Ik heb op 11 okt jl. een gesprek met een chirurg in Amsterdam gehad en heb hem om advies gevraagd over mijn blijvende en zelfs verergerde klachten na borstwissel. Ik heb in 2018 een borstprothese wissel gehad vanwege een lekkage.
Bij hem aangegeven dat ik nog steeds heftige klachten ervaar van mijn nieuwe borstimplantaten die 4 jaar geleden 2018 geplaatst zijn in het Radboud ziekenhuis. Ik ervaar al 8 jaar ASIA KLACHTEN.
Tijdens het gesprek gaf de Chirurg uit A'dam aan dat iemand "zoals ik" , met het ziektebeeld (of bij verdenking al) met het Asia syndroom wordt NOOIT een getextueerde / ruw model prothese als vervangende optie had mogen krijgen.
Klopt het dat het ruwe model uit de handel is gehaald?
Mijn vervangende protheses die in juli 2018 zijn geplaatst waren van het merk NAGOR. Chirurg uit A'dam gaf aan dat hij dat ook merkwaardig vond. Dit omdat de firma waar dit merk geproduceerd werd failliet is gegaan en in 1998 is gestopt met de productie hiervan.
Dus eigenlijk word zowel het merk als het ruwe model afgeraden bij iemand met mijn ziektebeeld.
In 2018 waren er meer passende oplossingen waarover ik niet was geïnformeerd.
Kan ik door hun nalatigheid iets tegen het Radboud beginnen ?
Mij werd in A'dam geadviseerd om deze protheses ruit te laten halen of te laten vervangen met de prothese "Mentor Saline prothese".
Iemand bekend met deze prothese?
En welke alternatief is er nog meer?
Ik heb te weinig vet voor lipofilling maar heb gelezen over Platelet Rich plasma ? Iemand hiermee bekend?
Alvast bedankt
Gr L=
Voorsteltopic Ellis
Lieve Ellis,Ellis schreef: ↑20 okt 2022 00:37Ik heb op 11 okt jl. een gesprek met een chirurg in Amsterdam gehad en heb hem om advies gevraagd over mijn blijvende en zelfs verergerde klachten na borstwissel. Ik heb in 2018 een borstprothese wissel gehad vanwege een lekkage.
Bij hem aangegeven dat ik nog steeds heftige klachten ervaar van mijn nieuwe borstimplantaten die 4 jaar geleden 2018 geplaatst zijn in het Radboud ziekenhuis. Ik ervaar al 8 jaar ASIA KLACHTEN.
Tijdens het gesprek gaf de Chirurg uit A'dam aan dat iemand "zoals ik" , met het ziektebeeld (of bij verdenking al) met het Asia syndroom wordt NOOIT een getextueerde / ruw model prothese als vervangende optie had mogen krijgen.
Klopt het dat het ruwe model uit de handel is gehaald?
Mijn vervangende protheses die in juli 2018 zijn geplaatst waren van het merk NAGOR. Chirurg uit A'dam gaf aan dat hij dat ook merkwaardig vond. Dit omdat de firma waar dit merk geproduceerd werd failliet is gegaan en in 1998 is gestopt met de productie hiervan.
Dus eigenlijk word zowel het merk als het ruwe model afgeraden bij iemand met mijn ziektebeeld.
In 2018 waren er meer passende oplossingen waarover ik niet was geïnformeerd.
Kan ik door hun nalatigheid iets tegen het Radboud beginnen ?
Mij werd in A'dam geadviseerd om deze protheses ruit te laten halen of te laten vervangen met de prothese "Mentor Saline prothese".
Iemand bekend met deze prothese?
En welke alternatief is er nog meer?
Ik heb te weinig vet voor lipofilling maar heb gelezen over Platelet Rich plasma ? Iemand hiermee bekend?
Alvast bedankt
Gr L=
Wat naar voor je dat je deze ervaring hebt
Jouw bericht stond in het topic van Simone. Ik heb dat afgesplitst. Door ziekte loop ik achter met het lezen van berichten, dus vandaar deze late reactie, sorry
Je vraagt wat je kunt doen. In dit topic lees je wat te doen bij klachten over pc of andere arts.
Ik zou niet voor zoutwater implantaten kiezen, ook hier krijg je klachten van. Hier lees je daar meer over.
En hier vind je informatie over de Nagor implantaten.
Ik zou naar een arts gaan die ervaring heeft met lipofilling. Ook slanke vrouwen kunnen dat laten doen. Bij dokter Niessen en dokter Kappel zit je wat lipofilling betreft echt heel goed.
Hier lees je informatie over lipofilling.
Zou je alsjeblieft je klachten bij de overheid willen melden?
Wens je heel veel sterkte en succes in je zoektocht
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"