Voorstellen (Sheltje)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sheltje

Ongelezen bericht 13 apr 2012 10:09

Implantaten : Cohesieve Eurosiliconen

Hello Ladies,
Ik lees stiekem al een tijdje mee en sta te kijken van alle warme reacties,verhalen en de betrokkenheid op dit forum. Thumbs up!
Ook ik zal me even voorstellen. Ben 31 jaar en heb in 2006 mijn bv gedaan. Ik was daar toen ziels gelukkig mee en kan nog steeds niet zeggen dat ik er spijt van heb. Ik denk dat ik dat toen nodig had om mezelf te accepteren. Sind een half jaartje zit het me niet lekker dat ik onnatuurlijke dingen in mijn lijfje heb. In november ben ik gestopt met roken, ik slik sinds februari chlorella, ik leef een suk gezonder en dan heb ik nog wel die dingen in mijn lijf? Klachten heb ik nog niet en eigenlijk wil ik daar ook niet op wachten! Vorige week ben ik goed geschrokken nadat ik een knobbeltje in mijn borst vond tijdens het douchen. Medisch molentje ingegaan en na een biopsie gelukkig goed nieuws gekregen! Pff! pak vanmijn hart zeg! Daardoor ben ik nog meer gaan nadenken. Wat nou als het slecht nieuws was geweest? Had ik dan de "schuld" bij mn silies gelegd? Vragen, vragen,vragen.. Anyway het is alweer een heel verhaal geworden :) Ik heb al een explantatie consult bij mijn eigen pc gehad en heb er eentje staan bij een ander. Waarom? Omdat mijn eigen pc het onder plaatselijke verdoving wil doen en het nut van kapselverwijdering niet niet ziet. Lieve meiden, bedankt voor het lezen en misschien tot gauw!
Pia

Ongelezen bericht 13 apr 2012 10:19

Hey Sheltje,

Leuk je ook hier te lezen.
Ja iedereen is hier erg betrokken bij elkaar. Dames die voor een explant gaan komen hier zeker in een warm bad terecht en je hoeft niet eens (gezondheids)klachten te hebben. Die had ik ook niet en herken dus veel in wat je zegt.
Ik vond het ook niet te rijmen, gezond leven en tegelijkertijd wel protheses in mijn boobettes hebben.
Alleen ik was 30 toen ze erin gingen dus vind het knap dat jij nu al dat inzicht hebt :)
Fijn dat de biopsie goed was.
Hoop dat de andere pc wel bevalt, ik zou ook niet voor plaatselijke verdoving gaan. Succes en hou ons op de hoogte.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Wendy

Ongelezen bericht 13 apr 2012 11:35

Welkom Sheltje en leuk dat je jezelf voorstelt! :D Heel dapper dat je voor een explant wilt gaan zonder klachten te hebben (net als Pia)! Als ik geweten had dat ik klachten zou krijgen, had ik ze er jaren eerder uit laten halen. Ik heb altijd mijn hoofd in het zand gestoken...erg stom. Hopelijk is het nog niet te laat en raak ik mijn klachten kwijt. Jij bent er gelukkig op tijd bij. Pfff plaatselijke verdoving?? Nou, dat zou ik zeker niet doen !! Ik had bij mezelf zoiets van: ik laat ze er maar 1x uit halen dus dat moet gewoon goed gebeuren! Je hebt vast al wel op het forum gelezen over de verschillende pc's. Weet je ook welk merk siliconen je hebt? Veel succes met de consult(en) en hou ons op de hoogte! xxx Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 apr 2012 11:46

Hoi Sheltje,
Ik dacht eerst dat jij een bekende van Pia was, hahaha. Je reageerde zo lief op haar berichtje.
Dapper van je dat je dit gaat doen! Echt zo fijn! Weg met die rotzooi die ieder moment je leven kan verzieken!
Heel veel succes in je explantatieproces!
Liefs, Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 15 apr 2012 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Marleen

Ongelezen bericht 13 apr 2012 13:25

Hoi Sheltje, Wat ben jij een moedig mens om zo die beslissing te nemen. Hoop voor jou dat de ander PC je seieus neemt en overgaat tot een explantatie en ook kapel verwijdert. Succes hier mee!!!
Sheltje

Ongelezen bericht 13 apr 2012 13:49

Nee hoor Luna, ik ken Pia niet persoonlijk. Ik ben haar op een ander forum tegen gekomen toen ik daar naar info zocht. Ze heeft me fijn geholpen toen ik om info vroeg. Btw Pia, ik ga ook op consult in het slotervaart maar dan bij Dr Kingma. Dit in verband met de dagen waarop ik op consult kan. Dat is alleen op de dagen wanneer Dr Kingma werkt. Ben benieuwd!
Wendy, ik heb de cohesive eurosilicone 300 cc op de spier. Ik heb ergens gelezen dat ze qua inkoop net zo goedkoop zijn als de pips , denk dan meteen dat ze kwalitatief ook wat minder zijn of is dat erg negatief gedacht? ;-) Ik weet dat de pips een andere siliconen samenstelling hebben maar toch..
Trouwens de "mijne" zijn ook onder plaatselijke verdoving geplaats. Eng idee he? Vind ik achteraf wel..
Lieve meiden bedankt voor de snelle reacties. Super!
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 apr 2012 14:10

We zijn blij dat jij blij bent!
Trouwens, alle implantaten zijn pure GIF! Bah!

