Zo bang voor de operatie! Aankomende dinsdag operatie 415 cc verwijderen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Jezzebellll

Ongelezen bericht 29 aug 2023 20:12

Hi allemaal,

Aankomende dinsdag heb ik een afspraak staan bij de Bergman kliniek in Hilversum, om mijn implantaten te laten verwijderen. Na een tijd onderzoek en het lezen van ervaringen en verhalen van andere mensen ben ik toch een echo gaan maken ik het zh om te kijken of die van mij in orde waren. Dit omdat ik het merk van allergan heb. Eerst dacht ik pff waarom zou ik ik heb toch nergens last van?! Na het maken van een echo hebben ze toch gezien dat er 1 lek was en ik moest dus stappen ondernemen. Zo heb ik aanstaande dinsdag een afspraak om ze te laten verwijderen. Het is zo erg en bizar sinds ik mij erin ben gaan verdiepen wat voor rotzooi we eigenlijk in ons lichaam hebben, ik ben hier zo van geschrokken. Ik was jong en onzeker maar heb nu reuze spijt. Ik ben blij dat ze er uit gaan maar ben zo bang voor de operatie! Ik kan niet wachten tot 5 september voorbij is. :roll:
Veel klachten waar ik al jaren lang mee loop vallen ook nu op z’n plek.. ben erg benieuwd naar het resultaat en hoe ik me erna voel
Laatst gewijzigd door Jezzebellll op 31 aug 2023 06:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 aug 2023 11:03

Jezzebellll schreef:
29 aug 2023 20:12
Hi allemaal,

Aankomende dinsdag heb ik een afspraak staan bij de Bergman kliniek in Hilversum, om mijn implantaten te laten verwijderen. Na een tijd onderzoek en het lezen van ervaringen en verhalen van andere mensen ben ik toch een echo gaan maken ik het zh om te kijken of die van mij in orde waren. Dit omdat ik het merk van allergan heb. Eerst dacht ik pff waarom zou ik ik heb toch nergens last van?! Na het maken van een echo hebben ze toch gezien dat er 1 lek was en ik moest dus stappen ondernemen. Zo heb ik aanstaande dinsdag een afspraak om ze te laten verwijderen. Het is zo erg en bizar sinds ik mij erin ben gaan verdiepen wat voor rotzooi we eigenlijk in ons lichaam hebben, ik ben hier zo van geschrokken. Ik was jong en onzeker maar heb nu reuze spijt. Ik ben blij dat ze er uit gaan maar ben zo bang voor de operatie! Ik kan niet wachten tot 5 september voorbij is. :roll:
Veel klachten waar ik al jaren lang mee loop vallen ook nu op z’n plek.. ben erg benieuwd naar het resultaat en hoe ik me erna voel
Superfijn dat je al snel aan de beurt bent! Ik zet je op onze lijst!🥳

Succes met de allerlaatste loodjes!💪🍀🙏

Veel liefs, Luna💖
Mirke

Ongelezen bericht 30 aug 2023 11:59

Jezzebellll schreef:
29 aug 2023 20:12
Hi allemaal,

Hi lieve Jezzebellll,

Wat fijn dat je meer helderheid hebt en alles op z’n plek valt. Echt super dat je zo snel geholpen kunt worden!

Ik denk dat iedere vrouw met klachten schrikt na het horen wat de siliconen allemaal kunnen veroorzaken. Je wist dit alleen niet toen je ze hebt laten plaatsen, het schuldgevoel is herkenbaar en ook iets wat je naast je neer mag leggen. Je neemt nu actie en na 5 september kan je lichaam weer gaan herstellen👌🏻❤️

Alvast heel veel succes voor de operatie en een voorspoedig herstel, liefs Mirke😘
Jezzebellll

Ongelezen bericht 30 aug 2023 15:29

Super bedankt meiden!

Ik houd jullie op de hoogte wanneer ik geopereerd ben! Deze weken lijken wel jaren te duren ben het zo zat! 5 september zal een dag zijn die ik nooit meer zal vergeten denk ik!

Liefs
Buck

Ongelezen bericht 30 okt 2023 21:24

We zijn al heel wat weken verder… hoe gaat het met je?
Marie41

Ongelezen bericht 28 nov 2023 09:33

Hoe is je operatie verlopen? Is alles goed gegaan?

Groetjes Marie
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 nov 2023 10:17

Lieve Buck en Marie,

1 week na de operatie schreef Jezzebellll dit bericht: viewtopic.php?f=16&t=4730&p=52143#p52143

Meestal gaat het na een tijdje wel weer goed met de vrouwen, anders komen ze terug.

Liefs, Luna💖
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”