Voorstellen: anne Lipofilling icm Tumuscente liposuctie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Amdevos85

Ongelezen bericht 02 jan 2021 15:20

Goedemiddag lieve dames,
Al enige tijd lees ik mee op dit forum. Ik denk al
Jaren na over een borstvergroting en nu onze kinderwens volledig is na de geboorte van onze jongste ( we hebben drie kids) een jaar geleden ben ik me er weer serieus in gaan verdiepen. Al snel besloot ik, mede dankzij dit forum, dat siliconen niet Ana mij besteed zijn. Lipofilling is daarom een optie die ik momenteel onderzoek. Ik heb een hele lege a cup ( bijna plat, nu ik sporten ook weer fanatiek heb opgepakt). Ik heb een consult staan bij de Velthuis kliniek, Bergman clinics en door dit forum ook bij dr Kappel. Ik ben uiteraard benieuwd of alle
Dames Lipofilling de moeite waard hebben gevonden en of het ook onder plaatselijke verdoving zou kunnen in plaats van algehele narcose. Ik snap
Dat explantatie onder narcose plaatsvindt maar dat is bij mij dus niet het geval. Ben heel
Benieuwd maar meningen/ verhalen/ tips! Ook lees
Ik op internet dat vet bepaalde hormonen afscheidt en dat en na Lipofilling je borsten periodiek goed moet laten nakijken. Dit
Impliceert dat er een vergrote kans op borstkanker zou zijn. Weet iemand hier meer van? Alvast dank
En veel liefs, anne

Aanvulling; ik heb me inmiddels wat verdiept in de liposuctie technieken ( icm de lipofilling) en ik lees positieve verhalen over de tumuscente liposuctie. Schijnt veel minder risico’s met zich mee te brengen en minder β€œnaklachten”. Voor zover ik heb gelezen in ieder geval. Benieuwd of hier mensen met met kennis en ervaring zijn. Bijkomend voordeel voor mij is ( als narcose angsthaas ) dat het plaatselijk verdoofd wordt.

Hoor graag reacties!!liefs annemarel
Laatst gewijzigd door Amdevos85 op 18 jan 2021 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 jan 2021 16:29

Hoi Amdevos, Welkom!πŸ¦‹

Goed dat je niet voor borstimplantaten kiest!πŸ‘

Voor je vraag over het vet en de kans op kanker verwijs ik je naar het deel over 'Lipofilling' daar vind je onderzoeken.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=146
Helaas heb ik al een tijdje geen nieuwe onderzoeken gezocht, maar wat er nu staat is een hoop.

Succes met je beslissing!πŸ€

Liefs, Luna!πŸ’•
Dorie

Ongelezen bericht 02 jan 2021 16:31

Ik krijg binnenkort lipofilling. Ik heb al eerder een explantatie gehad dus voor mij is het nu niet anders dan bij jou. Mij is door dr niessen verteld dat er geen extra kans op borstkanker oid is....wat ze nu weten dan.
Verder gaat dit onder algehele narcose. Volgens mij is dit een heftigere ingreep dan verwijderen. Tenminste als er geen kapsels verwijderd worden en alles gewoon heel is, zoals bij mij was. De operatie Duurt in ieder geval langer...ik ben in iedergavel juist blij dat ik er helemaal niks van mee krijg!!
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Dorie

Ongelezen bericht 02 jan 2021 16:35

Oja en de beslissing om geen implantaten is in ieder geval een hele goede! Neem dat maar aan en dat terwijl ik niet eens klachten had en het er goed uitzag. Ben ik zo blij dat ik ze niet meer heb!!!!
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jan 2021 22:11

Hoi Anne, ik verplaats jouw topic naar het deel 'Vrouwen die niet kozen voor implantaten '

πŸ˜˜πŸ’•
Anantony

Ongelezen bericht 23 feb 2021 11:54

Beste Anne, als ik mag vragen, heb je de liposuctie gedaan? Laat me weten aub als jij dat doet en jouw ervaring. Bedankt
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 feb 2021 19:33

Ik weet niet of ze dit leest, ik zal haar even mailen voor je.

