Dank je wel voor je lieve woordenLuna MKS schreef: β20 feb 2022 12:56Lieve Minka, ik begrijp je volkomen dat je vindt dat je klok tikt en je angst. Pfff hoe ik je snap!!!![]()
Weet dat 39 gelukkig nog een redelijke leeftijd is. De hoeveelheid eicellen is op die leeftijd nog redelijk groot. Minder klein dan men denkt. Passeer je de 43 dan is de voorraad inmiddels echt geslonken, tot bijna op, want de cellen die overblijven hebben dan al vaak genetische afwijkingen.
Je kunt je eicelvoorrraad laten meten via het Anti Muller Hormoon.
Alles komt goed met jou!![]()
Week voor de operatie en de lijs van ellende
Graag gedaan lieve schat! Ik weet hoe het voelt en ik wou dat ik 39 was...Minka schreef: β20 feb 2022 13:10Dank je wel voor je lieve woordenLuna MKS schreef: β20 feb 2022 12:56Lieve Minka, ik begrijp je volkomen dat je vindt dat je klok tikt en je angst. Pfff hoe ik je snap!!!![]()
Weet dat 39 gelukkig nog een redelijke leeftijd is. De hoeveelheid eicellen is op die leeftijd nog redelijk groot. Minder klein dan men denkt. Passeer je de 43 dan is de voorraad inmiddels echt geslonken, tot bijna op, want de cellen die overblijven hebben dan al vaak genetische afwijkingen.
Ik ga dat eens onderzoeke. Met die eicelvoorraad!
Je kunt eens contact zoeken met Rika Luka zij is fantastisch!β€
Kusss
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank je wel!!!Luna MKS schreef: β20 feb 2022 13:28Graag gedaan lieve schat! Ik weet hoe het voelt en ik wou dat ik 39 was...Minka schreef: β20 feb 2022 13:10Dank je wel voor je lieve woordenLuna MKS schreef: β20 feb 2022 12:56Lieve Minka, ik begrijp je volkomen dat je vindt dat je klok tikt en je angst. Pfff hoe ik je snap!!!![]()
Ik ga dat eens onderzoeke. Met die eicelvoorraad!
Je kunt eens contact zoeken met Rika Luka zij is fantastisch!β€
Kusss![]()
Heb jij ervaring met berberine? Ik lees veel erover dat t goed zou zijn voor maag en darm problemen ( ook dus gastritis )?
Lieve Minka, had je dat andere topic gelezen over maagklachten?Minka schreef: β20 feb 2022 13:31Dank je wel!!!
Heb jij ervaring met berberine? Ik lees veel erover dat t goed zou zijn voor maag en darm problemen ( ook dus gastritis )?
Berberine kun je wel proberen, maar dan wel echt beginnen met een heel heel lage dosering en dan kijken of het gaat en dan pas ophogen. Dus de laagst mogelijke dosering.
Ben bang dat het je maag erg gaat prikkelen of dat je last van darmen krijgt... En dan ben je verder van huis.
Lees dat andere topic ook even.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=4178
Gekukkig ga je snel onder het mes
Dikke kus!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik zou nu in ieder geval echt geen nieuwe middeltjes proberen zo vlak voor de operatie. Bepaalde thee is wel oke, maar geen supplementen. Kamille en kardemom bijvoorbeeld. Met kamillethee zit je sowieso wel safe.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Oke ik zal kamille gebruiken deze week! π§
Hoop zo dat het iets doetMinka schreef: β20 feb 2022 16:52Oke ik zal kamille gebruiken deze week! π§ββοΈ
Reageerde nog in het andere bericht.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~