Zijn er vrouwen die bij lipofilling gewoon goede shapewear/corrigerende onderkleding droegen ipv het liposuctiepak?
-
Gister mijn explantatie met daarop lipofilling gehad. Ik heb nu dus het broekje van de Hema aan. Zit prima tis alleen er zit geen gat in dus ik moet het bij het naar de wc gaan steeds uit doen dat is wel een beetje pijnlijk. Maar het is goed te doen...
Lovelychild3,Lovelyhild3 schreef: ↑29 mei 2021 15:06Gister mijn explantatie met daarop lipofilling gehad. Ik heb nu dus het broekje van de Hema aan. Zit prima tis alleen er zit geen gat in dus ik moet het bij het naar de wc gaan steeds uit doen dat is wel een beetje pijnlijk. Maar het is goed te doen...
Wat fijn dat een Hema broekje voor jou fijn zit.
Ik heb zelf geen ervaring met dit onderwerp.
Hopenlijk gaat je herstel voorspoedig.
Mag ik jou als nog op de lijst zetten met operaties van 2021?
Laat me dan ook even weten bij welke arts je bent geweest.
Liefs essi
-
Jazeker dat mag. Ik ben 28 mei geopereerd door door Hermens in het jeroen bosch ziekenhuis
Lovelyhild3 schreef: ↑31 mei 2021 14:16Jazeker dat mag. Ik ben 28 mei geopereerd door door Hermens in het jeroen bosch ziekenhuis
3 augustus heb ik mijn operatie staan en heb daarvoor inmiddels al een pak kunnen regelen.
Nu wilde ik alleen zo lang mogelijk iets dragen wat de heling bevorderd, maar heb ik een aantal afspraken in september staan waarvoor zo'n pak een beetje onhandig is en ik op die dagen wellicht een strak fietsbroekje ter afwisseling zou willen dragen. Hebben jullie eventueel ervaringen met bepaalde broekjes? Zoek er eentje die vrij lange pijpen heeft, maar niet zo lang dat ik geen midi-jurkje aan zou kunnen.
Nu wilde ik alleen zo lang mogelijk iets dragen wat de heling bevorderd, maar heb ik een aantal afspraken in september staan waarvoor zo'n pak een beetje onhandig is en ik op die dagen wellicht een strak fietsbroekje ter afwisseling zou willen dragen. Hebben jullie eventueel ervaringen met bepaalde broekjes? Zoek er eentje die vrij lange pijpen heeft, maar niet zo lang dat ik geen midi-jurkje aan zou kunnen.
Hier staan vele suggesties: viewtopic.php?f=235&t=1158
En verder staan er meer topics waar vrouwen suggesties geven: viewforum.php?f=235
Helaas wel veel door elkaar....
Succes!
En verder staan er meer topics waar vrouwen suggesties geven: viewforum.php?f=235
Helaas wel veel door elkaar....
Succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan