Wellbox S

Lees informatie en tips of stel vragen.
Brenda42

Ongelezen bericht 17 nov 2022 10:13

Goedemorgen,
ik heb 28 oktober mijn tweede lipofilling gehad om ongelijke borsten proberen te verhelpen. Ik zou wel graag mijn huid van mijn buik en bovenbenen wat strakker willen maken. Ik kwam de Wellbox S tegen. Ook tegen vochtophopingen. Zijn er dames die ervaring hebben met dit apparaat? Prijs is best fors dus ik zou graag willen weten of het bevalt . Alvast bedankt
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 nov 2022 10:39

Brenda42 schreef:
17 nov 2022 10:13
Goedemorgen,
ik heb 28 oktober mijn tweede lipofilling gehad om ongelijke borsten proberen te verhelpen. Ik zou wel graag mijn huid van mijn buik en bovenbenen wat strakker willen maken. Ik kwam de Wellbox S tegen. Ook tegen vochtophopingen. Zijn er dames die ervaring hebben met dit apparaat? Prijs is best fors dus ik zou graag willen weten of het bevalt . Alvast bedankt
Lieve Brenda,

Hoe gaat het nu met je en je klachten? Je had ze in maart laten verwijderen toch?

Ik ken dat apparaat niet. Ik ken wel een dame die huidtherapeute is en dit soort apparaten ook gebruikt in haar praktijk (professionele apparaten), maar ze is onlangs geopereerd en het gaat ontzettend slecht, dus ik wil haar nu niet storen met deze vraag.

Heb je met Engelse zoektermen gezocht? Vaak kom je dan meer tegen.

Succes en heel veel liefs,

Luna <3 <3 <3
Plaats reactie

Terug naar “Kleding”