Even voorstellen 173, as zaterdag explantatie door dr. Kappel

Protheses vanwege cosmetische reden.
1.73m

Ongelezen bericht 12 jan 2020 21:13

Goedenavond allemaal.

Zaterdag vind mijn explantatie plaats bij dr Kappel.
Dit omdat ik al jaren kamp met extreme vermoeidheid, en in jaren veel ziekenhuis bezoeken heb gehad van de reumatoloog voor gewrichts klachten tot 1.5 jaar vele onderzoeken gehad voor extreme .maagklachten slangen overal in gehad waar je ze maar kan bedenken..niks te vinden op een lactose intollerantie na geheugenproblemen die zo erg zijn dat ik pas om 1 uur er pas achter kwam dat ik 2 verschillende schoenen op werk aan had, tot niet meer weten waar mijn auto staat..
Ondertussen vele allergieën verder.. vorig jaar mri gehad op verdenking ms door opeens tintelingen overal. Wederom niks te vinden!
Hartafdeling heb ik ook paar x gezien door verdenking hartklachten doordat ik steken in linker borst heb vaak..
Wederom niks te vinden!! Word ik gek??
Blijkbaar niet.. maar wordt steeds moeier. middags wat doen is savonds niet weg. Kan geen film kijken in bios met mijn kids want mama valt weer in slaap.
Kan zo nog wel even door gaan.
Werd door iemand geattendeerd op asia syndroom, erna afspraak bij mevrouw Kappel en ja hoor verdenking op asia syndroom..
ZOU IK DAN TOCH NOG EENS EEN FITTE MOEDER KUNNEN WORDEN??

Eigenlijk zou er gelijktijdig een lipoflling behandeling plaats vinden maar omdat ik ook al allergische ben voor lidocaine durft de arts het niet aan..(in zulke mate dat ik van een beetje verdovende zalf op mijn ooglid 1 dagen later werd afgevoerd met Ambu met een gezicht als een tUrtel!! Had in shock kunnen komen kreeg ik te horen.. hmm heel fijn!

Nou ja dan maar tietloos door het leven..
Als ik maar gezond en fit wordt!

Zaterdag de dag.. scheit 7 kleuren.. ben super bang dat ik weer ergens allergische voor ben en niet meer wakker wordt of iets..
Slaat nergens op i know.

Nou hou jullie op de hoogte.
Knuffel van een scheiterige moeder xx
Laatst gewijzigd door 1.73m op 13 jan 2020 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
kerysa

Ongelezen bericht 12 jan 2020 21:23

Oh wat heftig zeg!! Ik vraag me af of ze een andere middel hebben ipv lidocaine.. een allergie is wel het laatste wat je nodig hebt na zo een operatie!
Je klachten zijn ernstig en klinken echt als ASIA syndroom. Ik hoop voor je dat je je stukken beter gaat voelen na de operatie! Erg spannend dan...
Sterkte alvast voor zaterdag!
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet :D Happy!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 jan 2020 09:29

Vreselijk!😢 En zeer herkenbaar allemaal..

Heb even een eigen topic voor je gemaakt.

🍀🍀!!!!STERKTE!!!!🍀🍀

😘💕
Petra2011

Ongelezen bericht 18 jan 2020 11:45

[/quote] Ik hoop dat je de operatie goed doorgekomen bent, laat weten hoe het met je gaat en succes met het herstel!
Groetjes, Petra
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jan 2020 11:50

Ik denk aan je!!!🍀🍀🍀
Marsm

Ongelezen bericht 01 feb 2020 10:06

1.73m schreef:
12 jan 2020 21:13
Goedenavond allemaal.

Zaterdag vind mijn explantatie plaats bij dr Kappel.
Dit omdat ik al jaren kamp met extreme vermoeidheid, en in jaren veel ziekenhuis bezoeken heb gehad van de reumatoloog voor gewrichts klachten tot 1.5 jaar vele onderzoeken gehad voor extreme .maagklachten slangen overal in gehad waar je ze maar kan bedenken..niks te vinden op een lactose intollerantie na geheugenproblemen die zo erg zijn dat ik pas om 1 uur er pas achter kwam dat ik 2 verschillende schoenen op werk aan had, tot niet meer weten waar mijn auto staat..
Ondertussen vele allergieën verder.. vorig jaar mri gehad op verdenking ms door opeens tintelingen overal. Wederom niks te vinden!
Hartafdeling heb ik ook paar x gezien door verdenking hartklachten doordat ik steken in linker borst heb vaak..
Wederom niks te vinden!! Word ik gek??
Blijkbaar niet.. maar wordt steeds moeier. middags wat doen is savonds niet weg. Kan geen film kijken in bios met mijn kids want mama valt weer in slaap.
Kan zo nog wel even door gaan.
Werd door iemand geattendeerd op asia syndroom, erna afspraak bij mevrouw Kappel en ja hoor verdenking op asia syndroom..
ZOU IK DAN TOCH NOG EENS EEN FITTE MOEDER KUNNEN WORDEN??

Eigenlijk zou er gelijktijdig een lipoflling behandeling plaats vinden maar omdat ik ook al allergische ben voor lidocaine durft de arts het niet aan..(in zulke mate dat ik van een beetje verdovende zalf op mijn ooglid 1 dagen later werd afgevoerd met Ambu met een gezicht als een tUrtel!! Had in shock kunnen komen kreeg ik te horen.. hmm heel fijn!

Nou ja dan maar tietloos door het leven..
Als ik maar gezond en fit wordt!

Zaterdag de dag.. scheit 7 kleuren.. ben super bang dat ik weer ergens allergische voor ben en niet meer wakker wordt of iets..
Slaat nergens op i know.

Nou hou jullie op de hoogte.
Knuffel van een scheiterige moeder xx

Hoe is het gegaan?
B-nice

Ongelezen bericht 03 feb 2020 14:20

Ben ook benieuwd, hoe gaat het nu met je? Hoe was je ervaring bij dr kappel? Liefs
[*]4 januari 2018 245 cc Mentor op de spier[*]
(.) Explantatie 6 juni 2020 Dr. Kappel (.)
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”