Problemen met lipopak
12 dagen geleden heb ik lipo buik en flanken laten doen. Tevens borstvergroting. De sport bh die ik aan heb gekregen snijd zo erg dat ik rondom vuurrood ben. Is ook niet verstelbaar in de omtrek. We zijn aan de slag met sudocreme gegaan voor wat verlichting. Ik heb ook nieuwe bh's bij lipoelastic besteld. Hopelijk komen ze morgen binnen. Kreeg toen gelijk een drukpak van lipoelastic aan maat s omdat maat m te groot zou zijn. De dagen erna kreeg ik steeds meer pijn. In de flanken zaten de vouwen in mijn huid te snijden. De suiting aan de voorkant was helemaal in de huid gedrukt. Helemaal rood. Deed ontzettend pijn. Zelfs de sluiting onderaan zat tussen mijn schaamlippen. De pijn was niet te doen. Ik mocht van de kliniek onderkant losmaken. Mocht hij dan nog snijden bij de buik, dan mocht ik hem komen ruilen voor maat m. Mijn man en ik hebben geprobeerd om het pak uit te krijgen maar dit ging totaal niet. Hebben het kapot moeten knippen. Daarna heb ik 2 buikbanden besteld en pad voor eronder. Ik heb de korte en lange buikband gekocht bij lipoelastic maar ook deze zitten niet comfortabel. Snijden ook aan de Randen. We zijn nu aan de slag gegaan met sudocreme omdat het gewoon wond word. Ik ben teneinde read. Zo kun je toch niet nog 4 weken blijven doorgaan.
Heeft iemand tips voor me? Ik hoor het graag!
Lieve Bianca, ik had je berichtje bij je aanmelding gezien en jou meteen gemaild.
Lipopak vervangen door corrigerend ondergoed en alles terugzenden met klacht, zodat je je geld terugkrijgt.
In dit deel veel tips voor shapewear:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=1158
Hoop dat je er iets aan hebt.
STERKTE!

Lipopak vervangen door corrigerend ondergoed en alles terugzenden met klacht, zodat je je geld terugkrijgt.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=1158
STERKTE!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hoi Bianca,Bianca99 schreef: β13 mar 2022 09:4712 dagen geleden heb ik lipo buik en flanken laten doen. Tevens borstvergroting. De sport bh die ik aan heb gekregen snijd zo erg dat ik rondom vuurrood ben. Is ook niet verstelbaar in de omtrek. We zijn aan de slag met sudocreme gegaan voor wat verlichting. Ik heb ook nieuwe bh's bij lipoelastic besteld. Hopelijk komen ze morgen binnen. Kreeg toen gelijk een drukpak van lipoelastic aan maat s omdat maat m te groot zou zijn. De dagen erna kreeg ik steeds meer pijn. In de flanken zaten de vouwen in mijn huid te snijden. De suiting aan de voorkant was helemaal in de huid gedrukt. Helemaal rood. Deed ontzettend pijn. Zelfs de sluiting onderaan zat tussen mijn schaamlippen. De pijn was niet te doen. Ik mocht van de kliniek onderkant losmaken. Mocht hij dan nog snijden bij de buik, dan mocht ik hem komen ruilen voor maat m. Mijn man en ik hebben geprobeerd om het pak uit te krijgen maar dit ging totaal niet. Hebben het kapot moeten knippen. Daarna heb ik 2 buikbanden besteld en pad voor eronder. Ik heb de korte en lange buikband gekocht bij lipoelastic maar ook deze zitten niet comfortabel. Snijden ook aan de Randen. We zijn nu aan de slag gegaan met sudocreme omdat het gewoon wond word. Ik ben teneinde read. Zo kun je toch niet nog 4 weken blijven doorgaan.
Wat erg voor je dat je zoveel pijn hebt van de drukkleding. Ik heb ook pas geleden lipofilling gehad en ik heb geen dure pakken
aangeschaft. Ik heb gewoon bij de Hema corrigerend ondergoed met pijpjes gekocht. Ook heb ik een paar hemdjes gekocht
die niet te strak zitten voor de lipofilling. Ik ben blij dat ik geen dure drukkleding heb gekocht want dat zit echt te strak.
