Ook maar voorstellen >Ildiko

Protheses vanwege cosmetische reden.
ildiko

Ongelezen bericht 19 mar 2014 23:13

Implantaten: McGahn ( welke ? ) achter de borstspier

Hallo dames,

Na heel wat hier gelezen te hebben dan nu toch ook maar de stoute schoenen aangetrokken om hier mijn verhaal neer te schrijven .
Ben dus ildiko 43 jaar ,getrouwd en moeder van 2 heerlijke pubers .
na borstvoeding te hebben gegeven had ik zoals velen onder ons ook niet veel meer over en daarom een BV .Heb me er toen goed in verdiept en besloot ze bij ons in het ziekenhuis te laten plaatsen ik dacht dan ben ik in ieder geval in goede handen ! ik heb zoals ze mij/ons vertelde de.beste van het beste nu is dat toevallig de Mc Ghan welk type weet ik niet? dit was in 2003 achter de borstspier .Begin 2007 merkte ik dat een borst verzakt was dus terug naar de PC die vertelde dat het onmogelijk was dat deze lek was en als verhaal vertelde hij dat de prothese uit 2 lagen/zakken bestond en dat de binnenzak kapot was dus deze moest vervangen worden... .nooit echt geweten dat deze dus wel stuk was ....stom maar tja ik geloofde de PC :roll: (ben van huisarts veranderd vorig jaar en die heeft mijn dossier goed doorgespit en daar rolde de brief van de PC uit met als klap op de vuurpijl ....bij het openmaken van de borst kwam siliconen tegemoet) na veel gevochten te hebben om maar te weten te komen of deze pijnen echt hiervan komen ga ik 31 maart dan eindelijk naar Cohen Tervaert toe .......ben best wel bang voor weer een teleurstelling .
(sorry als het wat erg lang is geworden )

lieve groetjes Ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 20 mar 2014 11:15

Hallo Ildiko, zo kan een nieuwe huisarts een "gelukje "zijn! Heel veel succes bij Cohen Tervaert ! Vertel asjeblieft hoe het daar geweest is ! Ik ben van plan na m'n explantatie naar hem toe te gaan Knuffel Janneke
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2014 13:46

Lieve Ildiko, WELKOM IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM

Wat een verhaal weer zeg. Blij dat je een goede nieuwe huisarts hebt die echt de tijd voor zijn patiënten neemt en ziet wat er is. Dat doen ze niet allemaal helaas.

Bij prof. Cohen Tervaert zul je geen teleurstelling krijgen dat garandeer ik je!

Ga je je implantaten laten verwijderen? Ik kon niet zo goed opmaken uit je verhaal of je ze nou heb laten verwijderen of nieuwe hebt.

Heel veel liefs, Luna +Liefs+
ildiko

Ongelezen bericht 20 mar 2014 18:29

Hallo janneke en Luna ,
ja ben echt blij met mijn nieuwe huisarts ..... en natuurlijk vertel ik jullie hoe alles gaat verlopen 31 maart .

Nee ik heb mijn protheses nog niet verwijderd dat is mijn volgende stap .....die rechterborst is toen in 2007 vervangen geworden ! ik heb tot afgelopen oktober nooit geweten dat er 1tje lek was dat heeft mijn huisarts me laten lezen in mijn dossier ik heb die brief zelf nooit gelezen en mijn oude huisarts ook niet :evil: denk ik ,anders was ik 3 jaar eerder al geholpen geworden . ildiko
Kaylie

Ongelezen bericht 21 mar 2014 14:18

Welkom Ildiko FLOWER
Weer iemand met klachten en Mc Ghan prothesen +SAD+

Veel suc6 bij Cohen Tervaert

Liefs Kaylie
ildiko

Ongelezen bericht 31 mar 2014 20:05

Hallo lieve dames
en Dankjewel voor het welkom Kaylie,

Ben net terug van prof.Cohen-tervaert en wat een lieve fijne arts is hij toch ....ik ben zo blij dat dit forum er is voor lotgenoten ,want zonder jullie en al deze informatie kwamen wij geen stap verder bij de gewone artsen TOPPIE hoor en dat mag best gezegd worden .
Na het mondelinge gesprek en grondige onderzoek van mij stelde hij vast dat ik aan de ziekte ASIA. lijd ! dus. een explantatie en hij stelde mij voor om dat bij Dr Kappel te gaan doen ....ikga morgen meteen maar afspraak maken .
Ik werd wel geemotioneerd ervan ......gewoon omdat hij mij begreep en dat hij mij geloofde , verder krijg over 3weken de uitslag van mijn bloed en urine onderzoek och ja hij stelde mij ook voor om vitamine D te slikken en de Lyrica te verhogen ,nou dat was het zo ongeveer een fijne avond en voor de dames die op het punt staan te bellen voor deze arts DOEN!!!! ook als het erg ver weg is voor jullie zeker de moeite waard (zwolle is voor mij ook erg ver vanuit zuid limburg) dikke knuffel ildiko +Thumbs+Up+
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 apr 2014 08:45

Zie je nou hij is een lieverd!

