Maagklachten, sterkte reactie op veel voeding
Hi allemaal,
Al twee jaar word ik door de medische molen gehaald i.v.m. aanhoudende maagklachten. Heel veel misselijk en sterke reactie op steeds meer voedingsproducten. Onlangs een MRI gehad en erachter gekomen dat één van mijn protheses enorm kapot is. Ineens begon er steeds meer op zijn plek te vallen. Vlak voor mijn maagklachten ontstonden ontdekte ik een knobbel in mijn oksel. Niks ernstigs vertelde de huisarts mij. Nu blijkt dit dus een sciliconenknobbel te zijn.
Ik denk dus sterk dat dit te maken heeft met elkaar, ook gezien andere klachten die ik heb. Nu heb ik er dus voor gekozen om mijn implantaten eruit te halen. Binnenkort verwacht ik hiervoor een oproep.
Ik ben benieuwd of dit een klacht is die bij veel vrouwen voorkomt en of dit een klacht is wat zal verbeteren straks wanneer de implantaten er uit zijn. Ik verheug me zo op weer een lekkere lasagne of een bord pasta, zonder bang te zijn er misselijk van te worden en weer een nacht wakker te liggen.
Liefs,
F
Al twee jaar word ik door de medische molen gehaald i.v.m. aanhoudende maagklachten. Heel veel misselijk en sterke reactie op steeds meer voedingsproducten. Onlangs een MRI gehad en erachter gekomen dat één van mijn protheses enorm kapot is. Ineens begon er steeds meer op zijn plek te vallen. Vlak voor mijn maagklachten ontstonden ontdekte ik een knobbel in mijn oksel. Niks ernstigs vertelde de huisarts mij. Nu blijkt dit dus een sciliconenknobbel te zijn.
Ik denk dus sterk dat dit te maken heeft met elkaar, ook gezien andere klachten die ik heb. Nu heb ik er dus voor gekozen om mijn implantaten eruit te halen. Binnenkort verwacht ik hiervoor een oproep.
Ik ben benieuwd of dit een klacht is die bij veel vrouwen voorkomt en of dit een klacht is wat zal verbeteren straks wanneer de implantaten er uit zijn. Ik verheug me zo op weer een lekkere lasagne of een bord pasta, zonder bang te zijn er misselijk van te worden en weer een nacht wakker te liggen.
Liefs,
F
Lieve Visje,
Ik zet hier even een linkje naar je eigen topic, omdat je daar hetzelfde schrijft.
viewtopic.php?f=16&t=4065
Ik had daar al gereageerd op deze klacht die je hebt.
Je kunt daar reageren als je wilt.
Liefs, Luna
Ik zet hier even een linkje naar je eigen topic, omdat je daar hetzelfde schrijft.
viewtopic.php?f=16&t=4065
Ik had daar al gereageerd op deze klacht die je hebt.
Je kunt daar reageren als je wilt.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik heb een pijnlijke gastritis al n jaar .. ben benieuwd of t daarmee te maken heeftVisje schreef: ↑23 dec 2021 16:43Hi allemaal,
Liefs,
F
Lieve Minka,
Gastritis komt idd veel voor bij vrouwen met implantaten.
Heb je al afspraken staan bij een pc?

Gastritis komt idd veel voor bij vrouwen met implantaten.
Heb je al afspraken staan bij een pc?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ja vorig jaar en die vertelde me weer dat t door de maagbacterie kwam. Na duizend antibiotica kuren is de bacterie weg maar de maagpijn blijft… wat ik heel vreemd vind want hun conclusie is als de bacterie weg is dan herstelt de maagslijmvlies zich vanzelf en gaat t weg maar bij mij niks dus.. dan ga ik wel nadenken of dit hele gebeuren door de bacterie komt ( n bacterie dat de meeste mensen ovirgens wel hebben maar niks van merken en geen last van hebben ) ik ben wel heel benieuwd of dit weggaat als ze eruit zijn?!
Oh vergeten te antwoorden ik word door ziekenhuis as donderdag gebeld door de anesthesist en drna is t afwachten wanneer er plek is in t ziekenhuis. Ze denken jan/feb..
🥳
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
wat je zegt over die bacterie! Ik ben dus ooit positief getest voor die bacterie. Behandeld. Maar nooit gecontroleerd of hij toen weg was. 5 jaar later nog een keer positief getest op die bacterie. AB kuur gehad en toen wel een controle test. Bacterie is weg. Maar klachten dus nu. Ik twijfel ook of die bacterie in de tussentijd weg is geweest en of deze überhaupt wel de reden van mijn klachten was destijds… wat je zegt, een bacterie die veel mensen sowieso hebben.
Bij mij is het gene maagpijn, maar puur de misselijkheid. Een misselijkheid die varieert van opvoeren, echt misselijk zijn en een gevoel van teveel maagzuur hebben.
Fingers crossend dat het straks gewoon als sneeuw voor de zon verdwijnt…. Maar misschien ben ik dan iets te hoopvol en sta ik voor een grote teleurstelling
Bij mij is het gene maagpijn, maar puur de misselijkheid. Een misselijkheid die varieert van opvoeren, echt misselijk zijn en een gevoel van teveel maagzuur hebben.
Fingers crossend dat het straks gewoon als sneeuw voor de zon verdwijnt…. Maar misschien ben ik dan iets te hoopvol en sta ik voor een grote teleurstelling