Ik ben echt heel tevreden over de broekjes en hemdjes van de Hema. Als je wondjes niet goed genezen dan zou je ook
Bepanthen kunnen proberen. Hopelijk genezen ze als je de drukkleding aanpast. Heel veel sterkte.
Groetjes Ilja
Ik vergeet je te vertellen dat de sport bh vd Hema na een borstvergroting ook heel fijn zit. Dan moet je kijken naar deIlja schreef: β13 mar 2022 10:53Hoi Bianca,Bianca99 schreef: β13 mar 2022 09:4712 dagen geleden heb ik lipo buik en flanken laten doen. Tevens borstvergroting. De sport bh die ik aan heb gekregen snijd zo erg dat ik rondom vuurrood ben. Is ook niet verstelbaar in de omtrek. We zijn aan de slag met sudocreme gegaan voor wat verlichting. Ik heb ook nieuwe bh's bij lipoelastic besteld. Hopelijk komen ze morgen binnen. Kreeg toen gelijk een drukpak van lipoelastic aan maat s omdat maat m te groot zou zijn. De dagen erna kreeg ik steeds meer pijn. In de flanken zaten de vouwen in mijn huid te snijden. De suiting aan de voorkant was helemaal in de huid gedrukt. Helemaal rood. Deed ontzettend pijn. Zelfs de sluiting onderaan zat tussen mijn schaamlippen. De pijn was niet te doen. Ik mocht van de kliniek onderkant losmaken. Mocht hij dan nog snijden bij de buik, dan mocht ik hem komen ruilen voor maat m. Mijn man en ik hebben geprobeerd om het pak uit te krijgen maar dit ging totaal niet. Hebben het kapot moeten knippen. Daarna heb ik 2 buikbanden besteld en pad voor eronder. Ik heb de korte en lange buikband gekocht bij lipoelastic maar ook deze zitten niet comfortabel. Snijden ook aan de Randen. We zijn nu aan de slag gegaan met sudocreme omdat het gewoon wond word. Ik ben teneinde read. Zo kun je toch niet nog 4 weken blijven doorgaan.
Wat erg voor je dat je zoveel pijn hebt van de drukkleding. Ik heb ook pas geleden lipofilling gehad en ik heb geen dure pakken
aangeschaft. Ik heb gewoon bij de Hema corrigerend ondergoed met pijpjes gekocht. Ook heb ik een paar hemdjes gekocht
die niet te strak zitten voor de lipofilling. Ik ben blij dat ik geen dure drukkleding heb gekocht want dat zit echt te strak.
Ik ben echt heel tevreden over de broekjes en hemdjes van de Hema. Als je wondjes niet goed genezen dan zou je ook
Bepanthen kunnen proberen. Hopelijk genezen ze als je de drukkleding aanpast. Heel veel sterkte.
Groetjes Ilja
onderkant waar een zachte band omheen zit.
Zelf heb mijn siliconenprotheses laten verwijderen en lipofilling gehad dus ik mag dan geen druk hebben op mijn borsten.
Bij jou is dat juist andersom.
Bianca99 schreef: β13 mar 2022 09:4712 dagen geleden heb ik lipo buik en flanken laten doen. Tevens borstvergroting. De sport bh die ik aan heb gekregen snijd zo erg dat ik rondom vuurrood ben. Is ook niet verstelbaar in de omtrek. We zijn aan de slag met sudocreme gegaan voor wat verlichting. Ik heb ook nieuwe bh's bij lipoelastic besteld. Hopelijk komen ze morgen binnen. Kreeg toen gelijk een drukpak van lipoelastic aan maat s omdat maat m te groot zou zijn. De dagen erna kreeg ik steeds meer pijn. In de flanken zaten de vouwen in mijn huid te snijden. De suiting aan de voorkant was helemaal in de huid gedrukt. Helemaal rood. Deed ontzettend pijn. Zelfs de sluiting onderaan zat tussen mijn schaamlippen. De pijn was niet te doen. Ik mocht van de kliniek onderkant losmaken. Mocht hij dan nog snijden bij de buik, dan mocht ik hem komen ruilen voor maat m. Mijn man en ik hebben geprobeerd om het pak uit te krijgen maar dit ging totaal niet. Hebben het kapot moeten knippen. Daarna heb ik 2 buikbanden besteld en pad voor eronder. Ik heb de korte en lange buikband gekocht bij lipoelastic maar ook deze zitten niet comfortabel. Snijden ook aan de Randen. We zijn nu aan de slag gegaan met sudocreme omdat het gewoon wond word. Ik ben teneinde read. Zo kun je toch niet nog 4 weken blijven doorgaan.