Hier een prijslijst:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/wat- ... -t100.html
Clio57

Ongelezen bericht 13 apr 2012 16:12

Hai Sheltje,

Ik snap je zienswijze wel....gezond eten, gezond leven en dat dat niet te rijmen valt met siliconen...maar dan nog vind ik het ontzettend dapper om te beslissen dat je ze eruit wilt aangezien je geen klachten hebt.
Daar heb ik enorme bewondering voor, ik weet echt niet wat ik gedaan had als ik er niet ziek van was geworden :oops:
Misschien had ik het ook wel gedaan na al die verhalen nu over de siliconen, ik speel wat dat betreft liever op zeker omdat ik niet van onzekerheden hou (vooral als ik zelf die onzekerheid weg kan halen door bepaalde dingen te ondernemen) dus ja, wellicht dat ik het toch gedaan had...
Ik wens je in ieder geval veel succes met je consult bij Dr. Kingma.

Liefs
Clio
okt. 2004: Mc Ghan ST-410MM 245 gr. op de spier
juni 2007 : explantatie ivm gezondheidsklachten + borstlift
Sheltje

Ongelezen bericht 13 apr 2012 18:48

Ik begrijp je opmerking "ik weet niet wat ik gedaan had als ik geen klachten had gekregen" wel hoor. Bij mij komt nl. Ook vaak dat duiveltje omhoog die zegt "ja MAAR het is toch helemaal niet bewezen dat het slecht is?" Vreselijk, echt struisvogelpolitiek eerste klas (van mezelf) en dat na al die schrijnende verhalen die je leest. Ik geef dan ook dat duiveltje elke keer een liefdevol trapje van m'n schouder, hihi! Hij gaat maar lekker iemand anders plagen :-)
Pia

Ongelezen bericht 13 apr 2012 18:56

Bij mij speelde vooral mee dat ik het zo vreselijk nep en onnatuurlijk vond. Dan maar kleiner, maar wel alles van mezelf.

Het is grappig om te zien hoe blij vrouwen zijn met hun bv en anderen juist met het teniet doen ervan. :)
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Gosh

Ongelezen bericht 13 apr 2012 20:23

Dag Sheltje! :) Welkom op t forum en top dat je alvast de plusjes en minnetjes op een rij hebt gezet,zodat je een weloverwogen beslissing kon nemen.

liefs
Ria
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 apr 2012 07:00

Je bent net zo'n kanjer als Pia. We bewonderen dat allemaal. You're 8)
Sheltje

Ongelezen bericht 15 apr 2012 00:15

Hoi Ria, las net je explantatie verhaal, hoe gaat het nu met je?
Luna, bedankt! Je bent een lieverd. Ik las net je reactie's bij een aantal meiden en krijg dan steeds meer het gevoel van "liever vandaag nog dan morgen" ik heb 1 mei m'n consult in het Slotervaart. Duurt voor m'n gevoel nog zo lang... Nu ik eenmaal de beslissing heb genomen heb ik weinig geduld hihi!
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 apr 2012 09:19

De tijd gaat zo voorbij. Voor je het weet is het zover. En hopen dat je dan snel een operatiedatum hebt.
Als je de mogelijkheid hebt, kun je van te voren betalen en dan vragen of ze het geld weer terug storten als het wordt vergoed. Zo hoef je niet te wachten op de beslissing van de verzekering en kun je meteen een datum voor de operatie krijgen.
Laura

Ongelezen bericht 15 apr 2012 10:08

Welkom Sheltje!!

Ik ga ook geopereerd worden door dr Kingma. Het is echt zo'n lieve rustige vrouw. Komt echt helemaal goed hoor bij haar.

Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Ik heb dan wel klachten zoals jarenlang elke dag moeheid en ineens astma sinds een paar maanden. En toch vind ik mijn borsten zoooooooooooooo mooi bij mij. Ze zijn prachtig. Maar ze zijn inmiddels 12 jaar oud dus zou sowieso voor een wisseling moeten. En ik heb besloten om het niet te doen omdat ik toch steeds meer denk dat mijn klachten door siliconen komt. Dus liever eruit die troep.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”