Jaarlijks laten onderzoeken?

Deel je ervaringen of stel vragen.
Fabvic11

Ongelezen bericht 16 apr 2019 17:16

Lieve allemaal,

Ik heb het protocol van De Nanakarayan en Dr Cohen doorgestuurd naar mijn internist in het UMC. Zij is van infectieziekten, ze heeft hier geen kennis van maar wilde zich er wel in verdiepen of op zoek gaan naar iemand met meer expertise binnen het UMC. Ik zal over een paar weken contact met haar opnemen.

Na 4,5 jaar zijn mijn prothesen gisteren verwijderd en ik hoop zo dat mijn wijdverspreide klachten zullen afnemen.

Ik kan me voorstellen dat het verstandig is om bijvoorbeeld jaarlijks (?) bepaalde waarden te laten checken?

Zijn hier mensen bekend mee die al enige tijd post explantatie zijn...?

Gr
diana1967

Ongelezen bericht 16 apr 2019 19:23

wat fijn dat ze eruit zijn?
ik ben zelf een paar weken geleden geopereerd, dus heb er geen ervaring mee (ben ook niet getest op bloedwaarden)
groetjes
Diana
Fabvic11

Ongelezen bericht 16 apr 2019 21:01

Merk jij al verbetering in klachten?
Hoe sta jij erin qua bloed onderzoeken? Wil je dit niet op ieuw laten bepalen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 apr 2019 11:47

Het is eigenlijk zinloos om je waarden ieder jaar te bepalen en dat wordt ook echt niet zo snel gedaan, omdat het heel veel geld kost.
Bij verergering van klachten of aanhoudende hevige klachten is het wel belangrijk om het te doen. Als je geen klachten hebt, of als deze verminderd zijn, dan is het echt niet nodig.
Heb je de diagnose ASIA gekregen zit je er voor de rest van je leven aan vast. Maar dat hangt wel af van de mate van de klachten die je had door de implantaten en je eigen overgevoeligheid. Sommige vrouwen zijn gewoon extreem gevoelig en die blijven kwetsbaar.
Niet iedereen met SIIS ontwikkeld echt ASIA ook al lijkt het wel zo. Je kunt veel klachten hebben zonder echte auto-immuniteit te ontwikkelen dus zonder dat je lijf je eigen cellen kapot maakt. Deze groep vrouwen hersteld best heel goed en snel. Helaas blijven bij sommige dames de klachten met periodes terugkomen. Vaak is wel te voorspellen welke vrouwen ASIA hebben en aanhoudende klachten blijven houden.
Het is een weg van zoeken en leren leven met wat je hebt en kijken naar wat baat geeft als behandeling. Ik zelf probeer alles op zo'n natuurlijk mogelijke manier te doen hoewel ik bij periodes echt zware medicatie nodig heb. Maar ik slik dat natuurlijk liever niet. Absoluut niet. Maar helaas kun je soms niet anders.
Wat altijd belangrijk blijft is dat je je houd aan de richtlijnen voor goede voeding en supplementen. Echt dames, omega3 en goede vitaminen zijn cruciaal. Je kunt geen wonderen verwachten als je een slechte leefstijl hebt. Voeding is de basis van je gezondheid! Als je daar niet op let, dan kun je nog zoveel troep slikken als je wilt en dan voel je je nog steeds beroerd. Behandelingen slaan niet aan als je niet goed let op je voeding net zoals ze niet aanslaan als je de implantaten in je lijf laat zitten.
Voor de dames die denken: "Misschien is het wel iets anders en niet de siliconen'' Fout! Het zijn wel de siliconen!!! Stel dat je een onderliggend probleem of ziekte hebt zoals ik die had voordat ik de implantaten kreeg, door de siliconen zal je ziekte verergeren en zal een behandeling niet aanslaan. Cohen zegt dit ook tijdens het FDA debat en zei dit ook tegen mij. En inderdaad, ik heb het zelf ondervonden en hoe :shock:
En lieverds, je kunt niet verwachten dat je na een paar weken vermindering van klachten hebt. Sommige vrouwen ervaren wel een grote verbetering. Maar vaak zie je dat ze even veel beter lijken te gaan en dan komt de klap. Dan begint het echte ontgiften pas. En ontgiften, met alle ongemakken die daarmee gepaard gaan, kan echt heel lang duren. Dat kan echt jaren duren. Hoeft niet, maar kan wel. Gelukkig is het bij de grootste groep binnen een jaar wel goed. Helaas zijn er vrouwen die lager nodig hebben. En deze vrouwen blijven problemen houden. De ene periode gaat het goed en dan weer niet.

Ik wens jullie heel veel sterkte! Komt echt wel goed hoor, jullie zullen zien dat jullie stuk voor stuk echt opknappen. Echt geloof me! Ondanks dat sommige misschien met periodes zullen blijven sukkelen, alles zal beter zijn dan hoe het nu is.

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”