Hoi Dames,
Na de verwijzing van de huisarts ben ik vandaag gebeld

Om alles even op een rijtje te zetten zal ik eens schetsen hoe en waar ik vandaan kom.
Mei 2017 is mijn jongste dochter geboren zij heeft to maart 2019 borstvoeding gekregen (ja I know bijna twee jaar

verslaafd zeg maar). Hierna zijn mijn klachten eigenlijk begonnen... met vermoeidheid en met vlagen zere borsten (vooral links) en pijn in mijn oksel.. tevens zijn toen de hartkloppingen gestart.. wat op een gegeven moment soms wel 8 keer in de week manifesteerde (hartkloppingen duurde zeg maar tussen de 5 á 10 sec) de vermoeidheid werd eigenlijk steeds erger steeds minder energie.. tot we op wintersport waren in Zwitserland 2019 voorjaarsvakantie. Hartkloppingen werden heviger en pijn ook steeds meer.. tot ik op dag 3 in de nacht in bed lag en dacht dat ik een hartaanval kreeg... ambulance gebeld (ik bleef dus wel 45 minuten op een hartslag van 200 hangen

. Ziekenhuis opnamen verdacht op longembolie (nu twijfel ik of de hoge d-dimeer (longembolie) van mijn protheses kwamen) aan de hartbewaking... CT-scan en hartecho hebben uitgesloten dat ik hartklachten heb...
Na 4 dagen mocht ik weg met bètablokkers 🥺 leek wel een oud omaatje maar had iig geen hartkloppingen meer... thuis bij de cardioloog geweest een week een kastje... hartproblemen zijn uitgesloten.. dus cardioloog zegt jij moet naar de internist... Uit Zwitserland kreeg ik alle info via de mail opgestuurd en zag dat ik een sub klinische trage schildklier heb.. en daar was Corona

ondertussen bleef de vreselijke vermoeidheid en hartkloppingen (want ik mocht immers van de medicijnen af) gelukkig niet meer zo erg als in Zwitserland

bloed laten prikken weer subklinisch... 11 mei kreeg ik een verwijzing van de huisarts voor de internist... maar die avond kwam ik er achter zwanger te zijn. 14 mei een kloppend hartje... 12 juni een dood vruchtje

.. 23 juni spontane miskraam met mega bloeding.. 3 liter bloed verloren... ze kregen de beademingsbuis niet geplaatst en zeiden je schildklier lijkt verdikt.. ik sprak mijn vriendin ook met een borstvergroting en zei komt het niet van de siliconen

(zij is ook bezig om ze te laten verwijderen). Zo is dat balletje gaan rollen..
Vandaag ben ik gebeld door de gynaecoloog en gelukkig was (ze hebben weefsel afgenomen) alles goed en is het zeker een aanleg fout geweest van de embryo.
Ik heb voor 27 juli een echo hals en schildklier
29 juli een afspraak bij de internist en daarna bij de pc. Nu is het handig dat ik een echo (doen ze niet bij de pc.) van mijn borsten laat maken (verzekering technisch) morgen bel ik meteen de huisarts voor een verwijzing en hopelijk kan het dan gelijk met de echo van mijn hals en schildklier!
Als dat niet kan hoop ik nog iemand te vinden waar ik dit kan laten doen! Weet iemand misschien een kliniek waarbij ik snel terecht kan?
En wat kan ik nog meer doen voor de verzekering zodat de kans op vergoeding er in zit?
Liefs EvaSarah