Monique499

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 nov 2012 06:45

monique499 schreef:Hoi Luna;

ik weet niet of en waar ik het volgende kan plaatsen, ben gisteren dus bij
dr. Kingma geweest.

In de ochtend kon ik terecht voor een gesprek bij dr. Kingma.We hebben alle vragen die ik had doorgenomen.En zij heeft ook gelijk een indiening bij de zorgverzekeraar gedaan, helaas werd het gelijk AF gewezen!!! ( kapsel vorming III) ; verder nog geen bewijzen van lekkage; en mocht er lekkage zijn kan dat nog geen indicatie zijn om de operatie vergoed te krijgen.

Dus nu bezwaar maken.
Verder mocht ik die dag nog bij, dr. Kimming/chirurg komen ivm mijn oksel pijn, anesthesist voor pre-operative screening en moet ik volgende week nog 1 dagdeel terug voor een echo oksel/evt. punctie ( 2 verdikkingen oksel) , en naar de cardioloog omdat ik erge last van "druk op de borst"heb.

Mijn operatie/explantatie zal in januari 2013 zijn!
Ik zal na de explantatie niks meer over houden. Wel vreemd lijkt me dat. Waar ik ooit veel geld voor heb betaald, nu er weer uit laat halen.

groetjes, Monique 499
Ik weet niet bij welke verzekering je zit, maar lekken is wel degelijk een medische noodzaak en zou dus vergoed moeten worden!

Wat goed dat ze er zoveel werk van maken in het Slotervaart! Hoop dat er iets goeds uit de onderzoeken naar voren komt en dat je gewoon je operatie vergoed krijgt en dat alles wat je aan resten hebt, verwijderd kan worden.

Heel veel sterkte verder met alles lieve Monique
+LOVE+ Luna
monique499

Ongelezen bericht 21 nov 2012 17:06

thankx , ik houdt jullie op de hoogte

liefs monique499
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 nov 2012 11:21

Hé Monique, Heb je al resultaten van je onderzoeken binnen?
monique499

Ongelezen bericht 30 nov 2012 15:26

hoi;

Gisteren geweest voor onderzoek. Echo is negatief wat betreft dat de protheses zouden lekken.
In de oksel zijn ietwat verdikkingen , maar dat is geen siliconenophoping.De radioloog ziet geen verband tussen de protheses en de pijn in mijn oksel.
Mijn ecg wijkt iets af, waardoor ik nogmaals terug moet voor o.a. een hartecho en nog wat onderzoek.

Of de operatie doorgaat op 15 januari , weet ik nog niet, ik hoor maandag meer.
Weet even niet wat ik moet. Ook qua bezwaar, ik heb nog niks van mijn ziekenfonds vernomen.
gr Monique
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 dec 2012 09:44

Monique, Bij mij zeiden ze hetzelfde hoor maar de protheses lekten wel degelijk. Dat werd pas tijdens de operatie zichtbaar. Mischien was het handiger geweest als je had gewacht met het indienen van een bezwaar tot na de operatie. Dan had je een sterker verhaal. Dan had je natuurlijk wel eerst zelf moeten betalen. Dat is het nadeel.
Mochten ze je weer een "nee" verkopen, dan moet je afwachten wat er uit de operatie komt en en dan kun je het alsnog proberen zoals ik het deed. Hoop dat het zal lukken want het is heel erg als je zoveel geld kwijt bent alleen maar omdat je niet zieker wilt worden en je eigen leven weer terug wilt. Verder wilt zonder pijn en beperkingen. Triest vind ik dit hoor. Hoe kunnen ze dit nou met vrouwen doen?

Veel succes met de verdere onderzoeken lieve Monique. Hoop wel dat de operatie door kan gaan. We moeten niet een tweede Jenny erbij hebben. Die heeft zo lang moeten wachten voor het eindelijk eens een keertje kon.

Dag lieverd. Geniet een beetje van het weekend.

Liefs, Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jan 2013 08:46

Lieve Monique, heb al een tijdje niets van je gehoord. Hoop dat alles goed gaat. Ik wil je alvast ongelofelijk veel succes wensen voor a.s. dinsdag! Hoop dat het nog wel doorgaat trouwens en dat het nog is gelukt met de verzekering.
Dag lieverd, ik denk aan je dinsdag!

Afbeelding

Alle kracht voor jou! KUS+ Luna
monique499

Ongelezen bericht 15 jan 2013 19:03

hallo;

mijn operatie die vandaag zou plaatsvinden is definitief verzet naar dinsdag 12 februari ivm privéomstandigheden.

Wat betreft de zorgverzekering ( ditzo/amersfoortse ASR); Dr Kingma heeft dus in december een formulier gefaxt en kreeg binnen 5 minuten een afwijzing, hier op heb ik een voorlopig bezwaar geschreven.En is het 1 en ander mis gegaan; tot vandaag toen werd ik gebeld door de zorgverzekeraar met de mededeling dat ik nu thuis een brief krijg met reden waarom het wel of niet is afgewezen en daarop kan ik dan BEZWAAR gaan maken.
Momenteel weet ik dus nog niet of er vergoeding gaat plaatsvinden.
Ik zal jullie hiervan op de hoogte houden.

lieve groetjes Monique 499
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jan 2013 12:59

Had je een pm gestuurd. Jammer en vervelend dat je nog steeds niets over de vergoeding weet. Hoop dat het goed komt, want je bent ziek en daar moet je niet ook nog eens financieel voor boeten :evil:

Sterkte en succes!
-kiss- Luna
Wendy

Ongelezen bericht 07 feb 2013 08:27

A.s. dinsdag is het zover Monique? Heel veel succes, we denken aan je !!! +Thumbs+Up+
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
monique499

Ongelezen bericht 07 feb 2013 14:24

Hoi hoi!

Ja, a.s. dinsdag is het dan zover!!
Ik ga maandag a.s. al naar Amsterdam en ik heb gevraagd om zo vroeg mogelijk geholpen te worden dinsdag de 12e.
Kijk er erg tegenop, ook vanwege mijn privé omstandigheden, maar ik ga ervoor en hoop snel weer opgeknapt te zijn.

Ik houdt jullie op de hoogte!!
liefs, Monique 499
Angelique

Ongelezen bericht 08 feb 2013 10:15

Heel veel sterkte Monique! Ik denk aan je.
Keira

Ongelezen bericht 08 feb 2013 13:59

Veel sterkte Monique, voor jou is het nu zo achter de rug!
Sabrah

Ongelezen bericht 10 feb 2013 17:10

Heel veel sterkte, maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goed gaat komen.
meisie

Ongelezen bericht 11 feb 2013 09:17

Sterkte morgen!
+Thumbs+Up+
groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 feb 2013 11:53

Veel sterkte morgen Monique! +BIDDEN+
Je ziet het, we denken allemaal aan je!
Liefs, Luna +Liefs+
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”