Hi Bianca,
Ik had de pakken van emdawear en die kreeg ik eerst in L en die zat na een paar dagen te los en daarna droeg ik een M, super comfortabel! Niets snijden alleen maar ondersteuning en ook goed te doen onder kleding! Ik ben zelf 1.60 en weeg 60 kg en zit perfect. Na 14 dagen droeg ik de hemdjes van de Hema voor de borsten en ook super! ( zie mijn update) en voor de prijs hoef je dat niet te laten ;-)
Liefs, Monica
Dank je wel lieve Luna voor het meedenken en je advies! Ik heb dat gelijk opgevolgd!! Nogmaals dank je wel!Luna MKS schreef: β13 mar 2022 10:34Lieve Bianca, ik had je berichtje bij je aanmelding gezien en jou meteen gemaild.
viewtopic.php?t=1158
STERKTE!![]()
Hoi Ilja,Ilja schreef: β13 mar 2022 10:53Hoi Bianca,Bianca99 schreef: β13 mar 2022 09:4712 dagen geleden heb ik lipo buik en flanken laten doen. Tevens borstvergroting. De sport bh die ik aan heb gekregen snijd zo erg dat ik rondom vuurrood ben. Is ook niet verstelbaar in de omtrek. We zijn aan de slag met sudocreme gegaan voor wat verlichting. Ik heb ook nieuwe bh's bij lipoelastic besteld. Hopelijk komen ze morgen binnen. Kreeg toen gelijk een drukpak van lipoelastic aan maat s omdat maat m te groot zou zijn. De dagen erna kreeg ik steeds meer pijn. In de flanken zaten de vouwen in mijn huid te snijden. De suiting aan de voorkant was helemaal in de huid gedrukt. Helemaal rood. Deed ontzettend pijn. Zelfs de sluiting onderaan zat tussen mijn schaamlippen. De pijn was niet te doen. Ik mocht van de kliniek onderkant losmaken. Mocht hij dan nog snijden bij de buik, dan mocht ik hem komen ruilen voor maat m. Mijn man en ik hebben geprobeerd om het pak uit te krijgen maar dit ging totaal niet. Hebben het kapot moeten knippen. Daarna heb ik 2 buikbanden besteld en pad voor eronder. Ik heb de korte en lange buikband gekocht bij lipoelastic maar ook deze zitten niet comfortabel. Snijden ook aan de Randen. We zijn nu aan de slag gegaan met sudocreme omdat het gewoon wond word. Ik ben teneinde read. Zo kun je toch niet nog 4 weken blijven doorgaan.
Groetjes Ilja
Dank je wel voor je reactie en medeleven! Gelukkig genezen de wondjes goed. Maar ik zou niemand compressiekleding aanraden. Je betaald je blauw en het zit gewoon niet goed. Zo kun je niet fatsoenlijk herstellen. Heb van Luna goed advies gekregen en corrigerende slip besteld. Ik denk dat ik me daar meer mens door ga voelen.
