BELANGRIJK!!! Welke compressiekleding en bh's bij lipofilling?

Lees informatie en tips of stel vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 sep 2022 12:14

Kaatje61 schreef:
30 sep 2022 11:49
(Woensdag explanantie door Dr. Roossink van Jan van Goyen)

Ik had al van te voren een shapewear hemdje gekocht van de Hema, en ik had ook nog een legging tot aan de enkel.
Nu vind ik het pak en de bh van de kliniek echt vreselijk zitten. Het pak is te kort, snijdt in mijn schouders, aan de voorkant snijdt het bovenaan mijn buik en vanmorgen onder de douche zag ik dat de plooitjes van de compressie bh precies in mijn borsten staan. :shock:

Dus net JVG kliniek gebeld en nu gaat mijn man dadelijk de topjes van de Hema halen, dat mag ook. Stom dat je hier zo over kunt piekeren zelfs na alle info hier en na mijn telefoontje. Ik heb ook nog een band voor om mijn buik/rug of zal ik het hemdje erover aan doen?

Het aan en uitkleden gaat nog niet zo handig, wel een gedoe allemaal.

Ik ga straks nog een stukje schrijven over de operatie van woensdag met foto's, ik ben super blauw (alvast een waarschuwing) maar ik ben opgelucht dat ze er uit zijn.

groetjes
Kaaatje
Ach, jeetje! Ja die pakken zijn soms niet helemaal wat ervan verwacht werd. Dit komt omdat ze nogal stug zijn en de maten echt moeten kloppen. Iedere lichaamsvorm is anders, dus het is heel lastig om een perfect passend pak te vinden.
Goed dat je voor de Hema tops gaat ;)
De buikband mag je zeker ook nog om je buik en rug doen, dat helpt daar tegen de zwelling.
Dat jij nog meer blauw bent dan normaal is niet gek, je had een nabloeding. Je slikt geen bloedverdunners neem ik aan?

Sterkte lieve schat!!! Blij dat ik iets van je hoor, want wilde je net gaan schrijven. Een nabloeding is niet niks :(

Doe rustig aan, oké?

Kussss😘💕💗💞
Kaatje61

Ongelezen bericht 30 sep 2022 12:30

Luna MKS schreef:
30 sep 2022 12:14
Kaatje61 schreef:
30 sep 2022 11:49
(Woensdag explanantie door Dr. Roossink van Jan van Goyen)

Ik had al van te voren een shapewear hemdje gekocht van de Hema, en ik had ook nog een legging tot aan de enkel.
Nu vind ik het pak en de bh van de kliniek echt vreselijk zitten. Het pak is te kort, snijdt in mijn schouders, aan de voorkant snijdt het bovenaan mijn buik en vanmorgen onder de douche zag ik dat de plooitjes van de compressie bh precies in mijn borsten staan. :shock:

Dus net JVG kliniek gebeld en nu gaat mijn man dadelijk de topjes van de Hema halen, dat mag ook. Stom dat je hier zo over kunt piekeren zelfs na alle info hier en na mijn telefoontje. Ik heb ook nog een band voor om mijn buik/rug of zal ik het hemdje erover aan doen?

Het aan en uitkleden gaat nog niet zo handig, wel een gedoe allemaal.

Ik ga straks nog een stukje schrijven over de operatie van woensdag met foto's, ik ben super blauw (alvast een waarschuwing) maar ik ben opgelucht dat ze er uit zijn.

groetjes
Kaaatje
Ach, jeetje! Ja die pakken zijn soms niet helemaal wat ervan verwacht werd. Dit komt omdat ze nogal stug zijn en de maten echt moeten kloppen. Iedere lichaamsvorm is anders, dus het is heel lastig om een perfect passend pak te vinden.
Goed dat je voor de Hema tops gaat ;)
De buikband mag je zeker ook nog om je buik en rug doen, dat helpt daar tegen de zwelling.
Dat jij nog meer blauw bent dan normaal is niet gek, je had een nabloeding. Je slikt geen bloedverdunners neem ik aan?

Sterkte lieve schat!!! Blij dat ik iets van je hoor, want wilde je net gaan schrijven. Een nabloeding is niet niks :(

Doe rustig aan, oké?

Kussss😘💕💗💞
Lieve Luna

Dank je wel voor je opbeurende berichtje, ik schrok zo van de plooitjes op mijn nieuwe"" borsten , Wat een gedoe,

ik maak straks een reportage
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Sara24061989!

Ongelezen bericht 03 jun 2023 13:48

Luna MKS schreef:
05 feb 2019 19:35
Helaas vind ik niks wat beduidend goedkoper is. Alleen deze die ietsjes goedkoper is. Ook bij Aliexpress voor je gekeken, maar helemaal niks gevonden :(
Ik denk dat je die link van die lange correctiebroek even aan dr. Niessen moet tonen of je die even aan mag als je broek wordt gewassen en te drogen hangt.

Succes mop!!!

Fijne avond!

Op vinted staan ook verschillende drukpakken van lipoelastic
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jun 2023 19:57

Sara24061989! schreef:
03 jun 2023 13:48
Op vinted staan ook verschillende drukpakken van lipoelastic
Goede tip, dankjewel!😘
Sara24061989!

Ongelezen bericht 04 jun 2023 19:01

Graag gedaan