Herkenen jullie deze klachten?

Deel je ervaringen of stel vragen.
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 04 apr 2020 10:42

Haai dames hier ben ik weer even een paar vraagjes..😘

1e vraag hadden jullie spier en gewrichts klachten zonder dat jullie pijn aan de borsten zelf had? En dat het toch aan de protheses lach Ik heb nauwelijks pijn aan me borsten maar dus wel veel spier en gewrichts klachten ( heb wel pijn aan de borsten gehad daar is het mee begonnen maar is niet meer aanwezig )

2e vraag dames die doen zonnebanken als ze dan onder de zonnebank vandaan kwamen en vol zat met rode jeukende bultjes heb dit nog nooit gehad!

3e vraag ik krijg zo nu en dan in eens een vlek dan op me buik verdwijnt weer na een week of twee na paar maanden krijg ik het weer op me rug en verdwijnt ook weer heb er een foto bij gedaan weet niet of het goed te zien is..

Liefst Cynthia 😘
Bijlagen
86E41034-7AF1-42F9-B0D9-697A216769B4.jpeg
Zusss

Ongelezen bericht 04 apr 2020 12:28

Hai Cynthia,

Rode bultjes had ik vaak wel nadat ik in bad of naar de sauna was geweest. Soms ook na heet douchen wat ik deed voor de spierpijn.
Denk zeker dat het komt door het zweten van de implantaten.
Wist dat helaas toen ook niet. Maar waarschijnlijk wel dus😬

Spier en gewrichtspijnen kunnen zeker door de implantaten komen. Helaas weet ik daar alles van.
Heb fibromyalgie en ontstoken ribben door de implantaten gekregen o.a.

Na explantatie gelukkig verlost van de pijnlijke ribben. De rest komt hopelijk ook nog goed.

Hopelijk heb je hier iets aan.
Geniet van de zon.
🌻🌻
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Zusss

Ongelezen bericht 04 apr 2020 12:30

P.S.

Rode vlekken heb ik ook maar vooral op mijn handen en benen. Wordt dan heel heet en moet ik dan koelen.
Diagnose erythromelalgie. Lijkt ook op Raynoud.
Ook dat komt bij mij waarschijnlijk Vd implantaten.
Weet niet of het erop lijkt bij jou kan je foto niet goed zien.
Wordt het heet? Zou het gewoon onderzoeken wat het exact is.

Liefs,
Zusss
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 04 apr 2020 12:55

Hoi zus

Nee het word niet rood is meer soort eczeem plekje lijkt op ringworm.. ik denk bij me zelf ook fybromalgie inderdaad ben je lang geleden geopereerd? Ben zo bang dat me gewrichts klachten en spierklachten niet weggaan naar het verwijderen van de implantaten maar heeft tijd nodig heb ik gelezen
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 04 apr 2020 12:56

Heb verder eigelijk nooit klachten gehad van me spieren en gewrichten ik ben eigelijk al drie keer geopereerd het begon paar maanden na mijn zwangerschap. Zat op de bank en in eens kreeg ik rode vlek op me borstkas links werd in de morgen wakker was het een hele blauwe plek bloeduitstorting dacht misschien me dochter gestoten maar daarbij kwam dus ook de pijn in me schouder en borstspier dus paar maanden later na de kliniek geweest zei je borstspier komt tegen je protheses je moet opnieuw geopereerd worden dus opnieuw geopereerd en na die operatie was pijn aan linkse borst weg maar kreeg ik last van me rechtse borst en borstbeen van fysio na fysio van dokter na dokter en ziekenhuizen niks vinden dan alleen spier stijfheid uit eindelijk kwam daar ook pijn aan me linkse heup kreeg krampen in me vingers tenen dus toen na België gegaan en weer opnieuw geopereerd maar toen raden ze mij monobloc hydrogel protheses want dat was beter zonder siliconen dus weer opnieuw geopereerd maar klachten gingen niet weg kreeg last van me polsen beiden schouders last van enkels en kuiten
Zusss

Ongelezen bericht 04 apr 2020 14:44

Wat vervelend allemaal Cynthia.
Het is helaas zo dat als je lichaam er gevoelig op reageert het niet uitmaakt welke implantaten je hebt...

Ik ben eind februari geopereerd en de pijnlijke ontstoken ribben (costochondritis) bij mijn borstbeen zijn weg. Direct al. De arts gaf dat ook aan dat ik dat snel zou merken.

Brainfog ook meteen weg.

Oké.. Misschien herkend iemand anders de rode plek.

Heb je een diagnose van fibromyalgie. Nog niet denk ik hè?
Ik had en heb overal in mijn lijf last Vd fibro. Heb wel het idee dat het nu al minder is.
Hoop zo dat het weg gaat.

Hoop ik voor jou ook💜🌻💜
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”