Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Essi

Ongelezen bericht 15 mei 2020 13:06

Welkom Bastin,
Fijn dat je al bij van Selms terecht kunt. Ik ben ook door hem geholpen. Vond hem eerlijk en het team is echt zeer kundig en lief.
Ook ik herken je angst, maar sluit me aan bij wat D-borah al eerder schreef.
Die borsten maken jou niet vrouw! Dat is wat het ideaalbeeld ons wil laten geloven. En ja allemaal kozen we ooit voor die grote volle borsten, nu ben ik gewoon puur en heb borsten waar ik me geen zorgen over maak. Ik heb meerdere artsen gezien en mijn angsten besproken. Bij 2 van de 3 voelde ik niet wat ik bij de laatste (Van Selms) wel voelde. Ik wilde van mijn implantaten af en ik wilde de kapsels eruit hebben. Niets meer en niets minder!
Ik heb hier op het forum dames voorbij zien komen die meer borsten na explantatie hadden dan voor de borstvergroting. Het borst weefsel kan dus best meer zijn geworden in de loop de jaren.
Ik wens je heel veel succes met jou pad.
Liefs essi
Sammie

Ongelezen bericht 15 mei 2020 13:28

Goed dat je hebt gekozen dat ze eruit moeten.
Ikzelf ga ook bij dr v Selms. Maandag. Ik koos ook voor hem vanwege de verhalen en ervaringen hier. Ik voelde me erg op mijn gemak bij hem.
Nu is alles wel een beetje anders door corona. Zo min mogelijk mensen enzo.
Mijn man kan niet mee naar binnen, ik word voor de deur afgezet, op de laden en lossen plek🤔😣🤣.
Aan de ene kant vind ik dat heel heel moeilijk maar ik heb gelezen hier dat ze daar allemaal heel lief zijn. En ik mag pas kort van te voren naar binnen dus niet heel lang tijd om druk te maken.

Ook ik vind het resultaat eng, en of ik wel beter wordt. Dat laatste is natuurlijk belangrijker maar ja, ik koos niet voor niets voor vergroting dus ik hoop dat ik tevreden mag zijn met hoe ik er straks uitzie.
Ik lees ook hier dat inderdaad veel vrouwen meer borstweefsel hebben dan ervoor. En wellicht heel belangrijk, ons mening en norm van wat een borst moet zijn is veranderd denk ik. Dus mss zijn we straks wel heel tevreden. Gezond en tevreden. Een beetje liefde voor jezelf brengt een hoop.

Succes met je reis
Liefs Sammie
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”