ik ben marjon, al 13 jaar protheses

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 feb 2013 16:53

Tuurlijk zijn er meer vrouwen boven de 50 met protheses, maar het gaat toch om jou? Om jouw gezondheid? Probleem is dat er nog steeds mammografien worden gedaan bij veel vrouwen. Vrouwen worden soms zelfs gedwongen om ze te laten doen ook al geven ze aan dat ze implantaten hebben en het niet willen. Een echo wordt vaak geweigerd zonder eerst een mammo! En daarbij, een echo zonder mammo is niet betrouwbaar. Daar kun je geen borstkanker mee opsporen!! Kijk wat de mogelijkheden zijn voor een mri. Kans bestaat dat je het zelf moet betalen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mar 2013 11:56

Lieve Marjon,
Ik wil je alvast heel veel succes wensen voor aankomende dinsdag.
Weet dat ik aan je denk.
Afbeelding
Veel liefs + Hug ,
Luna
vanda

Ongelezen bericht 03 mar 2013 12:18

dank je wel , lieve Luna. Ik voel me op dit moment zo ziek als een paard, nies me een breuk, zweet...hoop dat het dinsdag een stuk beter is, moet er niet aan denken het uit te stellen....zal het explantatieverhaal zsm mailen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mar 2013 12:26

Ooh, wat vervelend voor je! Ga lekker helemaal ingepakt in bed liggen en heel veel thee drinken. Zweten is juist heel erg goed, want dat zweet je alles eruit.
Hoop dat het dinsdag over is!!!! Ga voor je duimen + +IK WENS+
Heel veel sterkte met alles!
KUS+ Luna
Sabrah

Ongelezen bericht 03 mar 2013 13:07

He Vanda, ik wilde je ook even je vast succes wensen en lees nu dat je ziek bent. Balen meid! Hopelijk ben je er op tijd vanaf.
meisie

Ongelezen bericht 03 mar 2013 13:18

Beterschap! Wat vervelend dat dat net nu moet komen. Kruip je bed in, uitzieken en lief voor jezelf zijn. Laat eventuele koorts lekker zijn gang gaan, een teken dat je immuunsysteem heel hard aan het werk is en dat moet je hebben ;)
Hoop dat je snel weer opknapt!

Goetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
vanda

Ongelezen bericht 03 mar 2013 13:24

dank jullie wel dames! mijn explantatieverhaal zal in de topic 'wissel naar monoblock' staan. (als één van de 3 verhalen....) voel me bijna bezwaard na het lezen (echt Luna) van alle berichten op dit forum, inclusief alle nadelige verhalen over de monoblock...maar toch! Ik heb altijd nog zoiets van, zijn ze niet goed of voel ik me hierdoor ziek, dan haal ik ze er alsnog uit (zonder narcose!) dus, its a risk i take! doe het weloverwogen en op dit moment is er niemand die me er vanaf kan 'praten'. Desalniettemin, zeer bedankt voor alle informatie. Was ik niet achter dit forum gekomen, was ik nooit zover gekomen en had ik nooit gedacht dat mijn klachten waarschijnlijk samenhangen met de siliconen. Elke nacht wordt ik wakker van de jeuk op mijn borsten...ik heb al afscheid genomen van ze...nu die troep er zo snel mogelijk uit! tot later deze week.
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mar 2013 14:03

Lieve schat,
Je hoeft jezelf niet uit te leggen hoor. Ik weet dat je heel goed hebt nagedacht over dit wat je gaat doen. En er zijn heel veel vrouwen die zich beter voelen na het verwijderen van de siliconen en het plaatsen van monoblocs. Zie hier een onderzoek. Helaas zijn er ook vrouwen die niet opknappen en de monoblocs dan ook moeten verwijderen. Vaak is van tevoren wel redelijk goed in te schatten bij welke vrouwen de monobloc absoluut geen optie is. Dr. Kappel weet dat en zal geen monobloc bij vrouwen implanteren als vrouwen ernstig ziek zijn en waarvan ze weet dat ze anders niet zullen herstellen. Maar het is wel aan de vrouwen om haar duidelijk te vertellen welke klachten er zijn.
Het komt goed joh, jij gaat nog lang genieten van je opgevulde voorgevel :). Als je ons maar beloofd goed naar je lichaam te blijven luisteren en PLEASE zoek uit hoe je alsnog deel kunt nemen aan het bevolkingsonderzoek naar borstkanker, want dat is niet iets waar we luchtig over moeten doen.
-kiss- Luna
Keira

Ongelezen bericht 03 mar 2013 14:24

Lieve Marjon, wat vervelend dat je je niet goed voelt. Ik wil je alvast heel veel beterschap en succes wensen voor komende week!!
Liefs,
Keira
Francien

Ongelezen bericht 04 mar 2013 09:26

O Marjon, wat afschuwelijk voor je dat je nu zo ziek bent! Ik hoop voor je dat afzeggen niet nodig is, maar mocht je echt te beroerd zijn, dan kun je misschien met mij ruilen: ik ga de 19e onder het mes, en op dinsdag kan ik in principe altijd. Laat het me maar weten.

Enne...je doet mij er natuurlijk een enorm plezier mee!!

Natuurlijk hoop ik dat het niet nodig zal zijn, want je leeft er al zo lang naar toe, en je was zo blij dat je de 5e al geopereerd zou kunnen worden...
Maar als het niet anders kan: graag!!
vanda

Ongelezen bericht 04 mar 2013 10:39

dames, het gaat goed (jammer francien, maar mijn datum blijft staan hahaha). voel me niet optimaal, maar ga er wel voor! slaap alleen erg slecht, elke ochtend om 4 uur wakker. maar goed, ik ga vanmiddag de trein pakken naar friesland en dan nog 1 nachtje...mijn explantatieverhaal staan onder het kopje monoblock wissel. Tot na de explantatie!! xx
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 mar 2013 10:50

Ben blij dat het iets beter gaat! Succes nogmaals! *LOVE*
Francien

Ongelezen bericht 04 mar 2013 12:01

Gelukkig maar Marjon! Het zou voor mij ook een hoop onrust en geregel geworden zijn, maar ik had het gedaan hoor! :D

Het komt gewoon van de zenuwen, als straks alles achter de rug is dan knap je vast heel gauw weer op. Spannend hoor, probeer vannacht toch maar een beetje te slapen...
Keira

Ongelezen bericht 04 mar 2013 19:53

Hee Marjon,
Heel veel sterkte, ik zal voor je duimen. Ik zoek je morgen even op, als dat mag van de verplegers.
Liefs,
Keira
sassiedepassie

Ongelezen bericht 04 mar 2013 21:20

Hoi Marjon

Gelukkig voel je je weer beter!
Heb gister en vandaag nog aan je gedacht zovan ik hoop dat ze kan gaan! Ik weet hoe het is om er zo naar toe te leven ;) En dan zou het enorm balen zijn als het verzet zou worden
Sterkte meid en succes morgen, ik ga voor je duimen dat het net zo goed verloopt als bij Ikke en Meisie.

Liefs Sas _Omhelzing
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”