Minka schreef: ↑28 dec 2021 21:26Ja vorig jaar en die vertelde me weer dat t door de maagbacterie kwam. Na duizend antibiotica kuren is de bacterie weg maar de maagpijn blijft… wat ik heel vreemd vind want hun conclusie is als de bacterie weg is dan herstelt de maagslijmvlies zich vanzelf en gaat t weg maar bij mij niks dus.. dan ga ik wel nadenken of dit hele gebeuren door de bacterie komt ( n bacterie dat de meeste mensen ovirgens wel hebben maar niks van merken en geen last van hebben ) ik ben wel heel benieuwd of dit weggaat als ze eruit zijn?!
Ik heb dus een maagonderzoek erna ge eist!! Want n ontlasting onderzoek wijst vaak op negatief maar dat klopt dus niet.. gewoon biopten weer en t was weg. Maar de maagpijn blijft maar.. wat ik ook doe dikke dieeten voor maag supplementen etc niks helpt joh. En dan lees ik dat de siliconen hier de oorzaak van kunnen zijn. Ben heel benieuws of t weggaat na de operatie!Visje schreef: ↑28 dec 2021 21:57wat je zegt over die bacterie! Ik ben dus ooit positief getest voor die bacterie. Behandeld. Maar nooit gecontroleerd of hij toen weg was. 5 jaar later nog een keer positief getest op die bacterie. AB kuur gehad en toen wel een controle test. Bacterie is weg. Maar klachten dus nu. Ik twijfel ook of die bacterie in de tussentijd weg is geweest en of deze überhaupt wel de reden van mijn klachten was destijds… wat je zegt, een bacterie die veel mensen sowieso hebben.
Minka schreef: ↑28 dec 2021 21:26Ja vorig jaar en die vertelde me weer dat t door de maagbacterie kwam. Na duizend antibiotica kuren is de bacterie weg maar de maagpijn blijft… wat ik heel vreemd vind want hun conclusie is als de bacterie weg is dan herstelt de maagslijmvlies zich vanzelf en gaat t weg maar bij mij niks dus.. dan ga ik wel nadenken of dit hele gebeuren door de bacterie komt ( n bacterie dat de meeste mensen ovirgens wel hebben maar niks van merken en geen last van hebben ) ik ben wel heel benieuwd of dit weggaat als ze eruit zijn?!
Lieve Minka en Visje,
Het is voor mij ook zeer herkenbaar. Bij mij sloegen behandelingen pas na explantatie goed aan.
Maar helaas zal je maag dus wel altijd een beetje gevoelig blijven. Ik kan veel medicatie ook niet aan en vermijd zoveel mogelijk. Maar ik slik sowieso liever geen pharma troep.
Bij ons spelen veel factoren een rol in het ontstaan van klachten. En zolang je de implantaten hebt, zal er geen verbetering komen. Eerder verslechtering...
Artsen blijven het ontkennen, maar wij weten wel beter.
Hoop dat jullie snel van die chemische rommel af zijn
Bedenk je dat implantaten niet zomaar bij het afval mogen. En dat wordt in vrouwenlijven gestopt...
Liefs!

Het is voor mij ook zeer herkenbaar. Bij mij sloegen behandelingen pas na explantatie goed aan.
Maar helaas zal je maag dus wel altijd een beetje gevoelig blijven. Ik kan veel medicatie ook niet aan en vermijd zoveel mogelijk. Maar ik slik sowieso liever geen pharma troep.
Bij ons spelen veel factoren een rol in het ontstaan van klachten. En zolang je de implantaten hebt, zal er geen verbetering komen. Eerder verslechtering...
Artsen blijven het ontkennen, maar wij weten wel beter.
Hoop dat jullie snel van die chemische rommel af zijn
Bedenk je dat implantaten niet zomaar bij het afval mogen. En dat wordt in vrouwenlijven gestopt...
Liefs!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~