ook even voorstellen (meisie)
+Thumbs+Up+ Hartstikke goed van je!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
meissie, jij zit net als ik in het oosten van het land (waar precies? of wil je het niet zeggen). mijn bv heeft destijds plaatsgevonden in hilversum omdat ik daar toen woonde. hoe kom je aan de pc? en hoe onderneem ik de eerste stap? eerst naar de huisarts of kan ik gelijk een afspraak met de pc maken voor een gesprek. laat je even weten wat je van je pc gesprekken vond? ik zit zelf vlak bij deventer, ik wil wel in goede handen zijn, vooral bij pc's die deze operatie regelmatig uitvoeren.
Lieve Marjon (vanda) hier vind je alle informatie die je zoekt over explantatie. Dus ook pc's en de stappen die je moet nemen. Ik heb alles uitgebreid voor jullie uitgeschreven. Gewoon goed zoeken op het forum. Je vind hier alle info die je nodig hebt. Flower2
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
meisie, vandaag had je een 2e consult. hoop dat dat allemaal goed ging! we horen het wel.
FLOWER
FLOWER
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik zou inderdaad vandaag mijn 2e consult gehad hebben 
Maar die heb ik afgezegd... Ik meen al te weten wat de houding van de PC in de privékliniek zou zijn...
In de trant van: "Het ziet er mooi uit, u heeft goede en veilige protheses, mooi laten zitten." Daar had ik geen zin in. Ja, ik weet het, hartstikke bevooroordeeld...
Mijn consult in Zwolle was dusdanig, sloot aan bij mijn gevoel, dat ik daar verder ga. Ik sta al op de operatielijst
Eind volgende maand ben ik protheseloos!
Toch vlot gegaan: op 1 jan aangemeld bij het forum, 2 maand later alles achter de rug. Ja, 2013 wordt een speciaal jaar
groetjes
Meisie
Maar die heb ik afgezegd... Ik meen al te weten wat de houding van de PC in de privékliniek zou zijn...
Mijn consult in Zwolle was dusdanig, sloot aan bij mijn gevoel, dat ik daar verder ga. Ik sta al op de operatielijst
Eind volgende maand ben ik protheseloos!
Toch vlot gegaan: op 1 jan aangemeld bij het forum, 2 maand later alles achter de rug. Ja, 2013 wordt een speciaal jaar
groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
_YEAH_ bijna!
Ben heel blij dat je dit gaat doen!! Go for it! En bij dr. Kappel zit je zeker in goede handen.
Ben heel blij dat je dit gaat doen!! Go for it! En bij dr. Kappel zit je zeker in goede handen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
sassiedepassie
Hoi Meisie,
Ik heb je naam ff opgezocht bij de memberlijst en lees nu dat je eind deze maand al verlost wordt! Super voor je!! Ik wil je veel succes wensen meid, en rustig aan aansterken
Ik hoop morgen een datum te horen krijgt die ook snel aanbreekt!
Als ik morgen geen klik heb zou ik ook nog contact op kunnen nemen met jouw arts. Of zou ik daar niet naar toe kunnen omdat ik niet uit die buurt kom? Hoor t wel, liefs Saskia FLOWER
Ik heb je naam ff opgezocht bij de memberlijst en lees nu dat je eind deze maand al verlost wordt! Super voor je!! Ik wil je veel succes wensen meid, en rustig aan aansterken
Ik hoop morgen een datum te horen krijgt die ook snel aanbreekt!
Als ik morgen geen klik heb zou ik ook nog contact op kunnen nemen met jouw arts. Of zou ik daar niet naar toe kunnen omdat ik niet uit die buurt kom? Hoor t wel, liefs Saskia FLOWER
Hoi Sas,
Je bent een beetje te optimistisch
Eind volgende maand =februari wordt ik verlost. Het had inderdaad nog deze maand gekund maar dat lukt helaas niet ivm mijn werk.
Jij veel succes vandaag!
groetjes
Meisie
Je bent een beetje te optimistisch
Jij veel succes vandaag!
groetjes
Meisie
Oja, mocht het vandaag niet zo lopen als je had gehoopt... Voor mijn PC is de afstand geen bezwaar. Je moet zélf verder reizen
Vrouwen komen van heinde en verre om door haar geholpen te worden.
De afstand lijkt me na de operatie nog wel een beetje lastig (misselijkheid, slap, pijn, autogordel over geopereerd gebied, mwah...).
Maar ik heb het er voor over!
Ik duim in ieder geval vandaag voor je!
gr.
Meisie
De afstand lijkt me na de operatie nog wel een beetje lastig (misselijkheid, slap, pijn, autogordel over geopereerd gebied, mwah...).
Maar ik heb het er voor over!
Ik duim in ieder geval vandaag voor je!
gr.
Meisie
-
sassiedepassie
Oh sorry
dan had ik dat verkeerd begrepen
Ik zal vanmiddag eens kijken hoe het gaat. Misschien gaat het wel prima en kan ik snel terecht
Mocht het niet zo zijn dan heb ik de afstand er wel voor over! Hoor zoveel goede ervaringen over jouw arts. Helaas had ik al een afspraak gemaakt bij 'mijn' kliniek voordat ik veel ging lezen op deze site. Ik laat t nog wel ff horen. Ben heeeeeel benieuwd
Ik zal vanmiddag eens kijken hoe het gaat. Misschien gaat het wel prima en kan ik snel terecht
Mocht het niet zo zijn dan heb ik de afstand er wel voor over! Hoor zoveel goede ervaringen over jouw arts. Helaas had ik al een afspraak gemaakt bij 'mijn' kliniek voordat ik veel ging lezen op deze site. Ik laat t nog wel ff horen. Ben heeeeeel benieuwd
Ha, had je net gepmd maar ik lees nu dat je al een datum hebt, goed bezig! Gaat snel zo!
Ik heb de offerte ondertekend op de bus gedaan. Ik ga ook voor explantatie bij dr. Kappel. Bij haar had ik het beste gevoel en denk ik dat we allebei zeker in goede handen gaan zijn.
Spannend, eng! GOOD_LUCK
Ik heb de offerte ondertekend op de bus gedaan. Ik ga ook voor explantatie bij dr. Kappel. Bij haar had ik het beste gevoel en denk ik dat we allebei zeker in goede handen gaan zijn.
Spannend, eng! GOOD_LUCK
Zo, de pre-opratieven screening zit er ook op (valt errug mee!)
Nu is het wachten op bericht van het tijdstip van de operatie. Mag ik als eerste of pas later in de ochtend?
Zo nodig nog een hotelletje boeken als ik er zó vroeg moet zijn dat ik er met openbaar vervoer niet kan komen. (ivm gezinslogistiek ga ik alleen heen, wordt aan het eind van de dag opgehaald)
Ik kijk er naar uit!
groetjes
Meisie
Nu is het wachten op bericht van het tijdstip van de operatie. Mag ik als eerste of pas later in de ochtend?
Zo nodig nog een hotelletje boeken als ik er zó vroeg moet zijn dat ik er met openbaar vervoer niet kan komen. (ivm gezinslogistiek ga ik alleen heen, wordt aan het eind van de dag opgehaald)
Ik kijk er naar uit!
groetjes
Meisie
Spannend, eind deze maand ben je dus aan de beurt! Ik ben vorig jaar eind januari geopereerd, een jaar geleden nu. En absoluut geen spijt van gehad! Zet em op, gaat helemaal goed komen! +Thumbs+Up+
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius