Ik weet niet bij welke verzekering je zit, maar lekken is wel degelijk een medische noodzaak en zou dus vergoed moeten worden!monique499 schreef:Hoi Luna;
ik weet niet of en waar ik het volgende kan plaatsen, ben gisteren dus bij
dr. Kingma geweest.
In de ochtend kon ik terecht voor een gesprek bij dr. Kingma.We hebben alle vragen die ik had doorgenomen.En zij heeft ook gelijk een indiening bij de zorgverzekeraar gedaan, helaas werd het gelijk AF gewezen!!! ( kapsel vorming III) ; verder nog geen bewijzen van lekkage; en mocht er lekkage zijn kan dat nog geen indicatie zijn om de operatie vergoed te krijgen.
Dus nu bezwaar maken.
Verder mocht ik die dag nog bij, dr. Kimming/chirurg komen ivm mijn oksel pijn, anesthesist voor pre-operative screening en moet ik volgende week nog 1 dagdeel terug voor een echo oksel/evt. punctie ( 2 verdikkingen oksel) , en naar de cardioloog omdat ik erge last van "druk op de borst"heb.
Mijn operatie/explantatie zal in januari 2013 zijn!
Ik zal na de explantatie niks meer over houden. Wel vreemd lijkt me dat. Waar ik ooit veel geld voor heb betaald, nu er weer uit laat halen.
groetjes, Monique 499
Wat goed dat ze er zoveel werk van maken in het Slotervaart! Hoop dat er iets goeds uit de onderzoeken naar voren komt en dat je gewoon je operatie vergoed krijgt en dat alles wat je aan resten hebt, verwijderd kan worden.
Heel veel sterkte verder met alles lieve Monique
+LOVE+ Luna