Ik heb in 2006 (op mijn 37ste) een borstamputatie met directe borstreconstructie ondergaan aan mijn rechterborst. De silicone implantaat zit er inmiddels 12 jaar in en blijkt (na echo op mijn verzoek) te lekken. Nu heb ik pas 3 maanden ná de echo een afspraak met een plastisch chirurg die ook diep lap operaties uitvoert. Maar zijn wachtlijst is ook nog eens erg lang (werd mij gezegd dat ik rekening moet houden met nog eens een jaar). Ik weet dat niemand weet hoe "hard" en lang mijn implantaat lekt, maar kan ik wachten op de afspraak (eind januari 2019) en dan maar afwachten hoe snel deze arts mij kan opereren of moet ik direct op zoek gaan naar een andere arts?
Nu zie ik op het forum ook, directe lipofilling na explantatie ? Ik wist niet dat het kon, kan dit ook bij een volledig geamputeerde borst ? En daar moet ik waarschijnlijk weer een andere arts voor hebben als degene waar ik nu een afspraak bij heb staan. Heeft iemand ervaringen met diep lap of lipofilling na explantatie?
Maar vooral mijn eerste vraag, kan ik nog een paar maandjes zo door blijven lopen ?
Misschien wat veel vragen in 1 bericht, maar ik hoop op jullie ervaringen!
Dank jullie!
Groetjes Monique