Groetjes Bianca
Hoi Monica,Monica schreef: β13 mar 2022 11:17Bianca99 schreef: β13 mar 2022 09:4712 dagen geleden heb ik lipo buik en flanken laten doen. Tevens borstvergroting. De sport bh die ik aan heb gekregen snijd zo erg dat ik rondom vuurrood ben. Is ook niet verstelbaar in de omtrek. We zijn aan de slag met sudocreme gegaan voor wat verlichting. Ik heb ook nieuwe bh's bij lipoelastic besteld. Hopelijk komen ze morgen binnen. Kreeg toen gelijk een drukpak van lipoelastic aan maat s omdat maat m te groot zou zijn. De dagen erna kreeg ik steeds meer pijn. In de flanken zaten de vouwen in mijn huid te snijden. De suiting aan de voorkant was helemaal in de huid gedrukt. Helemaal rood. Deed ontzettend pijn. Zelfs de sluiting onderaan zat tussen mijn schaamlippen. De pijn was niet te doen. Ik mocht van de kliniek onderkant losmaken. Mocht hij dan nog snijden bij de buik, dan mocht ik hem komen ruilen voor maat m. Mijn man en ik hebben geprobeerd om het pak uit te krijgen maar dit ging totaal niet. Hebben het kapot moeten knippen. Daarna heb ik 2 buikbanden besteld en pad voor eronder. Ik heb de korte en lange buikband gekocht bij lipoelastic maar ook deze zitten niet comfortabel. Snijden ook aan de Randen. We zijn nu aan de slag gegaan met sudocreme omdat het gewoon wond word. Ik ben teneinde read. Zo kun je toch niet nog 4 weken blijven doorgaan.
Hi Bianca,
Ik had de pakken van emdawear en die kreeg ik eerst in L en die zat na een paar dagen te los en daarna droeg ik een M, super comfortabel! Niets snijden alleen maar ondersteuning en ook goed te doen onder kleding! Ik ben zelf 1.60 en weeg 60 kg en zit perfect. Na 14 dagen droeg ik de hemdjes van de Hema voor de borsten en ook super! ( zie mijn update) en voor de prijs hoef je dat niet te laten ;-)
Liefs, Monica
Dank je wel voor je bericht. Het hoort ook niet te snijden lijkt me. Ik heb nu een corrigerende slip besteld. Wel verschillende maten. Even kijken welke het beste zit. Ben nog niet in staat om even naar de winkel te gaan voor andere bh dus maar besteld bij lipoelastic. Hopelijk komen die morgen. Deze zit veel te strak.
Liefs Bianca
Dank je wel voor de tip Ilja!Ilja schreef: β13 mar 2022 11:00Ik vergeet je te vertellen dat de sport bh vd Hema na een borstvergroting ook heel fijn zit. Dan moet je kijken naar deIlja schreef: β13 mar 2022 10:53Hoi Bianca,Bianca99 schreef: β13 mar 2022 09:4712 dagen geleden heb ik lipo buik en flanken laten doen. Tevens borstvergroting. De sport bh die ik aan heb gekregen snijd zo erg dat ik rondom vuurrood ben. Is ook niet verstelbaar in de omtrek. We zijn aan de slag met sudocreme gegaan voor wat verlichting. Ik heb ook nieuwe bh's bij lipoelastic besteld. Hopelijk komen ze morgen binnen. Kreeg toen gelijk een drukpak van lipoelastic aan maat s omdat maat m te groot zou zijn. De dagen erna kreeg ik steeds meer pijn. In de flanken zaten de vouwen in mijn huid te snijden. De suiting aan de voorkant was helemaal in de huid gedrukt. Helemaal rood. Deed ontzettend pijn. Zelfs de sluiting onderaan zat tussen mijn schaamlippen. De pijn was niet te doen. Ik mocht van de kliniek onderkant losmaken. Mocht hij dan nog snijden bij de buik, dan mocht ik hem komen ruilen voor maat m. Mijn man en ik hebben geprobeerd om het pak uit te krijgen maar dit ging totaal niet. Hebben het kapot moeten knippen. Daarna heb ik 2 buikbanden besteld en pad voor eronder. Ik heb de korte en lange buikband gekocht bij lipoelastic maar ook deze zitten niet comfortabel. Snijden ook aan de Randen. We zijn nu aan de slag gegaan met sudocreme omdat het gewoon wond word. Ik ben teneinde read. Zo kun je toch niet nog 4 weken blijven doorgaan.
Groetjes Ilja
onderkant waar een zachte band omheen zit.
Zelf heb mijn siliconenprotheses laten verwijderen en lipofilling gehad dus ik mag dan geen druk hebben op mijn borsten.
Bij jou is dat juist andersom.