Voorstellen (geen/weinig?) klachten (ik heb Monobloc )

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 okt 2020 13:28

Ik heb een stuk uit jouw bericht moeten verwijderen. Ik kan je garanderen dat zij de beste is van allemaal. Los van wat je zag. Ook prof. Cohen staat daar... bizar maar waar. Neem het met een korrel zout alsjeblieft. De arts heeft een rechtszaak gewonnen hierover, maar daar wordt niks over vermeld. Deze vrouw van die site schaadt zeer veel goede artsen!
Ik kan je zeggen: al die pc's die siliconen implanteren horen er te staan! Het zijn wolven in schaapskleren. Ook de vele die zogenaamd erkennen. Ze halen het bij de 1 uit, even later implanteren ze het bij de andere patiënt.
Zij is de enige pc in Nederland die ze niet implanteert, zij is de meest interge.
Natuurlijk wil ik je heus niet beïnvloeden, maar dit is even een reactie op wat je schreef. Staat los van jou mop, maar gewoon omdat het mijn plicht is deze zeer goede arts en mooi mens te verdedigen. En natuurlijk is ze niet perfect, ik ben dat ook niet.
Andere artsen zijn ook goed in hun werk, kundig, maar integer vind ik ze niet. Hoe kun je doorgaan met het implanteren van die troep als je zoveel ellende ervan ziet? Toch moet ik als beheerder van dit forum de vrouwen de mogelijkheden laten zien die er zijn. Alle vrouwen hebben recht om door de arts geopereerd te worden die ze zelf wensen. Ik heb daar verder niks mee te maken. Maar ik heb wel het recht mijn mening te geven. Die ik nu al jaren voor me hield, maar ben er gewoon klaar mee.
Natuurlijk zijn het geen slechte mensen, de pc die mij opereerde was een schat, toch vind ik het jammer dat ook zij doorgaat met het plaatsen van siliconen. Ondanks dat ze bij mij zoveel ellende zag ook in mijn borsten. Na mij kwamen vele anderen.
Ze "ekennen" omdat het hen goed uitkomt, maar in feite erkennen ze niet echt.

Sorry voor dit lieve meiden, ik ben gewoon moe. Ik heb artsen altijd beschermd omdat ze ook veel goeds doen, maar ze blijven vrouwen ziekmaken. Hoe kun je nog hiermee doorgaan?

Liefs, Luna🥰😘
Buck

Ongelezen bericht 06 okt 2020 13:30

Dorie schreef:
06 okt 2020 12:55
8000 is veel.geld, dat ben ben je niet kwijt. Weet dat het bij dr niessen ongeveer 4500 kost..in een operatie dan. Apart is duurder... alleen explantatie is natuurlijk ook een optie.... ik was daarvoor "slechts" 1800€ kwijt.

Van veel artsen zul je te horen krijgen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Heb ik ook gehoord. Toch 100% blij met mijn verwijdering ondanks dat ik totaal geen lichamelijke klachten had!
Hoe gaat het met jou nu Dorie? Ik heb jouw verhaal gelezen en ben wel erg benieuwd eigenlijk. Even een pb sturen?
Buck

