relatie klachten - siliconen ? (siliconen teelbal implantaat)

Deel je ervaringen of stel vragen.
ArjanR

Ongelezen bericht 04 jan 2014 16:36

Dag, ik ben een man met een siliconen implantaat (nu 6 jaar). De afgelopen 2 maanden had ik klachten en in mijn zoektocht naar mogelijke oorzaken kwam op jullie site uit.

Ik heb de volgende klachten (gehad):
- zwaar ontstoken tandvlees en uiteindelijk verlies van een kies.
- groot abces in lymfeklier hals (tijdens antibioticumkuur voor tandvlees), is operatief verholpen
- spierpijn in bil dat doortrekt naar been en voet + beetje opgezwollen lymfeklier in lies
Verder heb ik soms een wat branderige tong en wat jeuk op hoofdhuid.

Hoe kijken jullie tegen deze klachten aan ? Ik maak me erg ongerust na het lezen van alle info op jullie site. Sowieso heb ik dinsdag een afspraak bij de uroloog staan voor bespreking extractie implantaat om elk risico te vermijden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jan 2014 16:22

Mijn reactie lees je hier: viewtopic.php?f=16&t=1008&hilit=arjan
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
billy91

Ongelezen bericht 10 sep 2019 13:27

ArjanR schreef:
04 jan 2014 16:36
Dag, ik ben een man met een siliconen implantaat (nu 6 jaar). De afgelopen 2 maanden had ik klachten en in mijn zoektocht naar mogelijke oorzaken kwam op jullie site uit.

Ik heb de volgende klachten (gehad):
- zwaar ontstoken tandvlees en uiteindelijk verlies van een kies.
- groot abces in lymfeklier hals (tijdens antibioticumkuur voor tandvlees), is operatief verholpen
- spierpijn in bil dat doortrekt naar been en voet + beetje opgezwollen lymfeklier in lies
Verder heb ik soms een wat branderige tong en wat jeuk op hoofdhuid.

Hoe kijken jullie tegen deze klachten aan ? Ik maak me erg ongerust na het lezen van alle info op jullie site. Sowieso heb ik dinsdag een afspraak bij de uroloog staan voor bespreking extractie implantaat om elk risico te vermijden.
Dag Arjan,
Hoe is het afgelopen bij jou? We zijn een aantal jaar verder en in ben nieuw op dit forum. De klachten in jouw bil, been, voet met daarbij vergrote lymfeklieren in lies aan die zijde zijn identiek aan mijn grootste klacht! Kan er nauwelijks door wandelen...

Groetjes
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 sep 2019 14:37

Lieve Billy, Arjan is al heel lang niet meer actief geweest hier.
Stuur hem een pb en wacht af of hij reageert.
Xxx
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”