Ach, jeetje! Ja die pakken zijn soms niet helemaal wat ervan verwacht werd. Dit komt omdat ze nogal stug zijn en de maten echt moeten kloppen. Iedere lichaamsvorm is anders, dus het is heel lastig om een perfect passend pak te vinden.Kaatje61 schreef: ↑30 sep 2022 11:49(Woensdag explanantie door Dr. Roossink van Jan van Goyen)
Ik had al van te voren een shapewear hemdje gekocht van de Hema, en ik had ook nog een legging tot aan de enkel.
Nu vind ik het pak en de bh van de kliniek echt vreselijk zitten. Het pak is te kort, snijdt in mijn schouders, aan de voorkant snijdt het bovenaan mijn buik en vanmorgen onder de douche zag ik dat de plooitjes van de compressie bh precies in mijn borsten staan.![]()
Dus net JVG kliniek gebeld en nu gaat mijn man dadelijk de topjes van de Hema halen, dat mag ook. Stom dat je hier zo over kunt piekeren zelfs na alle info hier en na mijn telefoontje. Ik heb ook nog een band voor om mijn buik/rug of zal ik het hemdje erover aan doen?
Het aan en uitkleden gaat nog niet zo handig, wel een gedoe allemaal.
Ik ga straks nog een stukje schrijven over de operatie van woensdag met foto's, ik ben super blauw (alvast een waarschuwing) maar ik ben opgelucht dat ze er uit zijn.
groetjes
Kaaatje
Goed dat je voor de Hema tops gaat

De buikband mag je zeker ook nog om je buik en rug doen, dat helpt daar tegen de zwelling.
Dat jij nog meer blauw bent dan normaal is niet gek, je had een nabloeding. Je slikt geen bloedverdunners neem ik aan?
Sterkte lieve schat!!! Blij dat ik iets van je hoor, want wilde je net gaan schrijven. Een nabloeding is niet niks

Doe rustig aan, oké?
Kussss