Hoi! Geopereerd door dokter Lichtenegger

Protheses vanwege cosmetische reden.
Lucifer38

Ongelezen bericht 30 sep 2023 12:51

Ha dames, ik zal mij even voorstellen; ik ben L., een 38-jarige moeder van 2 lieve kids en getrouwd met een fantastische vent. In 2014, na 40kg afvallen en zwangerschappen besloot ik me te laten adviseren door een PC betreft mijn lege zakken die borsten zouden moeten zijn. Doodongelukkig was ik met die zakjes die ooit cup F waren, ik voelde me zó niet vrouwelijk meer. En hij had een mooie oplossing; opvullen met siliconenprotheses tot mijn oorspronkelijke maat. En het mooie was; ze zouden levenslang meegaan! Little did I know.....
Nu, bijna 9 jaar later en bijna alle symptomen van ASIA verder, zijn mijn gifbommen (Eurosilicone round 400cc per kant) afgelopen dinsdag verwijderd en is er een borstlift gedaan. Ze zijn er behoorlijk gekreukeld uit gekomen en licht verkleurd (ze lijken leger maar wegen nog wel 400gr per stuk)... Ik ben me nog aan het verdiepen in wat deze kreukels zijn. Ik koos Dr. Lichtenegger in Hilversum na diverse artsbezoeken omdat ik bij haar het beste gevoel had, en ze was erg eerlijk over het te behalen resultaat. Geen mooie praatjes, gewoon eerlijk en recht voor z'n raap. Hou ik van. Dus, nu 4 dagen na de operatie en het ziet eruit als een slagveld ;) maar ik weet inmiddels dat dat vast wel goedkomt. Gewoon geduld hebben en goed voor mezelf (laten) zorgen. Ik lees hier al een tijdje de ervaringen en vond het nu tijd om me bij jullie aan te sluiten. Ik hoop meer meiden te overtuigen dat je niet met allerlei vagen klachten weggestuurd moet worden door diverse artsen omdat ze niet in ASIA geloven. Al zou ik maar één persoon kunnen helpen door mijn ervaring te delen, dan ben ik al een zeer gelukkig mens!
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 sep 2023 15:00

Lieve Lucifer38,

Dankjewel voor je verhaal! Je helpt er inderdaad vele vrouwen mee.🙏

Hoop dat je snel herstelt van de operatie en je klachten met de tijd minder worden!🌈🙏✨💖

Heel veel liefs, Luna😘

Ik zal de naam van je arts in de titel zetten, zo kunnen anderen dat sneller lezen.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”