Monique499
Monique, ik las dat je al weer een berichtje had geplaatst en dat je moest blijven in het Slotervaart! Hopelijk is alles goed verlopen, veel sterkte met je herstel en we horen graag van je zodra je weer wat opgeknapt bent! xxx
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Fijn Monique dat ze er uit zijn! Hoop dat je snel opknapt.
Ik las dat je tot donderdag moet blijven... Is dat standaard of heb je pech? Ik mag over 2 weken in dagopname. Andere PC en dus ander beleid.
Sterkte de komende dagen en op naar een goed herstel!
Groetjes
Meisie +beterschap+
Ik las dat je tot donderdag moet blijven... Is dat standaard of heb je pech? Ik mag over 2 weken in dagopname. Andere PC en dus ander beleid.
Sterkte de komende dagen en op naar een goed herstel!
Groetjes
Meisie +beterschap+
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
-
monique499
Dank je.
Ik mag nog niet n huis ook vanwege de afstand.drain moeten er nog in blijven daar ik nog veel bloedverlies heb.meteen komt de arts het verband eraf halen. Ben erg benieuwd.
De pijn is draaglijk.wordt goed verzorgd hier,
Liefs Monique
Ik mag nog niet n huis ook vanwege de afstand.drain moeten er nog in blijven daar ik nog veel bloedverlies heb.meteen komt de arts het verband eraf halen. Ben erg benieuwd.
De pijn is draaglijk.wordt goed verzorgd hier,
Liefs Monique
-
monique499
Hoi,
Ik ben weer thuis.
Drains mochten er gisteren uit.
Het resultaat valt best tegen... ik hoop dat alles nog bijtrekt.mijn tepels zijn bv helemaal ingedeukt.
De implantaten waren dus nog intact, er zat wel vocht bij de linker, pijnlijke kant...verder niks raars aangetroffen.
Gr Monique
Ik ben weer thuis.
Drains mochten er gisteren uit.
Het resultaat valt best tegen... ik hoop dat alles nog bijtrekt.mijn tepels zijn bv helemaal ingedeukt.
De implantaten waren dus nog intact, er zat wel vocht bij de linker, pijnlijke kant...verder niks raars aangetroffen.
Gr Monique
Hai Monique, fijn dat je weer thuis bent! En maar goed dat ze niet gelekt hebben! Ik zou me nog niet heel druk maken over hoe ze eruit zien hoor, alles moet toch weer wat in model komen nu de implantaten eruit zijn! Lekker uitrusten en herstellen nu....
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Fijn dat je weer thuis bent!
En het resultaat moet je niet beoordelen op hoe het er na een paar dagen uitziet
Waarschijnlijk heb je van anderen al wel gelezen dat het weken tot maanden kan duren voordat het definitieve resultaat duidelijk is. Maar ik ga vrees ik over een paar weken dezelfde fout maken
Logisch dat je schrikt als alles er zo gedeukt uitziet... Schijnt alleen maar beter te worden!
Doe je rustig aan?
+beterschap+
Beterschap!
Meisie
En het resultaat moet je niet beoordelen op hoe het er na een paar dagen uitziet
Waarschijnlijk heb je van anderen al wel gelezen dat het weken tot maanden kan duren voordat het definitieve resultaat duidelijk is. Maar ik ga vrees ik over een paar weken dezelfde fout maken
Doe je rustig aan?
+beterschap+
Beterschap!
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Hi Monique,
Fijn dat je weer thuis bent en verder geen complicaties hebt. Jammer dat het resultaat tegenvalt, maar wat meisie al zegt het is nog niet het eindresultaat.
Ik wens je heel veel sterkte met herstellen en doe lekker rustig aan!
Liefs, Keira
Fijn dat je weer thuis bent en verder geen complicaties hebt. Jammer dat het resultaat tegenvalt, maar wat meisie al zegt het is nog niet het eindresultaat.
Ik wens je heel veel sterkte met herstellen en doe lekker rustig aan!
Liefs, Keira
-
sassiedepassie
Hi Monique
Super dat je het achter de rug hebt! Als ik de voor- en nafoto's op bv realself bekijk, dan zou ik mij maar geen zorgen maken over je eigen borsten. Het kost tijd, maar ik kan mij de schrik goed voorstellen hoor! Mijn eigen reactie zal niet veel anders zijn. Maar wij zijn hier om je te steunen en rationeel te zijn
Mijn verlossing is over 2wkn en 3dgn, kan niet wachten!!
Zou je willen laten weten hoe het sindsdien met je gaat, ben heel benieuwd naar je ervaring! Sterkte meid! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
=liefs= Sas
Super dat je het achter de rug hebt! Als ik de voor- en nafoto's op bv realself bekijk, dan zou ik mij maar geen zorgen maken over je eigen borsten. Het kost tijd, maar ik kan mij de schrik goed voorstellen hoor! Mijn eigen reactie zal niet veel anders zijn. Maar wij zijn hier om je te steunen en rationeel te zijn
Mijn verlossing is over 2wkn en 3dgn, kan niet wachten!!
Zou je willen laten weten hoe het sindsdien met je gaat, ben heel benieuwd naar je ervaring! Sterkte meid! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
=liefs= Sas
Monique, je bent eindelijk bevrijd! Gefeliciteerd! Feest
Je borsten trekken bij hoor. Geef het tijd. Komt goed!
Heb je alles nog vergoed gekregen trouwens?
Sterkte met je herstel, meisje!
Heel veel liefs en _Omhelzing Luna
Je borsten trekken bij hoor. Geef het tijd. Komt goed!
Heb je alles nog vergoed gekregen trouwens?
Sterkte met je herstel, meisje!
Heel veel liefs en _Omhelzing Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan