(Littekencrème) Wanneer mag ik beginnen met smeren en wat kan ik gebruiken? Meer tips zijn welkom!
-
B-explantatie2020
Wow zoveel opties! Fijne site zeg. Is er een specifieke olie die je kunt aanraden Luna
?
Jojoba olie en rijstvliesolie zijn vrij neutrale olieen die zowel voor droge als vette huid goed zijn.
Vind ze heel fijn! Teunisbloemolie ook voor eczeem.
Maar je moet zelf een beetje zoeken wat het beste bij je past. Ik heb dus echt veel uitgeprobeerd. Omdat ik een heel moeilijke huid heb en eczeem heb en allergieen, was het een uitdaging.
Je kunt kleine flesjes kopen en dan kijken hoe dat gaat. Bij een rustige huid is er niet veel aan de hand. Bij iedere olie beschrijven ze ook goed bij welke aandoening die goed werkt. Je kunt ze ook mailen voor advies.
Kusss

Voor lichaam gebruik ik trouwens ook de baby olie van Lavera, Weleda, Urtekam en Neutral.
Vind ze heel fijn! Teunisbloemolie ook voor eczeem.
Maar je moet zelf een beetje zoeken wat het beste bij je past. Ik heb dus echt veel uitgeprobeerd. Omdat ik een heel moeilijke huid heb en eczeem heb en allergieen, was het een uitdaging.
Je kunt kleine flesjes kopen en dan kijken hoe dat gaat. Bij een rustige huid is er niet veel aan de hand. Bij iedere olie beschrijven ze ook goed bij welke aandoening die goed werkt. Je kunt ze ook mailen voor advies.
Kusss
Voor lichaam gebruik ik trouwens ook de baby olie van Lavera, Weleda, Urtekam en Neutral.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve meiden, hier nog een mooie tip om zelf je olie voor littekens samen te stellen met o.a. duindoornolie en rozenbottelolie.
https://aromalifestyle.nl/grondstoffen/ ... nformatie/
Ik gebruik duindoornolie inwendig en echt, het werkt! Ik gebruik het met name voor de ogen, maar het werkt dus ook goed voor de huid en slijmvliezen.
Susana werkt in haar praktijk veel met Rose Mosqueta (rozenbottelolie). Het werkt heel goed!
De combi van beiden olieen lijkt mij zeer goed voor littekens.
https://aromalifestyle.nl/grondstoffen/ ... nformatie/
Ik gebruik duindoornolie inwendig en echt, het werkt! Ik gebruik het met name voor de ogen, maar het werkt dus ook goed voor de huid en slijmvliezen.
Susana werkt in haar praktijk veel met Rose Mosqueta (rozenbottelolie). Het werkt heel goed!
De combi van beiden olieen lijkt mij zeer goed voor littekens.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~