Dag lieve dames,
Ongeveer 10 jaar geleden liet ik een bv doen. Zo'n 4 jaar later kreeg ik plots enorme vermoeidheidsklachten en een heleboel allergieen. Nog 1 jaar later kreeg ik zware gewrichtsklachten, het is begonnen in mijn tenen en vingers, symetrisch. De reumatoloog stelde vast dat ik duidelijk verhoogde reumawaarden had en er werd bij mij de diagnose van reumatoide artritis gesteld. Deze klachten hebben zich verder uitgebreid naar de polsgewrichten en mijn linker kaakgewricht. Allemaal erg pijnlijk. Kan er zich iemand herkennen in deze symptomen? Vermoeidheid is wel al stuk beter maar de reuma pijnen worden met de dag erger.
Lieve groeten,
Veetje
Artritis - gewrichtsklachten
Hoi Veetje FLOWER Welkom! FLOWER
Heel veel vrouwen herkennen dit. Gewrichtspijnen is een van de hoofdklachten.
Het is meer dan duidelijk dat je ziek bent door siliconen. Heb je de implantaten nog steeds? En ga je ze laten verwijderen? Zou ik wel doen al ik jou was, want je ziekte kan hard gaan op deze manier.
Hier lees je welke klachten vrouwen hebben:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... n/klachten
Heel veel sterkte met alles!
+LOVE+ Luna
Heel veel vrouwen herkennen dit. Gewrichtspijnen is een van de hoofdklachten.
Het is meer dan duidelijk dat je ziek bent door siliconen. Heb je de implantaten nog steeds? En ga je ze laten verwijderen? Zou ik wel doen al ik jou was, want je ziekte kan hard gaan op deze manier.
Hier lees je welke klachten vrouwen hebben:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... n/klachten
Heel veel sterkte met alles!
+LOVE+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"