Gewrichtsontstekingen

Deel je ervaringen of stel vragen.
Klavertje

Ongelezen bericht 04 okt 2022 15:55

Lieve Dames,
Is er iemand van jullie bekend met gewrichtsontstekingen en dan met name steeds dezelfde gewrichten (bij mij beide knieën) waar ontstekingen terug blijven komen?
Eerst een enkele keer (in 13 jaar) en half jaar na een wissel (2,5 jaar geleden) blijven de ontstekingen komen.
Zou dit met mijn nieuwe set te maken hebben?
Vind het wel typisch dat de problemen echt begonnen na mijn wissel..,

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 okt 2022 18:20

Klavertje schreef:
04 okt 2022 15:55
Lieve Dames,
Is er iemand van jullie bekend met gewrichtsontstekingen en dan met name steeds dezelfde gewrichten (bij mij beide knieën) waar ontstekingen terug blijven komen?
Eerst een enkele keer (in 13 jaar) en half jaar na een wissel (2,5 jaar geleden) blijven de ontstekingen komen.

Liefs
Welkom Klavertje!🌼

Helaas horen gewrichtsontstekingen ook bij ASIA/BII.
Heb je ook nog andere klachten? Droge mond en ogen? Vermoeidheid? Cognitieve problemen?
Zit je in het traject voor explantatie?
Ik raad je sowieso aan om naar een internist te gaan, zodat die jou goed kan onderzoeken.
Hier een lijstje met artsen:
viewtopic.php?f=95&t=1038

Ik verplaats jouw topic naar het deel 'Ziekten en klachten'

Heb je toevallig Allergan implantaten? Sluit je dan aan bij de rechtszaak. En meld tevens jouw klachten bij de overheid (zie mijn onderschrift).

Ik wens je heel veel sterkte en succes!🙏💞🍀💗
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Kaatje61

Ongelezen bericht 05 okt 2022 12:32

Klavertje schreef:
04 okt 2022 15:55
Lieve Dames,

Liefs
Hoi Klavertje

Ik heb de explanatie achter de rug en ben voorzichtig optimistisch over mijn gewrichtsklachten. De weken voor de operatie had ik er erge last van, dus ik hoop dat het nu minder wordt. Ben je al bij een internist geweest? Ik praatte mezelf alsmaar aan dat de vele klachten die ik had toch ook van de overgang, van mijn leeftijd, van de astmamedicatie of van mijn te langzaam werkende schildklier kwamen. Het duurt even voor je er aan toe bent om de beslissing te nemen dat je beter af bent zonder siliconen in je lichaam. Dat is een proces waar je doorheen moet, bij de een gaat dat sneller dan de ander.

Laat je in ieder geval goed onderzoeken, lees je in hier op het forum. Veel succes en sterkte met de beslissing

groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Klavertje

Ongelezen bericht 05 okt 2022 16:04

Dank je wel voor jullie reacties.
Ik zit in het proces naar explantatie maar vind het zooo moeilijk!
De gedachte hoe het eruit komt de zien, maar tegelijkertijd ben ik blij als ik verlost ben het is zo dubbel. Ik weet ondertussen dat siliconen idd kunnen triggeren, dus ze moeten er gewoon uit.
Naast de gewrichtsontstekingen heb ook last van vage klachten droge mond, brain fog, vermoeidheid en angst.
Ik had 13 jaar Allergan implantaten en nu mentor.
Ik hoop snel over mijn angst heen te komen en over te gaan tot explantatie.
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 okt 2022 18:42

Hoi lieve Klavertje,

Vind dat je een hele goede beslissing hebt genomen. Ook al is het moeilijk.
Weet dat de meeste vrouwen heel erg tevreden zijn over het resultaat na explantatie.

Heb je al een afspraak bij de pc en internist staan?

Fijne avond!🌔

😘💕💖💞
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”