Ongelezen bericht 06 okt 2020 13:33

Luna schreef:
06 okt 2020 13:28
Ik heb een stuk uit jouw bericht moeten verwijderen. Ik kan je garanderen dat zij de beste is van allemaal. Los van wat je zag. Ook prof. Cohen staat daar... bizar maar waar. Neem het met een korrel zout alsjeblieft. De arts heeft een rechtszaak gewonnen hierover, maar daar wordt niks over vermeld. Deze vrouw van die site schaadt zeer veel goede artsen!
Ik kan je zeggen: al die pc's die siliconen implanteren horen er te staan! Het zijn wolven in schaapskleren. Ook de vele die zogenaamd erkennen. Ze halen het bij de 1 uit, even later implanteren ze het bij de andere patient.
Zij is de enige pc in Nederland die ze niet implanteert, zij is de meest integere.
Natuurlijk wil ik je heus niet beinvoelden, maar dit is even een reactie op wat je schreef. Staat los van jou mop, maar gewoon omdat het mijn plicht is deze zeer goede arts en mooi mens te verdedigen. En natuurlijk is ze niet perfect, ik ben dat ook niet.
Andere artsen zijn ook goed in hun werk, kundig, maar integer vind ik ze niet. Hoe kun je doorgaan met het implanteren van die troep als je zoveel ellende ervan ziet? Toch moet ik als beheerder van dit forum de vrouwen de mogelijkheden laten zien die er zijn. Alle vrouwen hebben recht om door de arts geopereerd te worden die ze zelf wensen. Ik heb daar verder niks mee te maken. Maar ik heb wel het recht mijn mening te geven. Die ik nu al jaren voor me hield, maar ben er gewoon klaar mee.
Natuurlijk zijn het geen slechte mensen, de pc die mij opereerde was een schat, toch vind ik het jammer dat ook zij doorgaat met het plaatsen van siliconen. Ondanks dat ze bij mij zoveel ellende zag ook in mijn borsten. Na mij kwamen vele anderen.
Ze "ekennen" omdat het hen goed uitkomt, maar in feite erkennen ze niet echt.

Sorry voor dit lieve meiden, ik ben gewoon moe. Ik heb artsen altijd beschermd omdat ze ook veel goeds doen, maar ze blijven vrouwen ziekmaken. Hoe kun je nog hiermee doorgaan?

Liefs, Luna🥰😘
Wauw mooi verwoord. Echt respect voor jouw geduld en jouw manier van schrijven, hoe kan je dat zo? Dank voor je antwoord!!!!! Ik had al zo'n vermoeden hoor... Ik wil heel graag bij haar op consult. Maar ga de komende tijd heel NL al door (drie afspraken al gepland staan) en Zwolle is echt zó uit de richting............ Maar ja als je iets wil.... denk je dat er een lange wachttijd is?
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 okt 2020 13:35

Lieve Buck en andere meiden,

Ik wil verder niet ingaan op bovendstaande ok. Dat was mijn gevoel dat ik uitsprak.

Heel veel sterkte en succes met het zoeken naar een pc! Ze zijn stuk voor stuk heel kundig en zullen er allemaal het beste van maken als ze kunnen hoor. Echt!!!
Maar ik wilde mijn eigen visie delen, ook ik mag die hebben en delen.
🥰😘

Ps. Wat betreft de vraag over lipo: nee, ik zou hiervoor zeker of bij Kappel of Niessen gaan. Andere artsen hebben daar minder ervaring mee. En van hen beiden zou ik zelf kiezen voor Kappel, maar dat was wel duidelijk😉
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 okt 2020 13:37

Buck schreef:
06 okt 2020 13:33
Wauw mooi verwoord. Echt respect voor jouw geduld en jouw manier van schrijven, hoe kan je dat zo? Dank voor je antwoord!!!!! Ik had al zo'n vermoeden hoor... Ik wil heel graag bij haar op consult. Maar ga de komende tijd heel NL al door (drie afspraken al gepland staan) en Zwolle is echt zó uit de richting............ Maar ja als je iets wil.... denk je dat er een lange wachttijd is?
Bij Rita Kappel is er geen wachtlijst. En ze opereert in Amsterdam, dus je hoeft alleen voor het consult naar Zwolle toe. Je kunt inspreken als ze niet opneemt. Of mailen. Ik zou beiden doen😉
Buck

Ongelezen bericht 06 okt 2020 13:47

Echt? Oké Amsterdam klinkt al beter, bedankt :)
Trudie

Ongelezen bericht 29 dec 2020 17:57

ik lees met je mee...ik heb mid januari mijn 1e afspraak bij een plastisch chirurg ..
Buck

Ongelezen bericht 24 aug 2023 21:35

Hoi!
Tijd geleden dat ik actief was maar ooknhier de struisvogel….. ;)

Lang verhaal kort: ik werd vrij snel weer zwanger van ons tweede kindje 🥰 dus eea weer uitgesteld.

