Dank Luna, ik heb nu meer berichten in het forum gelezen en ben er van overtuigd dat de implantaten eruit moeten, zitten er ook al 19 jaar... Nu op zoek of het vergoed kan worden door verzekering. Iemand nog tips?
@Luna, Ik kan niet vinden waar BCW voor staat dus kan mij daar ook niet aanmelden :-).
Even voorstellen JoyceR
Hoi JoyceR, zoals je ziet, heb ik een eigen voorsteltopic voor je gemaakt. In de chat verdwijnen de berichten na een tijdje weer.JoyceR schreef: ↑02 apr 2023 20:04Dank Luna, ik heb nu meer berichten in het forum gelezen en ben er van overtuigd dat de implantaten eruit moeten, zitten er ook al 19 jaar... Nu op zoek of het vergoed kan worden door verzekering. Iemand nog tips?
@Luna, Ik kan niet vinden waar BCW voor staat dus kan mij daar ook niet aanmelden :-).
Je hebt Allergan implantaten zag ik, dus ik zou me melden bij Bureau Clara Wichmann (BCW) voor de rechtszaak via www.siliconenzaak.nl
In je profiel las ik dat je behoorlijk wat klachten hebt. Gezien de klachten in die ene borst zou ik wel z.s.m. naar een pc gaan. Deze kan je ook naar de internist sturen voor de systemische klachten.
Hier lees je hoe het zit met vergoeding: viewtopic.php?f=186&t=1952
Laat maar even weten of het duidelijk is. Ik voel me niet zo lekker en ben erg moe, dus houd de berichten even kort.
Ik wens je heel veel sterkte! En stel gerust vragen, morgen ben ik er weer.
Fijne avond!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"