopt. En zeker niet via beeld.
Bij een MRI kan er wel iets meer worden gezien als er een (geringe) ophoping is.
Lees meer bij het deel 'Onderzoeken' en 'Siliconen resten'
En wat wilde je met het onderzoek bereiken? Een bevestiging dat je ziek werd door siliconen? Of geruststelling?
Het is goed om deze vraag ook voor jezelf te beantwoorden.
Succes en sterkte!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"