In oktober 2022 naar dr Niessen geweest. Conclusie: explantatie met lipofilling, kan niet veel vet in maar het is íets.

Toch weer uitgesteld, ook omdat ik met een andere kwaal zit die moet worden verholpen (met een operatie, overigens is dat iets heel anders als gevolg van vuurwerk in mijn oog).

En we hebben het over een derde kindje gehad….. misschien…..
maar als we daarvoor gaan, wil ik eerst van mijn monobloc implantaten af.
Is het dan verstandig om lipofilling tendoen als je ook borstvoeding wil geven? Of beter daarna? Ik ben namelijk bang dat het vet wat erin is gespoten en door zwangerschapshormonen en borstvoeding weer eruit gaat of zo.

En…. Minimaal een hlf jar wachten met zwanger worden? Want anders….?
Kan ik dan nog wel borstvoeding geven?

En… als ik alleen explantatie doe is het onder plaatselijke verdoving mogelijk begreep ik van een andere dokter. ‘Fluitje van een cent: we maken een sneetje prikken ze door en laten alles eruit lopen en halen ze er dan uit’
Wel apart. Maar wel fijn want anders moet ik drie keer onder narcose (oog moet eerst via neus en dan oog)

Eennheleboel vragen dus. En het heeft nu opeens best haast; ik kan namelijk binnenkort ook terecht voor die oogoperatie

Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen :)

Liefs Buck.
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 aug 2023 08:40

Goedemorgen lieve Buck, helaas nu geen tijd om je berichtje te lezen.

Tot vanmiddag!💖😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 aug 2023 15:47

Ik reageer hieronder op je vragen.
Lang verhaal kort: ik werd vrij snel weer zwanger van ons tweede kindje 🥰 dus eea weer uitgesteld.
Gefeliciteerd lieve schat! Wat mooi!💖
In oktober 2022 naar dr Niessen geweest. Conclusie: explantatie met lipofilling, kan niet veel vet in maar het is íets.
Toch weer uitgesteld, ook omdat ik met een andere kwaal zit die moet worden verholpen (met een operatie, overigens is dat iets heel anders als gevolg van vuurwerk in mijn oog).
Afschuwelijk! 😢
En we hebben het over een derde kindje gehad….. misschien…..
maar als we daarvoor gaan, wil ik eerst van mijn monobloc implantaten af.
Is het dan verstandig om lipofilling tendoen als je ook borstvoeding wil geven? Of beter daarna? Ik ben namelijk bang dat het vet wat erin is gespoten en door zwangerschapshormonen en borstvoeding weer eruit gaat of zo.
Door de hormomen kan het juist zijn dat het vet in de borsten toeneemt mocht je wel lipo doen voor de zwangerschap. Ben je ergens aangekomen na de 2 zwangerschappen? En is dat gebleven? Het verschilt overigens per vrouw, de 1 is daar meer gevoelig voor dan de ander.

Aan de andere kant kan het zwanger worden na lipofilling het resulaat van lipofilling wel weer een beetje teniet doen, maar vet keer altijd weer terug na de zwangerschap en borstvoeding. Alleen wordt de stevigheid minder. Maar die is bij jou sowieso al minder door de implantaten. Hoewel ook dit voor een deel herstelt. Jouw huid is nog jong.
En…. Minimaal een hlf jar wachten met zwanger worden? Want anders….?
Kan ik dan nog wel borstvoeding geven?
Ik zou wel wachten i.v.m. het ontgiften van schadelijke stoffen en je immuunsysteem dat misschien dan meer ontregelt is.

