spierpijn
http://klachtensilicon.forum2go.nl/hall ... a-t20.html
Ik heb zojuist alle uitzendingen bekeken die onder actueel staan bij het MKS.
Iedere ontdek ik weer nieuwe klachten waarvan ik nu dan denk, je hehe.
In een uitzending van RTL nieuws van 7 januari vertelt mw Meijer dat zij graag sportte maar dat ze er nu achter is gekomen dat door het sporten de siliconen meer werden verspreid door het lichaam.
Niet zo lang geleden, toen het kwartje bij mij nog niet gevallen was, ben ik naar mijn huisarts geweest met de klacht dat ik zoveel spierpijnen heb.
Vooral de dagen na het sporten. Ik sport mijn hele leven al. Ik heb vele jaren aan atletiek op top niveau gedaan. Als ik nu de puf heb om licht te sporten dan voelt het de volgende dag alsof ik een marathon gelopen heb. 2 maanden geleden heb ik voor het laatst gesport. Ik had al erge spierpijn dus de sportinstucteur adviseerde me lekker op de trilplaat wat rek- en ontspanningsoefeningen te doen.
De volgende dag werd ik wakker met pijn in mijn hele lijf. 's Avonds kreeg ik er koorts bij. Een griepje dacht ik.......wat stom. Pas nu denk ik, ik heb waarschijnlijk alle rommel lekker door mijn lichaam verspreid door op die trilplaat te gaan staan.
Wat denken jullie?
Liefs Nadia.
ps: ik heb donderdag een afspraak bij de PC, ik ben zo nerveus.
Ik heb zojuist alle uitzendingen bekeken die onder actueel staan bij het MKS.
Iedere ontdek ik weer nieuwe klachten waarvan ik nu dan denk, je hehe.
In een uitzending van RTL nieuws van 7 januari vertelt mw Meijer dat zij graag sportte maar dat ze er nu achter is gekomen dat door het sporten de siliconen meer werden verspreid door het lichaam.
Niet zo lang geleden, toen het kwartje bij mij nog niet gevallen was, ben ik naar mijn huisarts geweest met de klacht dat ik zoveel spierpijnen heb.
Vooral de dagen na het sporten. Ik sport mijn hele leven al. Ik heb vele jaren aan atletiek op top niveau gedaan. Als ik nu de puf heb om licht te sporten dan voelt het de volgende dag alsof ik een marathon gelopen heb. 2 maanden geleden heb ik voor het laatst gesport. Ik had al erge spierpijn dus de sportinstucteur adviseerde me lekker op de trilplaat wat rek- en ontspanningsoefeningen te doen.
De volgende dag werd ik wakker met pijn in mijn hele lijf. 's Avonds kreeg ik er koorts bij. Een griepje dacht ik.......wat stom. Pas nu denk ik, ik heb waarschijnlijk alle rommel lekker door mijn lichaam verspreid door op die trilplaat te gaan staan.
Wat denken jullie?
Liefs Nadia.
ps: ik heb donderdag een afspraak bij de PC, ik ben zo nerveus.
Nadia, 39 jaar. Sinds 2005 mcGhan style 410.
Ik denk dat er dan misschien meer uit is gezweet. Ik weet ook bijna zeker dat dat spul nog meer zweet als we een verhoging hebben. En ook als we intensief trainen, want dan worden we warmer. Met zo'n trilapparaat gaat je lichaamstemperatuur ook omhoog. En als je denkt lekker te ontgiften bij de sauna terwijl je ze er nog in hebt, dan heb je het mooi mis.Pas nu denk ik, ik heb waarschijnlijk alle rommel lekker door mijn lichaam verspreid door op die trilplaat te gaan staan.
Wat denken jullie?
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
http://klachtensilicon.forum2go.nl/wend ... n-t13.html
Het zou best kunnen dat zich het dan meer verspreid...ik heb er niet zo veel ervaring mee, met sporten
Wat ik zelf wel herken is de spierpijn of het gevoel spierpijn te hebben. Vandaag had ik ook zo'n off-day: al mijn ledematen doen pijn, zelfs kleding aan mijn lijf kan ik bijna niet verdragen. Het voelt alsof ik de griep krijg. Inmiddels heb ik dit soort klachten al een hele tijd dus ik weet dat ik de griep niet krijg en dat het een dag of paar dagen duurt en weer weg gaat. Voel me er wel totaal lamlendig door.
Ik weet niet of jij hetzelfde voelt maar het lijkt er wel op. Voelt het echt als lokale spierpijn of doet je hele huid ook zeer?
Het zou best kunnen dat zich het dan meer verspreid...ik heb er niet zo veel ervaring mee, met sporten
Wat ik zelf wel herken is de spierpijn of het gevoel spierpijn te hebben. Vandaag had ik ook zo'n off-day: al mijn ledematen doen pijn, zelfs kleding aan mijn lijf kan ik bijna niet verdragen. Het voelt alsof ik de griep krijg. Inmiddels heb ik dit soort klachten al een hele tijd dus ik weet dat ik de griep niet krijg en dat het een dag of paar dagen duurt en weer weg gaat. Voel me er wel totaal lamlendig door.
Ik weet niet of jij hetzelfde voelt maar het lijkt er wel op. Voelt het echt als lokale spierpijn of doet je hele huid ook zeer?
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Bij mij voelt het echt als spierpijn. Mijn huid doet geen zeer.
Het is vaak een spierpijn over mijn hele lijf, kuiten, bovenbenen, armen, rug.
Het lijkt uit het niets te ontstaan. Naar bed gaan zonder klachten en wakker worden met vreselijke spierpijnen. Die hevige pijn duurt bij mij meestal een dag of 2. Vaak heb ik er dan ook verhoging bij.
Het is vaak een spierpijn over mijn hele lijf, kuiten, bovenbenen, armen, rug.
Het lijkt uit het niets te ontstaan. Naar bed gaan zonder klachten en wakker worden met vreselijke spierpijnen. Die hevige pijn duurt bij mij meestal een dag of 2. Vaak heb ik er dan ook verhoging bij.
Nadia, 39 jaar. Sinds 2005 mcGhan style 410.
Fibromyalgie
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... bromyalgie
ME
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... dssyndroom
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... bromyalgie
ME
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... dssyndroom
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~