Tip
Ik heb zelf twee lipofilling pakken. Een met afneembare bandjes en een zonder. Ik vind het pak veel fijner om zonder bandjes te dragen. De bandjes snijden best in mijn huid. Het pakt zakt, tot nu toe, ook niet af zonder de bandjes
Tips lipopak (wel of geen bandjes)
Dank je voor deze tip!
Ik heb het berichtje afgesplitst en bij het deel over kleding gezet. Die andere tips gaan over voeding en leefregels bij lipo.
Lastig die indelingen... Soms weet ik zelf niet eens meer waar ik een topic moet onderbrengen...

Ik heb het berichtje afgesplitst en bij het deel over kleding gezet. Die andere tips gaan over voeding en leefregels bij lipo.
Lastig die indelingen... Soms weet ik zelf niet eens meer waar ik een topic moet onderbrengen...

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Inmiddels is alles wat minder gevoelig (borsten) en vind ik het pak met bandjes (body variant) toch ook wel erg fijn. Zitten. zit weer comfortabeler op de buik/maag.
Snachts het liefst zonder bandjes en naar de wc gaan is ook veel makkelijker zonder. Plassen gaat gewoon met het pak aan.
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik twee verschillende pakken heb. Op een gegeven moment gaan ze toch irriteren en dan is het wel lekker dat je kunt wisselen. De sluiten zijn ook verschillende. Een met haakjes op de buik. De ander met ritsen aan de zij kant....
Snachts het liefst zonder bandjes en naar de wc gaan is ook veel makkelijker zonder. Plassen gaat gewoon met het pak aan.
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik twee verschillende pakken heb. Op een gegeven moment gaan ze toch irriteren en dan is het wel lekker dat je kunt wisselen. De sluiten zijn ook verschillende. Een met haakjes op de buik. De ander met ritsen aan de zij kant....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Welk merk pak heb jij zonder bandjes?Dorie schreef: ↑23 jan 2021 18:38Inmiddels is alles wat minder gevoelig (borsten) en vind ik het pak met bandjes (body variant) toch ook wel erg fijn. Zitten. zit weer comfortabeler op de buik/maag.