Liefs!πŸ’•
Amdevos85

Ongelezen bericht 24 feb 2021 14:27

hi!
ik heb nog niks ondergaan maar mijn lipofilling en tumuscente liposuctie staan gepland voor aankomende 30 maart bij dr Habbema Bergman Clinics.
hij gaat maar heel weinig cc inspuiten omdat hij niet gelooft in grote hoeveelheden. wat hij inspuit blijft dan ook beter zitten want ivm de doorbloeding kan een borst niet meer vet aan (vooral een kleine borst niet) aangezien het allemaal doorbloedt moet worden. effect zal daarom ook niet reuzegroot zijn en een tweede keer waarschijnlijk wenselijk. desondanks ga ik het wel aan omdat een klein beetje verschil voor mij al veel verschil kan zijn.
Ik heb me erg verdiept in de liposuctie omdat dit op eigenlijk twee manieren gedaan kan worden:
1. narcose
2. plaatselijke verdoving

Plaatselijke verdoving biedt veel voordelen boven narcose (nog even los van alle algemene narcoserisico's).kans op vetembolie, longembolie, nabloeding of onregelmatigheden/oneffenheden is minimaal bij de plaatselijke verdoving omdat je tijdens de behandeling gewoon staat en van houding veranderd (zodat de arts het zo goed mogelijk kan sculpten) ipv liggend terwijl als je spieren zijn uitgeschakeld. ook spuit de arts een hoeveelheid vloeistof op de plek zodat het vet verdund wordt en veel gelijkmatiger wordt weggehaald. deze techniek is innovatiever en moderner tav de techniek die gebruikt wordt onder algehele narcose en dus ook veel veiliger. dr Habbema is een expert op dit gebied en heeft deze techniek verder verfijnt. het lijkt wellicht net of ik voor deze man werk maar dat is niet zo hoor hahaha.

Nadelen: hij gelooft niet in grote hoeveelheden inspuiten ook al is het evt wel beschikbaar vanwege de overleving. dat is wel goed om van te voren te realiseren.
ook is de behandeling prijziger dan bij bijv dr Niessen of dr Kappel. Moet wel echt zeggen dat ik de benadering bij dr Kappel (ook op gesprek geweest) minder professioneel vindt en ook wat minder klantvriendelijk. doet overigens waarschijnlijk niks af aan haar kundigheid en ervaring hoor, maar gaf mij geen vertrouwd en professioneel eerste gevoel.

tot zover! bij verdere vragen hoor ik het wel!

liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 feb 2021 11:21

Dank je wel voor je reactie, daar hebben veel vrouwen wat aan!πŸ‘

Trouwens, voor vele vrouwen met klachten door siliconen is Rita Kappel wel een verlossing hoor. Maar ik begrijp heus wel dat iedereen dit anders ervaart. En jij hebt natuurlijk ook geen implantaten, dus je staat er ook anders in. Let weer op andere dingen dan vrouwen die ze wel hebben en ziek werden. Dat neemt niet weg dat ook jouw ervaring zeer belangrijk is en ik dankbaar ben dat je hem deelt. Doe dat alsjeblieft!

We hebben een deel voor vrouwen die geen implantaten hadden, maar wel voor lipo gaan. Ik hoop dat je daar je ervaring deelt. En ik hoop dat er steeds minder vrouwen voor Russische Roulette kiezenπŸ™

Liefs! πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Amdevos85

Ongelezen bericht 03 mar 2021 19:29

Is absoluut een wereld van verschil! Ik geloof dat dr Kappel de beste is om naartoe te gaan wanneer je ook een explantatie wenst vanwege haar enorme ervaring en kunde op dit gebied. Dan zou ik niet naar bijv de Bergman gaan. Ik zit in de β€œ luxe” positie dat ik dat gelukkig allemaal niet heb hoeven meemaken en ik hoop echt dat voor diegenen voor wie dat helaas realiteit is er een volledig herstel in het verschiet ligt! Lieve grt annemarel
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mar 2021 19:36

Wat lief, dank je wel namens de vrouwen!❀
Susana

Ongelezen bericht 04 mar 2021 19:58

Amdevos, ben echt benieuwd naar het resultaat!!
Ik wens je veel succes met het voorbereiden voor je operatie πŸ€
Liefs,
Susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Trudie

Ongelezen bericht 10 apr 2021 10:38

ik zie net in de lijst dat jij je lipofilling gehad hebt als het goed is..ben erg benieuwd naar je ervaring/hoe het nu met je is!
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”