Hi allemaal! Ik ben nieuw op dit
Forum dus ik ben nog niet helemaal bekend hoe het werkt! Ik lees veel verhalen en ben zelf ook al bezig met een zoektocht.
2013 mentor implantaten laten plaatsen en inmiddels een paar jaar toenemende ASIA klachten. Voornamelijk extreme vermoeidheid, vitamine D tekort en linkerborst zit een klier al 2 jaar lang welke eerst moeilijk te voelen was ter grootte van een erwt en inmiddels goed voelbaar ter grote van een euromunt. Hij zit precies ter hoogte waar mijn BH beugel aan de binnenkant van borst eindigt dus dagelijks is de zeurende pijn aanwezig. Pijn voelt aan als stuwing van mijn borst en gaat sinds 6 maanden ook naar mijn linkeroksel. Voelde eerst jeukerig en nu ook als een soort stuwing en soms opeens veel jeuk.
Ik heb via de HA een doorverwijzing naar PC en via PC weer naar dr Beekman. 2 mammografien gehad in 2021 en 2023 (wat ik nu lees is dat dit afgeraden wordt) en echo. Beiden niks gevonden en weggestuurd met mededeling: je klieren zijn opgezet door hormoonhuishouding.
Nu alle hoop op dr Beekman. Ik heb een consult en een oksel echo. Ik ben aan de ene kant heel erg bang dat ik weer weggestuurd wordt met dezelfde mededeling.
Ik heb veel vage klachten die ik niet relateer aan mijn borstprothese. Zo heb ik ook soms onwijs pijn rechts in mijn onderbuik. Ik heb vaak pijnaanvallen gehad waarbij je gevoel hebt dat je acute blinde darm is onstoken. Ik kan dan letterlijk niks en geef de pijn op dat moment een 10. Vaak bij HApost belandt maar door nemen van pijnstilling valt de aanval na 1 uurtje weg. Hier is nooit een diagnose voor gesteld en het
Blijft een vage klacht.
Zijn er meer mensen die mijn verhaal herkennen? Met name de opgezette klier in mijn borst?
Klachten borstprothese
Hoi lieve meid,
Ik schrijf je morgen.
Wens je een zo goed mogelijke nacht toe

Ik schrijf je morgen.
Wens je een zo goed mogelijke nacht toe
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi lieverd,
Jouw klachten zijn erg herkenbaar en zeker gerelateerd aan de siliconen. Die klier zet op door versleepte siliconen en ontstekingsreacties. Zodra de implantaten verwijderd zijn, zal de klier rustiger worden en ook wat slinken.
De buikpijn die je beschrijft hoeft niet gerelateerd te zijn aan de implantaten, maar kan wel. Deze pijn herken ik zeker en ik kan erover meepraten dat het helse pijn is!!! Ik heb zo nu en dan ook deze extreme pijn in mijn buik (meerdere kanten). Ik kampte daar al in de tienerjaren mee. Begin 20 (vóór de siliconen) kwam de diagnose buikwandneuralgie. Dit is zenuwpijn vanuit de zenuwen in de buikwand. Misschien kun je deze naam bij je artsen laten vallen zodat ze dit kunnen uitzoeken voor je. Mijn moeder kreeg hier op een gegeven moment ook last van. Bij haar zit het meer ter hoogte van de nieren. Bij mij juist vooral in de onderbuik en het bekken. Deze zenuwpijn schijnt bij ons door erfelijke bindweefselzwakte/hypermobiliteit te ontstaan en komt weinig voor. https://www.central-health.com/services ... wall-pain/
Goed dat je al van alles in werking hebt gezet. Hopelijk ben je snel van die rommel verlost!
Ik wens je ontzettend veel sterkte!!!

Liefs, Luna
Heb je berichtje verplaatst naar het deel 'Stel jezelf voor'
Jouw klachten zijn erg herkenbaar en zeker gerelateerd aan de siliconen. Die klier zet op door versleepte siliconen en ontstekingsreacties. Zodra de implantaten verwijderd zijn, zal de klier rustiger worden en ook wat slinken.
De buikpijn die je beschrijft hoeft niet gerelateerd te zijn aan de implantaten, maar kan wel. Deze pijn herken ik zeker en ik kan erover meepraten dat het helse pijn is!!! Ik heb zo nu en dan ook deze extreme pijn in mijn buik (meerdere kanten). Ik kampte daar al in de tienerjaren mee. Begin 20 (vóór de siliconen) kwam de diagnose buikwandneuralgie. Dit is zenuwpijn vanuit de zenuwen in de buikwand. Misschien kun je deze naam bij je artsen laten vallen zodat ze dit kunnen uitzoeken voor je. Mijn moeder kreeg hier op een gegeven moment ook last van. Bij haar zit het meer ter hoogte van de nieren. Bij mij juist vooral in de onderbuik en het bekken. Deze zenuwpijn schijnt bij ons door erfelijke bindweefselzwakte/hypermobiliteit te ontstaan en komt weinig voor. https://www.central-health.com/services ... wall-pain/
Goed dat je al van alles in werking hebt gezet. Hopelijk ben je snel van die rommel verlost!
Ik wens je ontzettend veel sterkte!!!
Liefs, Luna
Heb je berichtje verplaatst naar het deel 'Stel jezelf voor'
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~