Je zou gewoon borstvoeding moeten kunnen geven na lipo, de melkgangen worden niet beschadigd. Dit is bij een lift wel een probleem.
En… als ik alleen explantatie doe is het onder plaatselijke verdoving mogelijk begreep ik van een andere dokter. ‘Fluitje van een cent: we maken een sneetje prikken ze door en laten alles eruit lopen en halen ze er dan uit’
Wel apart. Maar wel fijn want anders moet ik drie keer onder narcose (oog moet eerst via neus en dan oog)
Er waren meer vrouwen die het onder lokale verdoving deden. Maar of het fijn is, is een ander verhaal.
Eennheleboel vragen dus. En het heeft nu opeens best haast; ik kan namelijk binnenkort ook terecht voor die oogoperatie
Wat verschrikkelijk van je oog!!!😢 Ik wens je heel heel veel sterkte ermee!!!🙏🙏🙏

Hoop dat je iets aan de antwoorden hebt. Dikke kus, Luna😘💖
Buck

Ongelezen bericht 15 okt 2023 21:13

Hi, ben ik weer! Inmiddels dus een datum gepland maar vind het meer en meer spannend (logisch haha) vooral ook omdat ik bang ben om over zoveel jaar wéér te denken ‘oh nee wat doen vetcellen die verplaatst zijn?’ Ik mis een beetje het theoretisch kader ofwel wetenschappelijke onderzoeken die mij gerust kunnen stellen. Tegelijkertijd weet ik dat het lichaamseigen materiaal veel beter is dat deze (monobloc) implantaten, dus het wordt HOOG tijd deze laatste twijfels over boord te gooien!

Iets anders: ik moet dus ook worden geopereerd aan mijn neus en oog/traangoot. Dr Niessen heeft gezegd dat je twee operaties het beste niet te lang na elkaar doet; je lichaam is toch aan het herstellen dus dan het beste 3 a 4 wk later de volgende. Iemand ervaring / adviezen? Ik wil voorkomen dat ik teveel afval na de lipofilling dus in die zin is het misschien weer niet zo handig…
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 okt 2023 11:30

Buck schreef:
15 okt 2023 21:13
Hi, ben ik weer! Inmiddels dus een datum gepland maar vind het meer en meer spannend (logisch haha) vooral ook omdat ik bang ben om over zoveel jaar wéér te denken ‘oh nee wat doen vetcellen die verplaatst zijn?’ Ik mis een beetje het theoretisch kader ofwel wetenschappelijke onderzoeken die mij gerust kunnen stellen. Tegelijkertijd weet ik dat het lichaamseigen materiaal veel beter is dat deze (monobloc) implantaten, dus het wordt HOOG tijd deze laatste twijfels over boord te gooien!

Iets anders: ik moet dus ook worden geopereerd aan mijn neus en oog/traangoot. Dr Niessen heeft gezegd dat je twee operaties het beste niet te lang na elkaar doet; je lichaam is toch aan het herstellen dus dan het beste 3 a 4 wk later de volgende. Iemand ervaring / adviezen? Ik wil voorkomen dat ik teveel afval na de lipofilling dus in die zin is het misschien weer niet zo handig…
Lieve Buck,

Alleen jij kent je lichaam het beste. En als je van jezelf weet dat je heel gemakkelijk kunt afvallen door een operatie, dan is het inderdaad lastig.

Ik heb dit probleem zelf ook. Val heel snel ongewild af en moet altijd echt veel eten om dat bij te houden. Ik word op dit moment behandeld met hormonen en prednison en het is voor het eerst in mijn leven dat ik aankom zonder moeite.

Het is lastig, want je wilt natuurlijk ook het advies van jouw arts volgen. En dokter Niessen is expert op dit gebied, dus snap dat je twijfelt. Zelf probeer ik altijd een tussenweg te vinden tussen adviezen van een arts en mijn eigen kennis.

De verplaatste vetcellen kunnen meer hebben dan je denkt, dus maak je daar geen zorgen over. Probeer anders een manier te vinden om niet af te vallen. Voldoende eiwitten, langzame koolhydraten en de juiste vetzuren zijn in deze situatie heel erg belangrijk.

Succes met je beslissing!🍀

😘💕 Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”