Ik heb een snelle vraag,
Ik heb mijn lipo pak nu aan en deze zit eigenlijk helemaal niet zo heel strak... de andere maat zat alleen te strak bij mijn buik en die kreeg ik staand niet dicht. Nu denk ik dat ik hem liggend misschien wel dicht zou krijgen..
Hoe strak moet het pak zitten??
Lipo pak vraag
Hij moet aansluiten maar niet knellen.
Als je merkt dat hij losjes zit, is hij niet strak genoeg en heb je geen effect... Besef wel dat de zwelling nu alleen maar meer zal toenemen. Na 3 dagen begint het pas weer een beetje af te nemen.
Probeer die andere weer, maar of het handig is weet ik niet. In ieder geval kan het dus zijn dat deze morgen of overmorgen beter zit.
Zo jammer, die pakken zijn hartstikke duur
Overigens merk je dat hij goed steunt wanneer je loopt en minder pijn hebt. Zonder steun voel je meer pijn.
Succes lieverd! En gefeliciteerd met je bevrijding!
Als je merkt dat hij losjes zit, is hij niet strak genoeg en heb je geen effect... Besef wel dat de zwelling nu alleen maar meer zal toenemen. Na 3 dagen begint het pas weer een beetje af te nemen.
Probeer die andere weer, maar of het handig is weet ik niet. In ieder geval kan het dus zijn dat deze morgen of overmorgen beter zit.
Zo jammer, die pakken zijn hartstikke duur
Overigens merk je dat hij goed steunt wanneer je loopt en minder pijn hebt. Zonder steun voel je meer pijn.
Succes lieverd! En gefeliciteerd met je bevrijding!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM