Ik heb de brief van de internist met advies voor verwijderen, welke stappen moet ik nu nemen?
Hi,
Ik kom net terug van een mini vakantie en vind bij de post DE BRIEF van mijn internist met het advies verwijderen. Ik zou willen zeggen, beter had mijn vakantie niet kunnen eindigen maar zit een beetje met de vraag, en nu? Hoe pak ik de vervolgstappen aan? Moet ik eerst mijn verzekering bellen? En zo ja, wat vertel / vraag ik hen? Of komt het 'gesteggel' (dat is een woord toch?) met de verzekering pas achteraf?
Het liefst maak ik maandag meteen de afspraak voor explantatie maar weet niet of dat verstandig is. Hoe hebben jullie het aangepakt?
Ik kom net terug van een mini vakantie en vind bij de post DE BRIEF van mijn internist met het advies verwijderen. Ik zou willen zeggen, beter had mijn vakantie niet kunnen eindigen maar zit een beetje met de vraag, en nu? Hoe pak ik de vervolgstappen aan? Moet ik eerst mijn verzekering bellen? En zo ja, wat vertel / vraag ik hen? Of komt het 'gesteggel' (dat is een woord toch?) met de verzekering pas achteraf?
Het liefst maak ik maandag meteen de afspraak voor explantatie maar weet niet of dat verstandig is. Hoe hebben jullie het aangepakt?
Hallo Roos1210,Roos1210 schreef: ↑26 jun 2020 20:52Hi,
Wat een goed nieuws!!
Als ik jou was zou ik maandag je verzekering op de hoogte stellen van je brief.
En verzoeken om tot vergoeding van explantatie over te gaan.
Je kunt al wel een afspraak bij een PC maken hoor.
De PC dient vervolgens ook een aanvraag in bij je verzekering voor vergoeding.
Je verzekeraar weet dan alvast hoe en wat.
Succes!!
Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Hoi Roos, wat fijn!!! 
Je kunt nu zsm een afspraak inplannen voor de pc. De brief neem je mee en geef je aan de pc. De assistente scant hem in en stuurt hem met de aanvraag naar de verzekering. Dit gaat allemaal digitaal.
Origineel moet je houden! Dus niet vergeten terug te vragen!
Je hoeft verder geen contact op te nemen met je verzekering. Tenzij er iets mis gaat, maar weet bijna zeker van niet, want je hebt een brief van een internist.
Succes!
Je kunt nu zsm een afspraak inplannen voor de pc. De brief neem je mee en geef je aan de pc. De assistente scant hem in en stuurt hem met de aanvraag naar de verzekering. Dit gaat allemaal digitaal.
Origineel moet je houden! Dus niet vergeten terug te vragen!
Je hoeft verder geen contact op te nemen met je verzekering. Tenzij er iets mis gaat, maar weet bijna zeker van niet, want je hebt een brief van een internist.
Succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Heb nog even de titel aangepast, zodat andere vrouwen dit sneller vinden.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik had inderdaad ook; brief van de internist naar de PC en die doen dan de aanvraag bij verzekering.
Ging helemaal goed.
Fijn dat je de brief hebt! Kan je weer verdere stappen ondernemen. Steeds een stapje dichterbij verlossing
Liefs en knuf
Sammie
Ging helemaal goed.
Fijn dat je de brief hebt! Kan je weer verdere stappen ondernemen. Steeds een stapje dichterbij verlossing
Liefs en knuf
Sammie
Mag ik vragen bij welke internist je nu uiteindelijk bent geweest? Of is het je huisarts soms gelukt om jou er bij het VU heel snel tussen te krijgen?
Liefs essi
Hi Evacr,Evacr schreef: ↑03 okt 2020 22:38Hee Roos,
Heb jij erge klachten (gehad)? Ikzelf wil ook een explantatie, maar heb kleine klachten: af en toe een raar psoriasisplekje, concentratieproblemen en lichte gewrichtspijn in de winter. Ben jij op basis van vergelijkbare klachten aan de brief gekomen, of zijn jouw klachten ernstiger geweest?
Mijn voornaamste klacht was chronische vermoeidheid en daarnaast nog een lijst mijn andere dingen. Pas toen ik terug keek naar de afgelopen jaren besefte ik me hoeveel het er waren.
Heel veel succes met je weg naar explantatie!
Liefs
Lieve Evacr, ik heb een stuk voor jou, en anderen zoals jij, geschreven in het afgeschermde deel https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3148
Succes en sterkte!
Succes en sterkte!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op