http://klachtensilicon.forum2go.nl/bv-jorien-t76.html
hallo Luna,
ben een tijdje weggeweest vandaar deze late reactie.
Ook ik heb veel problemen met mijn slokdarm en heb er al vele onderzoeken voor gehad en ben onlangs midden in de nacht met de ambulance naar de seh gebracht omdat men vermoede dat ik een hartinfarct had. Blijkt dat er ontsteking in mijn slokdarm zit maar later blijkt van niet, nu denkt de arts aan slokdarmspasme maar ook weer niet, snap je het nog? krijg volgende week 2 slangetjes voor 24uur via mijn neus naar de maag en slokdarm want het kan ook wat anders zijn, maar wat dan? heb al 2 jaar een het gevoel dat er een rots in mijn slokdarm zit en soms (gem. 1x p 14 dagen) een aanval van pijn op de borst, tussen schouderbladen en kaken. slik hiervoor ook Esomeprazol 40mg per dag.
Is dit herkenbaar of zijn er andere vrouwen die dit herkennen?
gr Jorien
Slokdarmklachten
Ik had ook van dat soort klachten. Alsof er een brok in je keel zit. Heel irritant!! Ook het gevoel dat mijn ademsappel kraakte of zo. Heel naar gevoel. Bij mij kwam het door een maagzweer. De slokdarm en keel was heel erg ontstoken door het zuur van de maag. 40 mg esomeprazol was bij mij niet genoeg. Ik moest 2x 40 esomeprazol en ook nog ranitidine voor de nacht slikken. Het heeft lang geduurd, maar mijn klachten zijn uiteindelijk wel weggegaan.
Heb je ook maagklachten Jorien? Ze hebben vast wel een maagonderzoek bij je gedaan toch of niet?
Wat naar die slangetjes in je neus en slokdarm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Arme Jorien.
Het is echt heel naar. Ik heb al heel wat onderzoeken moeten ondergaan, maar zo erg als een maag en slokdarm onderzoek is geen enkel onderzoek. Ooh, nooit meer (hoop ik)!!
Heb je ook maagklachten Jorien? Ze hebben vast wel een maagonderzoek bij je gedaan toch of niet?
Wat naar die slangetjes in je neus en slokdarm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Arme Jorien.
Het is echt heel naar. Ik heb al heel wat onderzoeken moeten ondergaan, maar zo erg als een maag en slokdarm onderzoek is geen enkel onderzoek. Ooh, nooit meer (hoop ik)!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Het is alsof het kraakbeen van je slokdarm kraakt en overbewegelijk is.
Wat een rare klachten hebben we toch met z'n allen.
Wat een rare klachten hebben we toch met z'n allen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Jorien,
Heel veel sterkte deze week met het onderzoek.
Hoop dat ze daarna meer weten.
Heel veel liefs, Luna
Heel veel sterkte deze week met het onderzoek.
Hoop dat ze daarna meer weten.
Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~