Omgaan met moeheid

Deel je ervaringen of stel vragen.
debbelorus

Ongelezen bericht 11 apr 2023 10:12

Hoi, ik wil graag weten hoe jullie met die moeheid omgaan. Ik kan het niet accepteren dat ik zo moe ben.
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 apr 2023 10:27

debbelorus schreef:
11 apr 2023 10:12
Hoi, ik wil graag weten hoe jullie met die moeheid omgaan. Ik kan het niet accepteren dat ik zo moe ben.
Goedemorgen lieve debbelorus,

Ik heb even een eigen topic voor je gemaakt, want in de chat zullen minder vrouwen reageren.

Ik weet waar je doorheen gaat en ik vind het heel erg voor je😢 Omdat ik al heel lang ziek ben weet ik niet beter dan dat het is zoals het is en ik minder kan dan anderen. Dat ik altijd moet afwegen wat ik zal doen en als ik meer doe, dan weet ik wat de consequenties zijn. Ik heb al heel lang heel veel moeten inleveren. Dingen die voor anderen heel vanzelfsprekend zijn. Dit is voor vrouwen die nog niet zo lang ziek zijn heel moeilijk om te beseffen. Ik probeer me vast te houden aan de kleine dingen in het leven en de mensen die mij omringen. Ik heb de liefste mensen om me heen.

Misschien kun je via je huisarts vragen of je met iemand kunt gaan praten. Er is begeleiding voor vrouwen met fysieke klachten om te leren omgaan met de klachten. Sommige vrouwen hebben er veel aan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Misschien dat andere meiden ook nog reageren.

Sterkte lieverd, het wordt beter!🙏🌈💕🌷

😘💕
MoniqueGiraldo7

Ongelezen bericht 15 apr 2023 00:54

Hoi hoi,
Ik ben ook altijd moe en slaap heel veel ! De omgeving begrijpt dat niet maar daar ga ik mij niet meer druk over maken, ze voelen niet hoe je je voelt, Als ik op een dag te veel doe dan moet ik het de volgende dag bezuren. Ik eet gezond maar ook veel supplementen ( zink, vit b,d, visolie, glucosemine) plus 2 saridon. Probeer wel naar je lichaam te luisteren, ik weet dat het moeilijk is in deze hectische wereld maar het is jouw lichaam.
Veel sterkte !
Margreet

Ongelezen bericht 20 apr 2023 15:26

Lieve Debbelorus,

Dat is vaak het punt met ziektes, waarbij aan de buitenkant niets te zien is.
Mensen kunnen daar zo bijzonder en niet begripvol op reageren.

Alleen jij weet hoe je je voelt en zou dat toe moeten kunnen laten. Heb respect voor je lijf en vecht er niet tegen.
Accepteer en omarm het (hoe zweverig dat ook mag klinken).
Ik vond dat ook lastig, maar merk steeds vaker dat dat wel het beste werkt.

En geef aan anderen toch je grenzen aan.

Succes meid! 🍀😘

Margreet
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”