Aankomende dinsdag heb ik een afspraak staan bij de Bergman kliniek in Hilversum, om mijn implantaten te laten verwijderen. Na een tijd onderzoek en het lezen van ervaringen en verhalen van andere mensen ben ik toch een echo gaan maken ik het zh om te kijken of die van mij in orde waren. Dit omdat ik het merk van allergan heb. Eerst dacht ik pff waarom zou ik ik heb toch nergens last van?! Na het maken van een echo hebben ze toch gezien dat er 1 lek was en ik moest dus stappen ondernemen. Zo heb ik aanstaande dinsdag een afspraak om ze te laten verwijderen. Het is zo erg en bizar sinds ik mij erin ben gaan verdiepen wat voor rotzooi we eigenlijk in ons lichaam hebben, ik ben hier zo van geschrokken. Ik was jong en onzeker maar heb nu reuze spijt. Ik ben blij dat ze er uit gaan maar ben zo bang voor de operatie! Ik kan niet wachten tot 5 september voorbij is.

Veel klachten waar ik al jaren lang mee loop vallen ook nu op z’n plek.. ben erg benieuwd naar het resultaat en hoe ik me erna voel