Twijfel explantatie met of zonder lift

Protheses vanwege cosmetische reden.
Bianca1982

Ongelezen bericht 01 nov 2023 09:52

Hallo dames,
Ik heb 9 jaar geleden een borstvergroting mer 450 cc ondergaan.
Ik heb geen klachten maar ik vind de borsten inmiddels te groot en gezien de gezondheidsrisico’s heb ik besloten om geen kleinere prothese terug te willen plaatsen maar kies ik voor lipofilling.

Gisteren een consult gehad bij dokter Hoorntje van Mittsu. Heel fijn gesprek.

Zij geeft aan dat lipofilling zeker mogelijk is. Ze heeft mij de voor en nadelen van een borstlift uitgelegd en ik neig naar geen. Alleen ben ik dus erg aan het twijfelen omdat ik bang ben dat het toch teveel gaat hangen.

Nu een stevige borst met eigen borstweefsel en hangt niet. Ik weet niet of ik hier foto’s bij kan plaatsen (m’n eerste topic) ik kan het evt later toevoegen. Is het dan voor iedereen zichtbaar of komt het in het afgeschermde deel?

Benieuwd naar inzichten!

Bedankt alvast.
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 nov 2023 13:14

Hoi Bianca,

Ik snap je twijfels. Gelukkig komt het vaak voor dat een lift achteraf gezien helemaal niet nodig bleek. Dus misschien bij jou ook.

Kijk goed rond op het forum bij de foto's. De meeste foto's vind je in het afgeschermde deel.

Als je foto's in dit topic zet, zijn die voor iedereen zichtbaar. In het afgeschermde deel (helemaal naar beneden scrollen) niet. Die zijn alleen zichtbaar voor ingelogde leden.

Ik wens je heel veel succes met het nemen van een beslissing.🍀 Het komt vast goed.

Ik wil je nog laten weten dat ik het erg moedig vind dat je de implantaten laat verwijderen terwijl je geen klachten hebt.💪

Heel veel liefs, Luna 💕
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”