Hoi allemaal!
Ik wilde mij voorstellen en een beetje mijn verhaal vertellen
Ik wil mijn borstprotheses laten verwijderen, dit is geloof ik 450 cc. en heb ze sinds 2014. mijn klachten worden steeds erger. Niet dat ze super erg zijn maar wordt steeds moeier, pijn in mn borsten, steken, vergeetachtigheid, lijkt op dementie. Maakt mij bang... Ik heb ze destijds laten zetten bij bergman klinek door dr stevens.
Ik denk dat ik bij Esthetisch centrum- Jan van goye in Amsterdam mijn explantatie wil laten doen. heeft iemand hier goede ervaringen over gehoord? van dr kappel lees ik ook veel...
Omdat ik dus zelf niet veel vetweefsel had voor de borstvergroting 75 aa en erna 75 d, ben ik bang dat ik ook een lift moet laten doen. Heeft iemand ervaringen gehoord van explantatie met deze hoeveelheid cc waarvan zij geen lift hebben gehad?
Alvast bedankt voor het lezen, groetjes pris
voorstellen en vragen
[/quote]
Hallo Prisq,
Welkom op dit forum, je zult hier veel nuttige informatie en veel steun vinden
Ik heb meerdere malen gelezen dat je na de operatie een aantal maanden moet wachten tot je het definitieve resultaat kunt beoordelen. Een lift is misschien helemaal niet noodzakelijk.
Uit wat je schrijft leidt ik af dat je ongeveer hetzelfde formaat hebt als ik. Ik ben 21 december geopereerd door Dr. Kappel, explantatie zonder lipofilling of lift. Van 70A voor BV naar 70 C/D na BV (prothese 245 ml) en mijn nieuwe maat is vermoedelijk terug 70 A. Je kunt mijn foto's zien in het afgeschermde gedeelte. Die zijn van net na de operatie en het ziet er nog niet bepaald fraai uit maar. Inmiddels bijna twee weken verder en ik zal later nog wel wat foto's plaatsen als de pleisters eraf zijn. Eigenlijk hoop ik dat ze iets zullen hangen zodat het litteken minder zichtbaar zal zijn.
Hartelijke groet, Petra
Hallo Prisq,
Welkom op dit forum, je zult hier veel nuttige informatie en veel steun vinden
Ik heb meerdere malen gelezen dat je na de operatie een aantal maanden moet wachten tot je het definitieve resultaat kunt beoordelen. Een lift is misschien helemaal niet noodzakelijk.
Uit wat je schrijft leidt ik af dat je ongeveer hetzelfde formaat hebt als ik. Ik ben 21 december geopereerd door Dr. Kappel, explantatie zonder lipofilling of lift. Van 70A voor BV naar 70 C/D na BV (prothese 245 ml) en mijn nieuwe maat is vermoedelijk terug 70 A. Je kunt mijn foto's zien in het afgeschermde gedeelte. Die zijn van net na de operatie en het ziet er nog niet bepaald fraai uit maar. Inmiddels bijna twee weken verder en ik zal later nog wel wat foto's plaatsen als de pleisters eraf zijn. Eigenlijk hoop ik dat ze iets zullen hangen zodat het litteken minder zichtbaar zal zijn.
Hartelijke groet, Petra