Ik kan je zeggen: al die pc's die siliconen implanteren horen er te staan! Het zijn wolven in schaapskleren. Ook de vele die zogenaamd erkennen. Ze halen het bij de 1 uit, even later implanteren ze het bij de andere patiënt.
Zij is de enige pc in Nederland die ze niet implanteert, zij is de meest interge.
Natuurlijk wil ik je heus niet beïnvloeden, maar dit is even een reactie op wat je schreef. Staat los van jou mop, maar gewoon omdat het mijn plicht is deze zeer goede arts en mooi mens te verdedigen. En natuurlijk is ze niet perfect, ik ben dat ook niet.
Andere artsen zijn ook goed in hun werk, kundig, maar integer vind ik ze niet. Hoe kun je doorgaan met het implanteren van die troep als je zoveel ellende ervan ziet? Toch moet ik als beheerder van dit forum de vrouwen de mogelijkheden laten zien die er zijn. Alle vrouwen hebben recht om door de arts geopereerd te worden die ze zelf wensen. Ik heb daar verder niks mee te maken. Maar ik heb wel het recht mijn mening te geven. Die ik nu al jaren voor me hield, maar ben er gewoon klaar mee.
Natuurlijk zijn het geen slechte mensen, de pc die mij opereerde was een schat, toch vind ik het jammer dat ook zij doorgaat met het plaatsen van siliconen. Ondanks dat ze bij mij zoveel ellende zag ook in mijn borsten. Na mij kwamen vele anderen.
Ze "ekennen" omdat het hen goed uitkomt, maar in feite erkennen ze niet echt.
Sorry voor dit lieve meiden, ik ben gewoon moe. Ik heb artsen altijd beschermd omdat ze ook veel goeds doen, maar ze blijven vrouwen ziekmaken. Hoe kun je nog hiermee doorgaan?
Liefs, Luna