Verbetering van de haarkwaliteit na Explantatie
Goedemiddag
Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen met betrekking tot explantatie en de verbetering van de haargroei op het hoofd.
Hadden jullie ook last van haaruitval, dunner wordend haar toen er nog siliconen implantaten in het lichaam zaten. En hoe was dat enkele maanden na explantatie. Herstelde dit zich weer en werd het haar weer voller en dikker?
Graag hoor ik jullie ervaringen op dit specifieke vlak.
GR Katoo.
Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie ervaringen met betrekking tot explantatie en de verbetering van de haargroei op het hoofd.
Hadden jullie ook last van haaruitval, dunner wordend haar toen er nog siliconen implantaten in het lichaam zaten. En hoe was dat enkele maanden na explantatie. Herstelde dit zich weer en werd het haar weer voller en dikker?
Graag hoor ik jullie ervaringen op dit specifieke vlak.
GR Katoo.
Hey Katoo,
Ik had zeker last van haaruitval. Aan de zijkant bij m’n voorhoofd had ik een kale plek gekregen. Ik ben daarvoor wel eens naar de huisarts geweest en bloed laten prikken. Daar kwam niks uit. In april heb ik mijn explantatie gehad en gaat veel beter met de plek, eigenlijk niet meer kaal te noemen. Ik heb 20 jaar siliconen gehad en ook dan kan dus nog verbetering optreden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Liefs,
Esther
Ik had zeker last van haaruitval. Aan de zijkant bij m’n voorhoofd had ik een kale plek gekregen. Ik ben daarvoor wel eens naar de huisarts geweest en bloed laten prikken. Daar kwam niks uit. In april heb ik mijn explantatie gehad en gaat veel beter met de plek, eigenlijk niet meer kaal te noemen. Ik heb 20 jaar siliconen gehad en ook dan kan dus nog verbetering optreden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Liefs,
Esther
Hoi Esther.
Wat een super reactie
. Ja precies de zijkanten, de inhammen daar zit nu nog pluis haar ipv lange lokken. Echt heel fijn voor je dat de plek nu weer gevuld is met haar! Twintig jaar implantaten. Wauw das lang zeg. Mooi dat er dus nog verbetering optreedt. Ook merk ik dat de haartjes wel willen opkomen. Dit voel ik als stekeltjes tussen mijn eigen haar. Maar ze vielen steeds ook weer uit. Nu hoop ik dat het weer wil doorzetten en vast blijft zitten.
Bedankt voor je reactie. Heel fijn
Liefs Katoo
Wat een super reactie
Bedankt voor je reactie. Heel fijn
Liefs Katoo
Verplaatst
Het andere deel is voor informatie. Dit deel over ervaringen.
Het andere deel is voor informatie. Dit deel over ervaringen.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"