Ben zo blij dat je langs bent gegaan! _YEAH_

-kiss- Luna

Succes bij dr. Kappel ook een =ANGEL=
ildiko

Ongelezen bericht 09 apr 2014 10:51

Bedankt voor alle wijsheid en lieve woorden Luna ,ik wil je ook heel graag veel kracht en sterkte wensen voor jezelf +Vlinder+
mag 29april op consult in zwolle ben benieuwd heb momenteel veel last van branderige spieren alsof er 50kilo op mijn lijf ligt ....kom gewoon niet vooruit ,hoop dat ik bij de dames mag horen die weer opknappen na de explantatie hoop doet leven zegt men IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM laat wel weer wat van me horen hoe het bij Dr Kappel is geweest .
Greetz ildiko
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 apr 2014 08:16

-kiss-
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 apr 2014 10:56

Succes vandaag bij dr. Kappel!!
Wees duidelijk over het willen aanvragen van een vergoeding voor de operatie, ook al zegt ze dat je niet aan de voorwaarden voldoet. Je kunt altijd bezweer maken namelijk tegen de beslissing. Als je niets probeert, dan krijg je ook niets.

KUS+ Luna
ildiko

Ongelezen bericht 30 apr 2014 14:52

Hallo Dames , en dankjewel Luna
Was gisterenmorgen al om 8 uur samen met mijn zus op weg naar zwolle ....ik had een afspraak om 11uur
Een Hele fijne vrouw en duidelijk over alles .. ik heb geen kapselvorming of lekkage waardoor ze denkt dat ik het niet vergoed ga krijgen of dat ik het maar gedeeltelijk krijg vergoed zij doet de aanvraag altijd zelf ......weet niet of ik ook iets daarin kan aanvragen of mijn huisarts. +IK WENS+ ik hoop zo graag dat het met die vergoeding goed gaat komen ,want ik heb er toch niet omgevraagd dat ze die lekkage toentertijd hebben verzwegen en ik nu met vreselijke pijnen de dagen moet doorkomen .
Ben benieuwd wat nog allemaal gaat komen eerst ff kijken hoe ik die 3.555 euries bij elkaar kan krijgen ......en dan als alles goed is zo snel mogelijk de operatie ondergaan .
btw hele mooie kleur het forum zo wel ff wennen maar
+Toppie+
Gr ildiko
Irene Bokhorst- Visser

Ongelezen bericht 30 apr 2014 15:47

Hallo Ildiko. Ik vond het ook een hele fijne vrouw. Echt naar dat je het misschien niet vergoed krijgt. Maar niet opgeven hoor.als je zo ziek bent blijven vechten voor vergoeding. Liefs van Irene
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mei 2014 08:22

Hoop dat je een `ja´krijgt. je kunt altijd bezwaar maken.
xLuna
ildiko

Ongelezen bericht 22 mei 2014 15:44

Hallo allemaal,

:( Vandaag de brief van cz gekregen voor vergoeding en nu is deze afgewezen ........nu moet ik ook nog een bezwaarschrift gaan indienen Niet eerlijk
Vraagje ? mijn verwijzing van prof. Cohen Tervaert heb ik niet gekopieerd en deze ligt bij Dr Kappel ,deze moet ik dus ook meesturen in bezwaarschrift of niet ? Moet ik ze beide mailen of alleen Prof. Cohen Terveart ? dat komt er ook nog allemaal gratis bij en wat weer veel van je energie kost en dat weer stress meebrengt :cry: ik wil zooo graag weer de oude ildiko zijn ............
6x

Ongelezen bericht 22 mei 2014 16:57

Ik zou gelijk contact opnemen met Dokter Cohen Tervaert, hij geeft aan dat je ziek bent door de protheses, misschien wil hij dat nog wel een keer voor je opschrijven.
Anders een kopie van je verwijsbrief op laten sturen die nu bij Dokter Kappel ligt.

Sterkte meis, het is zo lastig als je al zo weinig energie hebt en dan nog deze stress erbij!
Kop op, je kunt het hoor, niet opgeven.

Liefs van Mik
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”